جمعه، دی ۳۰، ۱۳۹۰

آقای خامنه ای، کشور را به فنا می دهی و به باد تکیه می کنی! / نخست وزیر روسیه برای دریافت کمک مالی در میانه راه آمریکا بود که ناتو به یوگسلاوی حمله کرد...!

پریماکف،نخست وزیر وقت روسیه در زمان حمله آمریکا به یوگسلاوی، در میانه راه به سوی آمریکا بود

در اخبار آمده بود که رژیم خامنه ای امتیازات عجیب و غریبی به روسیه داده تا روسیه از رژیم ایران در مقابل حمله آمریکا محافظت کند.

امتیازاتی که شاید روی پادشاهان قاچار را سفید کرده است. برخی از این امتیازات به قرار زیر است: (منبع)

" آیت الله علی خامنه‌ای برای جلب حمایت روسیه از حکومت اسلامی، موافقت کرد بخش عمده‌ای از منابع عظیم نفت و گاز تازه کشف شده ایران در دریای خزر طی یک قرارداد ننگین به روسیه واگذار شود و همچنین نیروهای روسی اجازه داشته باشند به بهانه دفاع از این منابع، اما عملا برای دفاع از حاکمیت وی، به همراه ۸۰ هزار نیروی نظامی تا عمق ۷۰ کیلومتری جنوب بندر انزلی وارد خاک ایران شوند."
اگر بخواهیم ارزش منابع نفت و گاز بخشیده  شده به روسیه  را محاسبه کنیم، شاید به عدد وحشتناک بیست میلیون تومان به ازا هر ایرانی برسیم. به دیگر عبارت، خامنه ای برای اینکه بر سر قدرت بماند و بتواند به غارت منابع ایران ادامه دهد، حاضر شده اینچنین تن به خواری و غارت ثروت مردم ایران بدهد!

اما چه خیال خامی،دریغا که آرزوی خامنه ای نقش بر آب است...!

روسیه تعداد بیشتری کلاهک اتمی به نسبت آمریکا دارد، اما سالها است که قدرت نظامی، جای خودش را به قدرت اقتصادی داده است.

جنگ یوگسلاوی و جنایات جنگی میلوسویچ در کوزو را بسیاری به یاد دارند، یوگسلاوی متحد بسیار نزدیک و صمیمی روسیه در آن زمان بود.

در بیست و چهارم مارچ 1999، نخست وزیر وقت روسیه، به نام پریماکف، عازم آمریکا بود تا در باره چند موضوع مهم به بحث و گفتگو با دولتمردان آمریکا بپردازد و در راس آن موضوعات، درخواست کمک مالی از دولت آمریکا بود.

شاید برخی از جوانان فراموش کرده باشند، اما کسانی که سنی از آنها گذشته و اخبار سیاسی سالهای گذشته را پیگیری می کرده اند به یاد دارند که نیروهای ناتو و در راس آنها دولت آمریکا درست در زمانی حمله به یوگسلاوی را شروع کردند که  نخست وزیر وقت روسیه، سوار بر هواپیمای ایلوشن تشریفاتی خود، عازم واشینگتن بود و تنها چند صد کیلومتر با آمریکا فاصله داشت که از طریق تلفن ماهواره ای، در جریان  قرار گرفت که چند ساعت قبل آمریکا به یوگسلاوی حمله کرده است...!

این بزرگترین توهین به دولت و نخست وزیر روسیه بود، چرا که دولت آمریکا صبر نکرده بود حتی او به خاک آمریکا برسد، لااقل به او اطلاع بدهند که قرار است متحد روسیه بمباران شود و بعد حمله کنند!
این اقدام آنقدر برای دولت روسیه توهین آمیز بود که نخست وزیر روسیه به خلبان خودش دستور داد دور بزند(!) و به روسیه برگردد، این اقدام او در عالم سیاست به Primakov's loop شهره است.
در نیویورک تایمز در اینباره می خوانیم: 

 "he might have hoped to gain from three days of meetings -- with Gore, President Clinton, Secretary of State Madeleine K/  His mission to Washington was intended in part to bolster his political standing at home by presenting him in high-profile meetings with top officials to negotiate for new commitments of Western financial aid./

این مثال خوبی برای خامنه ای است، بی هیچ شکی، دولت ایران نزدیک تر از دولت وقت یوگسلاوی به روسیه نیست، چه آنکه حاکمیت و دولت یوگسلاوی سد بین اروپا و روسیه بود و از نظر استراتژیک، بسیار با اهمیت تر از ایران بود.

