دوشنبه، آبان ۳۰، ۱۳۹۰

وای بر ما که کشور را در سال 2011 به دست مشتی رمال و جن گیر داده ایم!/خامنه ای تصور می کند قطعه ای سنگ می تواند آینده را تغییر دهد...!


گاهی اوقات آنچنان غرق فلاکت می شویم که به دیدن این بدبختی ها، عادت می کنیم و به ناگاه برخی از اخبار به یادمان می آورد که تا چه اندازه در منجلابی به نام جمهوری اسلامی فرو رفته ایم و در حال غرق شدن هستیم.

امروز گزارشی را در روزآنلاین خواندم، درباره خامنه ای و انگشتری هایی که به دست می کند.


این گزارش به موضوع انگشتری های خامنه ای پرداخته بود و نوشته که بر اساس اعتقاد خامنه ای و طرفداران او و بر اساس روایات، بدست کردن انگشتری با سنگ های زینتی خاص، هم ثواب دارد و هم صاحب انگشتری را از بلا مصون می کند!


خلاصه این گزارش چنینی اسـت:

" سایت آخر الزمان که تلاش می کند با نزدیک نشان دادن زمان ظهور امام دوازدهم شیعیان، آیت الله خامنه ای را یکی از یاران او معرفی کند پیش از این در مطلبی نوشته بود که تعویض انگشتر رهبر جمهوری اسلامی می تواند "معانی خاصی" داشته باشد. / این سایت با اشاره به دست کردن انگشتر حدید توسط آیت الله خامنه ای نوشته بود: "باید ببینیم {آیت الله خامنه ای} فقط برای آن روز خاص از آن انگشتر استفاده کرده اند یا حداقل مدتی در دستشان خواهد بود. البته به صورت دائم مانند چفیه شان را خیلی بعید می دانیم استفاده کنند و این به خاطر خواص حدید صینی است که ضیق و تنگی سینه و بی حوصله گی می آورد همانطور که حضرت امیرالمومنین می فرمودند که دوست ندارم حدید را همیشه در دست کنم." / آخر الزمان در عین حال افزوده بود: "از جمله اثرات حدید صینی نصرت بر اعداء و هیبت و جلالت است که اگر به شیوه خاصی بعضی حروف در زیر و کناره ها و بالای آن حک شود اثر عظیمی در این امور دارد و در روایت است که کسی با صاحب آن مقابله نمیتواند بکند و صاحب چنین انگشتری در هر مخاصمه ای غالب و پیروز است باذن الله. اگر آقا بخواهند مدتی از آن استفاده کنند به معنی آن است که فتنه و یا جنگی در حال شروع است و الاّ که هیچ." / اکثر فقهای اسلامی، استفاده از جواهراتی مانند طلا را برای مردان حرام اعلام کرده اند اما در عوض معتقدند که استفاده از برخی سنگ های زینتی مانند عقیق، حدید، شرف شمس و... هم دارای ثواب اخروی است و هم به انسان در برخی موارد کمک می کند."


هیچ نیازی نیست که یادآوری کنیم که انگشتر و یک تکه سنگ، به هیچ وجه نمی توانند آینده را عوض کنند و یا از خود اثری به جا بگذارند، چنین تفکر و اعتقادی در سال 2011 تنها از یک احمق با آی کیو بسیار پایین بر می آید. حال اگر این آدم معتقد، در گوشه ای جامعه زندگی خودش را بکند و مثلا مسول توالت فلان مسجد باشد، اعتقاد او اهمیتی ندارد، اما اینکه رهبر یک کشور تصور کند یک تکه سنگ می تواند آینده او و کشور را عوض کند، جای تعجب و نگرانی دارد.

این خبر عجیب مرا به فکر فرو برد و به یاد آوردم که چند وقت پیش، خامنه ای در قالب درس های فقهی که می دهد، کلاس های رمالی و جن گیری و پیشگویی برگزار کرده بود. (این مطلب را همان زمان در پی خبر کلاس های رمالی خامنه ای نوشته بودم:خامنه ای از اول مهرماه کلاس های غیب گویی و جادوگری برای طلاب برگزار می کند!)


