پنجشنبه، بهمن ۰۶، ۱۳۹۰

قاتل زنجیره ای، آقای فلاحیان، چطور قتل عام روشنفکران و فعالین حقوق بشر حلال است، اما سخن گفتن از اشرافی گری مسولان حرام است؟

نام حجت السلام فلاحیان، برای روشنفکران و فعالین سیاسی ایران، یادآور شکنجه و قتل و آدم ربایی است، برای اقلیت ها یادآور بمب گذاری در مرکز یهودیان در آرژانتین و برای کردها یادآور بمب گذاری میکونس است.

به دیگر عبارت، رزومه ایشان مملو است از بمب گذاری و ترور و آدم کشی!

اما قریب به اتفاق فعالین سیاسی ایران، با شنیدن نام فلاحیان، به یاد قتل های زنجیره ای می افتند که در آن محمد مختاری و جعفر پوینده توسط تیم سعید امامی کشته شدند و بعدها مشخص شد که این قتل ها، به صورت نظام یافته از زمان وزارت فلاحیان در جریان بوده است و بر اساس گزارش فعالین حقوق بشر، بیش از یک صد نفر از روشنفکران، فعالین حقوق بشر و یا هنرمندان ایرانی، بدستور فلاحیان کشته شده اند.


همچنین از فلاحیان به عنوان یکی از آخوندهایی نام برده می شود که فتوای قتل روشنفکران و فعالین حقوق بشر را می داهد است.

حال اخیرا این جنایتکار بی شرم، در مصاحبه ای فتوای دیگری مبنی بر حرام بودن صحبت درباره زندگی اشرافی مسولان داده است.

او گفته در مصاحبه ای گفته است:
" وزیر پیشین اطلاعات گفته است: «حرف زدن درباره اشرافی‌گری مسئولان نظام را حرام می‌دانم و معتقدم این مسائل باید به صورت خصوصی و فقط با خودشان مطرح شود"

باید از این جنایتکار بی شرم پرسید، چگونه است که قتل روشنفکران ایرانی و فعالین حقوق بشر، سلاخی کردن زن بی دفاعی چون پروانه اسکندری  و یا بمب گذاری در مرکز یهودیان و کشتن صدها انسان بی گناه،طبق فتوا و نظارت ایشان حلال است، اما یک کلام سخن گفتن از فساد گسترده مسولان نظام جمهوری اسلامی حرام است؟!

اگر آلبرت انشتین چنین وقاحتی را می دید، بی شک در جمله معروفش تغیراتی را اضافه می کرد و می گفت: سه چیز بی انتها هستند، کهکشان ها، حماقت انسان ها و بی شرمی آخوندها...! که البته در مورد اولی مطمین نیستم!

البته آقای فلاحیان، چندان خارج از اسلام سخن نمی گوید، واقعیت این است که  طبق تعالیم اسلامی، کشتن یک فعال حقوق بشر مجاز است، چرا که نشر افکاری چون برابری انسان ها و حقوق بشر، مساوی است با تضعیف قران که درآن به صراحت از برده داری یا کتک زدن زنان سخن گفته شده است. 












۹ نظر:

  1. اینو برای او بچه کونی بی نام و ناشناس توشتم که دوست داره هرشب زیر لینگهای جناب گمنامیان ، دهنشو با آب منی هفتاد افغانی پر کنم >>>
    حالا گوش کن
    خفه کن بچه کونی جق نباتی . حرفهای من قرقره نکن مادر جنده کونی پدر. تو بچه کونی با دودولت باید بدی آب نبات چوبی اماله کنی. کیر کیر نکن که با کیرم کلفت آنقدر میرنم تو سر کچلت که مثل انار آیادانی آب لمبو شه بعد دستاتو مبندم سر ابلمبوتو میکنم توکس کپک زده مادر جنت که همین الان دادمش به برادر بن لادن تا سیر از دهن همچین بگاهه اونو که کیرش مثل موشک پاتریوت از وسط کسش بزنه بیرون بره تو چشم بابات که خودم آنچنان کونش کردم که چشماش ورقلمبیده دم کس ننه جندت .

    خوردی تف کن تا بازم پرکنم حلقتو

    پاسخحذف
  2. اخه مهران پفیوز مادرجنده اینجا روزانه چندین نفر با عنوان ناشناس کامنت میذارن تو به کس زنت میخندی که به همه توهین کنی از اون نثر سلیس و روانت مشخصه که کی افغانیه در انتها خواستم خاطرنشان کنم که به کشورت برگرد حرومزاده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خفش کن حرامزاده ولد زنا. فقط یک ناشناس چاقال هست اونم تویی که از آب منی 70 افغانی بدنیا اومده وقتی مادرش مجبور بوده بخاطر بی پولی تو افغانستان مستراج بشوره و کیرهای کلفت اوردو و پاکستانی و هندی تا حلقوم ساک بزنه آبش رو بریزه تو شیشه شیر تو با نبات قاطی کنه شیرین شه بده تو کوفت کنی تا زودتر بزرگ شی و کون پرورده شی و بتونی جای ننت کون رو هوا کنی روغن بزنی آماده برای سربازان افغان که پر آب منی کنن ، هنوز بابات بهوش نیامداز تجاوز دیشب که برادر بن لادن تو حلق ننه جندت گذاشت.

