پنجشنبه، بهمن ۱۲، ۱۳۹۱

این پزشک به جای سوگند نامه بقراط، قسم به بی شرفی خودش و دفاع از ارزش های اسلام خورده است...!

اغتشاشیدم به آن مدرک پزشکیت، اغتشاشیدم به شخصیتت تو که سوگندنامه بقراط را خوانده ای، اما ارایه خدمات پزشکی به یک بیمار را مشروط می کنی به قبول نظرات و ایدئولوژی احمقانه اسلامی خودت...! 

توضیح: روسالی درمانگاه ها، همه پزشک هستند، این متن خطاب به الاغی است که روپوش پزشکی دارد، ولی جان بیماران برایش اینچنین بی ارزش است. وقتی که با سهمیه بسیج و کوفت و زهرمار، هر آدم بی سوادی را به صرف ریشو بودن، وارد دانشکده پزشکی می کنند، نتیجه اش همین می شود.
آخر این چگونه دکتری است که درمان یک بیمار را مشروط می کند به قبول اینکه چادر به سر کند و به دستور پیامبر آن پزشک، احترام بگذارد؟!

نوشته دیروز من: 

۱۶ نظر:

  1. شما که ادعای آزادی بی قید را می کنی خوب این دکتر هم آزادانه نباید نظر خودش رو بگه؟
    یا فقط شما باید آزاد باشید و فحش بدید و هر کاری دلتون خواست بکنید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گرامی،
      گفتن نظر و داشتن آزادی بیان، با به خطر انداختن جان یک مریض فرق دارد...!!!

      حذف
    2. این دکتر بیسواد گوه خورده که نظر مذهبی عقیدتی خودشو با شغلش قاطی میکنه. تو یکی هم گوه میخوری که از او دفاع می کنی.

      حذف
  2. من یک پزشکم و کاملا با نظر شما موافقم آقای گمنامیان ولی از ادبیات شما خوشم نمیاد.از طرفی بعید میدونم این یه درمانگاه خصوصی باشه چون با اینکار تیشه به درآمد خودش میزنه به هر حال حتی اگه وابسته به ارگان خاصی باشه همکارای ما نباید زیر بار فعالیت تو همچین در مانگاهی برن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گرامی،

      نمی دانم که خصوصی است یا دولتی، و بعید هم می دانم یک پزشک خصوصی چنین کند.

      اما به هر حال نمی توان منکر این را شد که یک پزشک، مسول این درمانگاه است و اجازه داده چنین نوشته ای آویزان شود. این یعنی قباحت و بی حرمتی به لباس پزشکی....

      همانطوری که خود شما هم نوشته اید، همکاران شما نباید زیر بار آن بروند.

      از اینکه کلامم تند است، پوزش می خواهم، اما حرف حق را باید زد...

      حذف
    2. معلومه که پزشک کس کش و خایه مالی هستی!
      پزشکای واقعی باید به این کار اعتراض کنن و خواستار حذفش بشن نه اینکه زیر بار نرند. چون زیر بار میرند، همینطور که رفتند!

      حذف
  3. چرا نظرات رو سانسور میکنی؟
    من مدارک زیادی دارم که تو یه سایبری هستی و یاشار نقی پژوه رو تو لو دادی.
    اینبار محترمانه اخطار کردم اگه بار دیگه ببینم کامنت من پاک شده همه مدارک و پیجهای فریز شده را تو کل وب فارسی منتشر میکنم که دیگه شمقدر هم نیاد سر وبلاگت جلق بزنه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ببخشید، شما همان کسی نیستی که در لینک قبلی:
      http://gomnamian.blogspot.co.uk/2013/01/blog-post_30.html
      به خودتان فحش رکیک داده اید!؟
      نخست ادعا می کنید که ویدئویی "از مبارزه جوانان سوری بر ضد بشار اسد دیده و به شجاعتشان درود فرستاده اید " . سپس به همۀ موافقان و مخالفان بشار الاسد فحش رکیک داده اید!

      حذف
    2. همین کامنت شما، خود اثبات این واقعیت است که شمقدر سر این وبلاگ اومده و جلق هم زده!

      حذف
  4. کامنت بالا را بعد از اینکه خوندی پاک کن
    از طرف یه دوستدار آزادی بی قید و شرط بیان

    پاسخحذف
  5. پرگار ای سایبری حرومزاده در همون لینکی که میگی میخواستی گمنامیان را سرش رو شیره بمالی و به سانسور وادارش کنی دست خارکسه هایی مثل تو رو شده و بزودی زنان شما را از کون حامله خواهیم کرد.
    تو از اون خارکسه هایی هستی که خودت آبجی خوشگلتو میشونی رو ترک موتور میبری در خونه بندازش تحویل میدی و اونجا دو سه ساعت که زمانش بستگی به سفتی کمر طرف و گشادی کون خواهرت داره رو موتور تخمه ژاپنی میشکونی و خوب که طرف کس و کون خواهرت رو یکی کرد پولشو میگیری و سوارش میکنی میبری خونه که کسی بهش متلک نندازه یا نگاه نامحرم بهش نیفته.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. از کسی که به خودش رکیک ترین فحشها رو میده چه انتظاری میشه داشت؟

      حذف
    2. « تو از اون خارکسه هایی هستی که خودت آبجی خوشگلتو میشونی رو ترک موتور میبری در خونه بندازش تحویل میدی و اونجا دو سه ساعت که زمانش بستگی به سفتی کمر طرف و گشادی کون خواهرت داره رو موتور تخمه ژاپنی میشکونی و خوب که طرف کس و کون خواهرت رو یکی کرد پولشو میگیری و سوارش میکنی میبری خونه که کسی بهش متلک نندازه یا نگاه نامحرم بهش نیفته. »
      قبلا چندبار این کامنت رو دیدم
      این شیوه حذف مخالف بسیار شنیع هستش
      اسلام دین آزادگی و جوانمردیه
      این شخص هم که این تابلو رو آویزان کرده بویی از مسلمانی نبرده

      حذف
  6. پرسشی دارم از این پزشک تو با این تفکر مزخرفت چطور میخواهی جان بیماران را نجات دهی؟؟؟؟؟؟ پس نمیتوانی به بیماران زن دست بزنی؟؟؟؟؟؟؟ پس در دکانت را گل بگیر و بنویس به دلیل تحریک شدن این جانب از دیدن زنان بیحجاب و اینکه نمیتوانم خود را کنترل کنم وممکن است کار دست من بدهد پس فقط آقایان را درمان می کنم و کلا ورود خانمها ممنوع اینو بنویس دکتر عوضی احمق !!!!!!!!!! لابد یک منگولی هستی که با سهمیه رفتی دانشگاه !!!!!!!!!!

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.