ما را چه شده است؟ آنچنان غرق فلاکتیم که نمی توانیم حد بدبختی خودمان را ببینم...! چنان اوضاع اسف باری داریم که هر شخص ثالثی فقط به حال ما از تاسف، سر تکان می دهد.


در سال 2011، کشوری باستانی و ثروتمند را به دست جمعی ملای جن گیر و رمال سپرده ایم...!


پوستری که احمق های عرزشی درباره انگشتر خامنه ای طراحی کرده اند...!


۳۹ نظر:

  1. این اعتقادات خاص از تشیع بر می آید اصل قضیه بر حرمت سنگ عقیق است که گویا بر ولایت علی بن ابیطالب شهادت داده و آن را در دست راست می کنند و در دست چپ هم معمولا انگشتر با نگینی از سنگی-عقیق یا غیر- که رنگش متناسب با ماه تولد شخص است استفاده می شود(قسمت رمل و اسطرلاب) و با نوشته هایی در زیر آن که به -حرز- معروف است و در روزهای خاصی از سال شمسی-فکر کنم اردیبهت ماه- در شهر قم نوشته می شود (قسمت جادو جمبل و طلسم)
    خامنه ای این اعتقادات مزخرف مردم ساده دل را می داند و از آن استفاده ابزاری میکند به قول خودش جذب حداکثر!
    آری ، همه که امکان خواندن وبلاگ گمنامیان را ندارند!

    عزیزم! من چند سال در بین مردم مذهبی مرکز ایران زندگی کرده ام و فکر میکنم تنها مرگ است که می تواند این اعتقادات را از آنان بگیرد ، تشیع در تار و پود آنان رخنه کرده ، احمدی نژادی ها راست می گویند ایران فقط تهران نیست ! که از نظر من در تهران هم این قسم خران بسیارند ولی کم سرو صدا! با این اوصاف امید وارم روزی به راهکار قطعی خودم! برای حل مشکل مردم مذهبی مرکز ایران که همانا بمب اتم است دست پیدا کنم!

    پاسخحذف
  2. جدا از این خرافات چند وقت پیش مطلبی خوندم که اکثر مشتری های رمال ها را قشر تحصیل کرده تشکیل می ده!!مملکتی که قشرتحصیل کردش این طور خرافاتی باشه وای به حال بقیه

    پاسخحذف
  3. گمنامیان عزیز

    لطفا این مطلب را به نثر شیوای خود بنویسید . افشاگری در خصوص مدیر سایت بالاترین

    مدیر بالاترین در ازای آزاد گذاشتن مجاهدین در تبلیغات دائم در سایت ماهیانه مبالغ هنگفتی از رابط مجاهدین دریافت میکند. به عبارت دیگر او میداند که کاربران مجاهد معدودی هستند و با اکانت تقلبی حضور دارند. ولی در ازای ازکار انداختن امکان رای منفی موثر، این امکان را صرفا به گروهگ مجاهدین داده است که تبلیغ کنند. مجاهدین هم حرفی جز تبلیغ ندارند. بالاترین به پول نیاز دارد نه به نقد و نوشته های افراد دردمند. حتی اگر این پول از فرقه تروریسیتی و به صورت نقد دریافت شود. قتل عام اکانت های کاربران ضد مجاهد هم به همین دلیل است .

    پاسخحذف
  4. اگر به این لینک نگاه کنید متوجه عرایض من خواهید شد.

    http://balatarin.com/permlink/2011/11/21/2809344

    پاسخحذف
  5. گرامی،

    علی رغم اینکه انتقاد بسیار به مدیریت بالاترین دارم و آنجا را تحریم کرده ام،
    اما بعید می دانم او حاضر باشد ارتباط مالی با مجاهدین برقرار کند. بیشتر تصور می کنم جمعی بالایار هستند که طرفدار مجاهدین هستند.

