پنجشنبه، مهر ۰۷، ۱۳۹۰

خامنه ای از اول مهرماه کلاس های غیب گویی و جادوگری برای طلاب برگزار می کند!/ کشور را دست که داده ایم...!


یکی به خامنه ای توضیح دهد که غیب گویی افسانه است و به خدمت اجنه درآمدن، داستان های زمان غار نشینی است، کلاس درس برای غیب گویی نگذارد....!

همانطوری که می دانید خامنه ای دچار عقده عجیبی است، خودش را هنرمند و شاعر می داند، بار عام می دهد و شعرا را جمع می کند، تا به همه نشان دهد اهل ادبیات و هنر است، اما در عمل می بینیم که فردی بی سواد است.

یکی دیگر از عقده هایی که ایشان دارند، عقده مرجع تقلیدی است و چون یک شبه آیت الله شده است،  و مثلا منتظری مرجع تقلیدی او را به زیر سوال برده بوده است، او مایل است در این زمینه نیز خود نمایی کند.

لذا او کلاس های درس مذهبی برگزار می کند و بنا به اخبار، سری جدید کلاس های او، در زمانه غیب گویی است!

"سایت رجانیوز خبر داد كه رهبر انقلاب، در دوره جدید برگزاری دروس خارج فقه موضوع كهانت (غیب گویی) سر فصل تدریس خود انتخاب كرده اندبا شروع سال تحصیلی حوزه های علمیه سراسر كشور از صبح امروز برنامه درس خارج فقه آیت الله خامنه ای در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.ایشان در دوره جدید برگزاری دروس خارج فقه، موضوع كهانت(غیب گویی) را به عنوان سرفصل تدریس خود انتخاب كرده اند."

همانطوری که می دانید از نظر اسلام، غیب گویی (که آنرا کهانت می خوانند) ، ممکن است و فرد از چند طریق می تواند به قدرت غیب گویی دست یافت که بعضی از این روش ها، خیلی خنده دار هستند:

یک روش  برای غیب گویی مخدوم و روش دیگر شقاوه است! مخدوم شدن (یعنی در خدمت اجنه در امدن!) و دیگر شقاوه ( یعنی از طریق دست زدن به شقاوت و بی رحمی!)

بدبختی ما این است که عاقبت کشور و هفتاد میلیون انسان را داده ایم دست احمقی که فکر می کند با خدمتگذاری به اجنه، می توان به قدرت پیشگویی  دست پیدا کرد ...!


لینک این مطلب دربالاترین---------- آزادگی



۱ نظر:

  1. گمناميان عزيز وقتي اطلاعات کافي در مورد اسلام و حضرت امام خامنه اي نداريد لطفا صحبت نکنيد، چه کسي گفته که ايشان با خدمت به اجنه پيشگويي خواهند کرد؟ ايشان با پروژه ي کهريزک و هزاران از اين دست به اين مهم نائل شدند، شما با طرح خدمت ايشان براي اجنه واقعا در حق قساوت آن بزرگ جفا کرديد

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.