شاید روسیه می توانست از کلاهک های هسته ای خود استفاده کند، اما چرا جرات این کار را به خود نداد؟! دلیل آن مشخص بود، چون روسیه ترجیح می داد دولت مورد حمایتش در یوگسلاوی ساقط شود، اما رابطه اش با غرب پا بر جا بماند، منافع روسیه چنین اقتصا می کرد، چه آنکه محتاج سرمایه گذاری و فن آوری غربی در صنایع خود بود. هم اکنون نیز وضع به همان منوال است، دولت روسیه شاید از نظر تعداد کلاهک های هسته ای از آمریکا به پیش باشد، اما خوب می داند که در صورت وجود تنش با آمریکا و غرب، همین اقتصاد نیم بند روسیه نیز از هم می پاشد.

در اینجا باید به خامنه ای یادآور شده که دوره جنگ سرد مدتها است که سپری شده، خامنه ای بسیار احمق است که تصور می کند می تواند با رشوه دادن به روسها بر سر کار باقی بماند. زمانی که مردم ایران به پا خیزند، دولت روسیه نیز جرات نخواهد کرد حمایتش از خامنه ای را ادامه دهد، همینطور اگر آمریکا به ایران حمله کند، دولت روسیه هیچ وقت جرات رویاروی با آمریکا را نخواهد داشت.
 نوشته های دیروز من:

۹ نظر:

  1. آورده اند که امام نقی زمانی که در سامرا ولایت مطلقه نقیه تشکیل داده بود، از ترس حمله خلیفه عباسی، نصف درآمد و املاک سامرا را به اسم پادشاه بلاد روس کرده بود، و از او قول گرفته بود که اگر خلیفه عباسی به سامرا حمله کند، پادشاه بلاد روس از امام نقی حمایت بکند. متاسفانه زمانی خلیفه عباسی به سامرا حمله کردند، پادشاه بلاد روس، تنها سرش را به نشانه تاسف تکان داد...! /

    صحابه با عصبانیت خدمت امام رسیدند و گفت یا ابن رسول الله، پس چطور توافقی با این روس ها داشتی؟!

    خلیفه عباسی شهر را تصرف کرده و مشغول جستجوی خانه به خانه برای یافتن شما است! /

    امام نقی سری با تعجب تکان داد و گفت: قاعدتا نباید اینطوری می شد...! /

    سیره النقی، نوشته ابن قنبل، بخش مقایسه دانش سیاسی ببعی و امام نقی ...!دی

    پاسخحذف
  2. در جواب ناشناس بالا تو میتونی هر چقدر میخواهی از کون زن گمنامیان بخوری و هر روز تغذیه کنی برای سلامتی تو خامنهی مفید می باشد من فکر میکنم گوهه زن گمنامیان برای زن وبچهات کافی باشد نوش جانتان...زری از ایران

    پاسخحذف
  3. باشه من حاضرم از کون زن گمنامیان استفاده صلح آمیز بکنم ولی اینطوری : بهش میگم بیا برین تو دهنم بعد تا شلوارشو کشید پایین فوری بلند میشم کونش میذارم .
    گمنام جون از کی اسمت رو عوض کردی گذاشتی زری

    پاسخحذف
  4. در جواب ناشناس آخری کثافت احتیاج نیست که شلوارش را پایین بکشد توی توالت برای تو وخواهر و مادرت مهیا می باشد اشغال برو خواهر و مادرت از زیر آخوند ها بکش بیرون بعدا خودت تو کون آنها بذار چرا باید آخوندها تو کون خواهر و مادرت و زنت بذاره کافی نیست هنوز به تو درجه ای ندادن یا اینکه ترو سر کار گذاشتند زری از ایران

    پاسخحذف
  5. آفرین،بدون توهین نقد کردی.تبریک می گم

    پاسخحذف
  6. گمنامیان گرامی

    شما که تریبون دارید، لطفن این متن و عکس رو در صفحه اول وبلاگتون منتشر کنید. این کارنامه سی و سه سال حکومت اسلامی در ایران عزیز ماست:

    "لاکن اقتصاد مال خر است، دیپلماسی مال خر است، حقوق بشر مال خر است، دموکراسی مال خر است، آزادی مال خر است، هویت ملی مال خر است، تمدن مال خر است، دانشگاه مال خر است، کنترل جمعیت مال خر است، محیط زیست مال خر است، روزنامه مال خر است، شادی مال خر است…"

    http://i43.tinypic.com/hrd07n.jpg

    پاسخحذف
  7. تصوبر تصحیح شده: http://i39.tinypic.com/tapobm.jpg

    پاسخحذف
  8. گمنامیان گرامی
    با سپاس بیشمار از بازنشر این فرتور (عکس) در برگ نخست وبگاهتان. فرتور اول اشکال کوچکی در پایین دارد که در دومی ندارد. خواهشمندست دومی را بازنشر فرمایید. پاینده باشی.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.