    بهتر است ما بیجهت انگ و تهمت به کسی نچسبانیم، منصفانه نیست.

    ضمنا،
    شاید بد نباشد این نوشته مرا نیز بخوانید:


    به صورت مستند ببینید که چطور وزارت اطلاعات در صدد است تا با استفاده از مجاهدین خلق، بالاترین را از اعتبار ساقط کند...!

    http://gomnamian.blogspot.com/2011/10/blog-post_22.html

    پاسخحذف
  6. SKoor....

    مملکت مشکلی نداره به سلامتی همه چی داریم فقط موندیم ببینیم آغا چی میکنه تو دستش ما هم همون رو بکنیم دستمون..یا ببینیم که ایشون چی میکنند تو ک..نش ما هم به دنبالش همون کار رو میکنیم.
    تا وقتی مردم به مثال ببعی رفتار کنند همی است این همین کاسه همین آش


    راستی دوست عزیز گمنامیان چرا وقتی من اسم میدم و آدرس ایمیل هم میدم باز میزنه آدرس اینترنتی دارای نویسههای غیر مجاز است؟؟؟

    پاسخحذف
  7. الان دیدم دوباره انداختنت توی انفرادی بالاترین. دو بار پشت سر هم انگار انداختنت بیرون. من جای تو باشم دیگه برنمیگردم توی بالاترین. البته جای زر زر کردن هات خالیه. برگردی ها. قهر نکنی یک وفت از بالاترین.

    پاسخحذف
  8. نوشته های گهر بار مملو از عقده های جنسی شما بسیار ارزشمند میباشد.

    پاسخحذف
  9. نوشته بسیار سنگین و باور نکردنی "به صورت مستند ببینید که چطور وزارت اطلاعات در صدد است تا با استفاده از مجاهدین خلق، بالاترین را از اعتبار ساقط کند...!" شما هم بسیار روشن گر بود. و اون کسی که اینطوری شما رو سر کار گذاشته و فیلمتون کرده دمش گرم. خودم براش یک آیپد ورژن 2 عیدی میخرم که اینطوری تونست فیلمت کنه.

    پاسخحذف
  10. درود
    فرصت کردی سری هم به وبلاگ من بزن

    پاسخحذف
  11. ((بالایار سابق گفت...
    الان دیدم دوباره انداختنت توی انفرادی بالاترین. دو بار پشت سر هم انگار انداختنت بیرون. من جای تو باشم دیگه برنمیگردم توی بالاترین. البته جای زر زر کردن هات خالیه. برگردی ها. قهر نکنی یک وفت از بالاترین.))
    --------------------------------------------
    ============================================
    جواب:
    این من هستم که تصمیم بگیرم چه کار کنم، در بالاترین فعالیت کنم یا نکنم.

    شما گوساله های مجاهد و آویزان از بیضه صدام و همینطور ارتش سایبری الاغ، کم ارزش تر از آنی هستید که در تصمیم گیری من اثر گذار باشید...!

    پاسخحذف
  12. SKOOR...
    یعنی خاک بر سر بالاترین که احمقی مثل تو شده بود بالایار اون.خب وقتی آدم پفیوز الدنکی مثل شما مجاهدین توش مسئول باشین که اونجا میشه یه طویله مثل جمهوری اسلامی.

    راستی گمنامیان جواب سوال من رو ندادی؟؟؟؟

    چرا وقتی من اسم میدم و آدرس ایمیل هم میدم باز میزنه آدرس اینترنتی دارای نویسههای غیر مجاز است؟؟؟

    پاسخحذف
  13. ))

    چرا وقتی من اسم میدم و آدرس ایمیل هم میدم باز میزنه آدرس اینترنتی دارای نویسههای غیر مجاز است؟؟؟ ((
    ------------------------------
    شرمنده ام گرامی،
    باور کن که من هم نمی دانم،
    شاید قبلا با این آدرس ایمیل جایی کامنت گذاشتی و صاحب وبلاگ آنرا به عنوان اسپم رد کرده، لذا الان گوگل انرا غیر مجاز می داند.