      جنده مادر برای همینه ناشناس میای مترسی اسم بدی !

      حوردی تف کن تا بازم پرکنم حلقتو

      حذف
  3. مهران ای افغانی حرومزاده آخ که چه حالی داشت دیشب که زنتو از کون میگاییدم. خداییش حیف اون زن که دست تو اسیر شده از قدیم گفتن سیب خوب رو کرم میخوره ولی دیشب میگفت میخواد تو علوفه هات سم قاطی کنه تا خارمادرت یکی بشه بعد برای همیشه من برای شادی روحت زنتو از کون میکنم آخه خارکسه تو که کیرت اندازه هسته خرماست گوه خوردی زن گرفتی که طفلکی تو کف کیر بمونه. مثل اینکه برادران افغان حسابی خدمت کونت رسیدند که از کلفتی کیرشون یاد میکنی و هنوز یادته. آخ چه حالی میکنم حرومزاده هایی مثل تو را تو وب به لجن بکشم ولی تو سوادت در حد همون حساب کتاب پول کس دادن خارمادرته پس دیگه جوابتو نمیدم میرم سراغ یه سوژه دیگه
    You are not my type motherfucker
    با جمله بالا مشکل داری نه؟ برو پیش اون سرباز آمریکایی که پرده خواهرتو برداشت بگو برات ترجمه کنه
    هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
    میدونم حسابی داغ کردی پس برو سرتو سه بار محکم بکوب به دیوار طویله

    پاسخحذف
  4. مهران - (بکن ناشناس چاقال بالا )شنبه, بهمن ۰۸, ۱۳۹۰ ۹:۲۰:۰۰ قبل‌ازظهر

    بابا بخواب کون پاره ننه جنده ، آخه ابنه ای چاقال اسمت چیه جیگر کپل ؟
    خایه که نداری مادر جنده ات که تو افعانستان داره مستراح میشوره تو کونی هم اسم نداری؟
    بابای گورخزیرده دوکف لمبرت هم که شناسنامه نداشت که اسپرمشو از قزاق های روسی کرفته که مادر بزرگ رو سر نماز در رکوع از کون و در سجده از کس میگاهیدن که لباش به سرخی شگاف کون بابات صورتی میشد و هیچی نفهمید که بابای کون پلنگت چه چوری بدنیا اومد

    این بود که اسم نداشتی مثل کس ننه ات ناشناس موندی؟

    حالا چاقال اینها رو هم تف کن که میخوام همچین از کون بکنمت که ستون فقراتت مثل فیشک از حلقت بزنه بیرون .

    پاسخحذف
  5. آقا مهران من نمیخوام تو بحث شما و این آقای دیگه دخالت کنم ولی شما وقتی کم میاری حرف نزنی سنگینتری و کسی هم بهت نمیگه لالی.برادر من برو یکم ادبیات فارسی کار کن آخه این چه وضعه نگارشه اگر چه من با فحاشی مخالفم ولی اگه فحشم خواستی بدی باید یکم مسجع و آهنگین باشه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مهران - (بکن چاقال بالا ) امروز براش شناسنامه گرفتمشنبه, بهمن ۰۸, ۱۳۹۰ ۷:۱۱:۰۰ بعدازظهر

      خفش کن کون پلنگ ولد چموش ، گفتم که کس مادرت و حلق خواهرت به کیر کلفت حضرت محمد گره کور میزنم . کون پلنگ تو اجازه گرفتی که اومدی تو بحث ؟ تو خواهر همان کونی ناشناس هستی. آخه چاقال مادرجنده ت که درز کسش مثل شکاف کوه البرز جر خورده و خون زیری داده به طوری که دیشت شاشیدن رو پنبه گوله کردم گذاشتم گوشه لپش که آبسه شدید داشت . خواهر جندا میگفت که مادرت با کون خون ریزی مجبور بوده بخاطر بی پولی تو افغانستان مستراج بشوره و کیرهای کلفت اوردو و پاکستانی و هندی تا حلقوم ساک بزنه آبش رو بریزه تو شیشه شیر تو با نبات قاطی کنه شیرین شه بده تو کوفت کنی تا زودتر بزرگ شی و کون پرورده شی و بتونی جای ننت کون رو هوا کنی روغن بزنی آماده برای سربازان افغان که پر آب منی کنن ، هنوز بابات بهوش نیامداز تجاوز دیشب که برادر بن لادن تو حلق ننه جندت گذاشت.

      اسم چاقال رو رو درز کون مادرت با چاقو خالکوبی کردم فتوکپی اونو کردم شناسنامه ات

      حذف
  6. dorood be sharafet ye irani dar ghorbat,kheylia in kamenta mikhonan,migan az chandta chiz to donya bayad tarsid ,1kish az hamin adama bi khanewadeh pa bote bozorg shodeh ke gheyr az fahashi wa aberorizi hich khasiati nadaran,aksaram 1 nafaran ba 2 id khodesh fohsh bazi mikone,marizan

    پاسخحذف
  7. بازخوانی یک جنایت: پروندۀ قتل فاطمه قائم مقامی و نقش علی فلاحیان در آن

    http://jahanezan.wordpress.com/2010/04/20/tanin-188/#more-1270

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.