    فکر می کنم بهتر است یک اکانت گوگل برای مباحثه و کامنت گذاشتن باز کنید، و همیشه با آن اکانت پیام بگذارید، اینگونه راحتر هستید.

    پاسخحذف
  14. بالایار سابق گفت...

    الان دیدم دوباره انداختنت توی انفرادی بالاترین. دو بار پشت سر هم انگار انداختنت بیرون. من جای تو باشم دیگه برنمیگردم توی بالاترین. البته جای زر زر کردن هات خالیه. برگردی ها. قهر نکنی یک وفت از بالاترین.

    "

    جواب :

    گمنامیان عزیز. لطفا قسمت دوم داستان مسعود رجوی و لوله فاضلاب اشرف را منتشر کن.
    این موشهای فاضلاب نیاز دارند که بشوند . آنهااز هر داستانی در مورد مسعود و شورت لک دار مریم و نوار بهداشتی مادرشان ، خوشحال میشوند.
    میدانید که آنها با یاد مسعود میخوایند و با درد فشار بیضه های عراقی از خواب بیدار میشوند.

    پاسخحذف
  15. ((
    گمنامیان عزیز. لطفا قسمت دوم داستان مسعود رجوی و لوله فاضلاب اشرف را منتشر کن.
    این موشهای فاضلاب نیاز دارند که بشوند . آنهااز هر داستانی در مورد مسعود و شورت لک دار مریم و نوار بهداشتی مادرشان ، خوشحال میشوند. ))
    ==========================================
    آنکه بر روی چشم،
    حتما چنین می کنم،

    اما برای مجاهدین هم آش بهتری پخته ام!!
    یعنی در حال تهیه غذا هستم برایشان،

    کمی صبر کنید...!!
    دی

    پاسخحذف
  16. گمنامیان جان طرف راست میگه بالاترین پول دریافت کرده برای فعالیت مجاهدین!منم این خبر رو از مجاهد شنیدم وقتی در مورد فعالیت هاشون سوال کردم! مجاهدین لابی خیلی قوی دارند وقتی توی راه روهای گنگره آمریکا راه برند دیگه حساب بقیشو بکن!چرا اینها چند سال پیش اجازه تبلیغ در بالاترین نداشتند ولی چطور شد یکدفعه عین گله گوسفند حمله کردند در بالاترین!!این نشون میده دست ها و معاملاتی پشت پرده بوده که به مجاهدین اجازه فعالیت میدن وگرنه اینها جزو سازمان های تروریستی هستند به همین راحتی نمی تونند فعالیت و تبلیغ کنند اینها برای هر حرکتشون کلی رشوه و پول باید خرج کنند مطمئن باش بالاترین اونقدر احمق نیست بیاد خودشو به خاطر مجاهدین مجانی بدنام کنه! حتما منفعتی دارند که این طور پشتیبانشون هستند. این مدیران بالاترین متاسفانه دارند تحت تاثیر لابی ها قرار می گیرند و به مبارزات مردم ضربه می زنند این احمق ها جون بچه های مردم رودارند به خطر میندازند با فعالیت مجاهدین اگر کسی از بالاترینی ها دستگیر شد بهش انگ مجاهدین میزندد و حکمش اعدامه !!گذاشتن لوگو ستاره داوود و کودتا چند سال پیش که هیچی!!کلا خیلی خرفت تشریف دارند مدیران بالاترین طبق اصول دمکراسی باید به رای و خواسته اکثریت باید احترام گذاشته شود صد در صد خواسته اکثریت ملت این است که مجاهدین هیچ گونه فعالیتی چه در اشرف چه در اروپا چه در بالاترین نداشته باشند بالاترین به چه حقی رای و خواست اکثریت را زیر پا می گذارد!وقتی گروهی توی لیست تروریستی یعنی خواست جهانیان اینه کهاون گروه باید نابود بشه حالا نمیدونم چطور این اواخر این گروه حتی اجازه فعالیت در سایت بالاترین و به گند کشوندن اون دارند !!!

    پاسخحذف
  17. گرامی،
    سپاس از کامنت شما،

    من با فعالیت مجاهدین (علی رغم تروریستی بودن این گروه) مخالفتی ندارم.

    مساله اینجاست که چرا باید مجاهدین بتوانند اکثریت را کنترل کنند و اجازه ندهند بقیه حرف بزنند.

    این عکس ها را در این نوشته من ببینید، وقتی که اینگونه کاربران بالاترین از نوشته من در مذمت مجاهدین حمایت می کردند، چه شد که یک دفعه کنترل بالاترین را به دست گرفته اند، لینک های خود را مرتب داغ می کنند و از آن بدتر، اگر من نوعی کوچکترین انتقادی از آنها بکنم، لینکم می رود پشت فیلتر و حسابم نیز بسته می شود؟!

    یک جای کار ایراد اساسی دارد...!!!

    این نوشته را ملاحظه بفرمایید و کمی بیاندیشید که چه شد یک دفعه جو بالاترین به این شدت عوض شد؟!؟

    http://gomnamian.blogspot.com/2011/06/blog-post_6608.html

    پاسخحذف
  18. من اوایل فکر می کردم گمنامیان با مدیران بالاترین طرح دوستی یا لابی دارد که براحتی اینطور تیز وآتشین براحتی نقد میکند ومطلب مینویسد !وقتی بسته شدن اکانتشو دیدم خیلی تعجب کردم !!!تازه فهمیدم آته ایست ها چقدر مظلوم هستند و هیچ پایگاه و پشتوانه ایی ندارند خوندن مطالب گمنامیان در بالاترین مرحمی بود بر زخم 1400 ساله ما چقدر بدم اومد از مدیران بالاترین !!واقعا حرمت شکنی کردند در حق این مبارز بی ادعا که لینک هاش جزو پر طرفدارترین لینک های بالاترین بود واقعا از خودشون خجالت نکشیدند به خاطر یه مشت تروریست وطن فروش اکانت گمنامیان رو ببندند!!واقعا که !!

    پاسخحذف
  19. نه گرامی،
    طرح دوستی کجا بود؟!؟!

    اگر دوستی در کار بود که به دستور مجاهدین خلق حساب مرا نمی بستند.

    پاسخحذف
  20. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  21. جواب:
    این من هستم که تصمیم بگیرم چه کار کنم، در بالاترین فعالیت کنم یا نکنم.
    ================================
    گربه دستش به گوشت نمیرسید میگفت اه اه بو میده. لول
    در حال حاضر که دیگران تصمیم گرفته اند حضرتعالی با فرمایشات گهر بار در بالاترین باشید یا نباشید. شما اگر هم دلت بخواهد فعالیت کنی تا زمان در آمدن از انفرادی (که برای ادب کردن شما انجام شده) باید منتظر بمانی. اگر هم برگشتی دوباره زر زر کنی باز هم منتظر این باش که دمت را بگیرند بندازنت بیرون.

    پاسخحذف
  22. چیزی که هست وقتی یک نفر سردر وبلاگش مینویسه I AM A TED TRANSLATOR تازه با حروف درشت که همه خر فهم بشن! خوبه که یک کمی درس هم از سخنران های TED یاد بگیره و اینطور چاله میدانی و جواد گونه صحبت نکنه. ترجمه یک سخنرانی را یک نرم افزار معمولی هم میتونه انجام بده. فقط به عنوان نصیحت عرض شد.

    پاسخحذف
  23. عادت به بد دهنی ندارم
    اما تو آنقدر عقده ای هستی که می نویسی بالایار سابق!!
    اگر عرضه داری و کاربر شناخته شده ای هستی، اسم واقعیت را بنویس تا همین الان با یک ایمیل من به بالاترین، اکانت تو بسته شود...!!


    البته که هر کسی می داند تو یکی از این مزدوران صدام، یعنی بالا مجاهدین هستی!!
    دلیلش هم مشخص است، بوی بیضه صدام فضا را پر می کند تا تو دهانت را باز می کنی!!
    از بس که همیشه مشغول لیس زدن بیضه صدام بوده اید...!!

    پاسخحذف
  24. خاک تو سر TED که تو مترچم سخنران هاش باشی. من همین بالا گفتم یک کم از این چاله میدانی حرف زدنت کم کن. در ضمن من خودم به بوی بیضه fetish دارم. یکی از بهترین بوهای تحریک کننده در سکس است. بوی بیضه یک پسر سعودی که باهاش توی دبی یک بار سکس داشتم هنوز توی دماغمه و هر وفت یادم میاد آبم میاد

    پاسخحذف
  25. بی ارزش تر از آنی هستی که بخواهم حتی کامنت تو را حذف کنم....!!
    برو بمیر

    پاسخحذف
  26. حذف کردن یا نکردن کامنت من چیزی از بی شخصیت بودن و بی هویتی کسی که از اندازه یک گنجشک هم مغزش کوجکتره و سرشار از عقده های جنسیست کم نمیکنه. خوانندگان وبلاگ پرخواننده گمنامیان ارادت دارند خدمت شما.

    پاسخحذف
  27. قلاده ساز بالایار سابق و مجاهد بیضه لیس فعلیچهارشنبه, آذر ۰۲, ۱۳۹۰ ۷:۲۹:۰۰ قبل‌ازظهر

    گمنامیان عزیز

    الان وقت تعارف نیست. بالانرین تابوتی شده که توسط مجاهدین خریداری و جسد مریم مسعود در آن است . منابع موثق از ساپورت مالی مجاهدین در بالاترین خبر داده اند. دست به کار شوید و وبلاگ نویسان هم موج وبلاگی ایجاد کنید . الان نقش شما این نیست که با الدنگ های مثل بالایار و مجاهدین بی ناموس که به دیوثی مسعود و مریم مشغولند بپردازید .

    اگر واقعا از مدیربالاترین و مجاهدین تروریست رنجیده هستید این حرکت را شروع کنید.

    موج تحریم ها در بالاترین خیلی گسترده است . به سرعت برزگ میشود.

    پاسخحذف
  28. قلاده ساز، شما فعلا یک قلاده برای سگهای هاری که پاچه کاربران بالاترین را میگیرند درست کن و ببندشان که دیگه زر زر زیاد نکنند که بالاترین مجبور شود آنها را به انفرادی بیاندازد تا ادب شوند. از جمله دوست و سرور گرامی جناب مستطاب گمنامیان که وسواس عجیبی به بوی بیضه دارد. در ضمن آن منابع موثقی هم که به شما خبر داده اند لابد از نوچه های درپیتی گمنامیان هستند که عشع شایعه درست کردن دارند و با هوچی گری درست مثل همین گمنامیان ارضای جنسی میشوند. go get a life all you losers

    پاسخحذف
  29. بالایار سابق (!)
    گفتم که،
    تو اگر وجود داری، اسم اصلیت را بنویس تا تنبانت را بکشم روی سرت،

    آدم بی وجودی که آویزان از بیضه مجاهدین و صدام است، آنقدری بی ارزش و بی شخصیت است که نباید جوابش داد.

    تو تا صبح واق واق کن، و دم تکان بده!!!
    من که جوابت را نمی دهم.

    پاسخحذف
  30. المجاهد و من العجیب الموجودچهارشنبه, آذر ۰۲, ۱۳۹۰ ۲:۳۰:۰۰ بعدازظهر

    بالایار سابق
    یک دلیل بیار که مجاهد بودن بهتر است از بسیجی بودن البته به غیر از گذاشتن سیبیل و بستن کراوات،آدم به قدرت خدا پی میبره از این همه روی سگ که خدا یک جا به شما عطا فرموده،باید گفت تبارک الله احسن الموجودین،کم شما مردم بیگناه رو کشتین،با دشمنان ایران که قصد تجزیه و نابودی ایران رو داشتند متحد شدین،الان آدم شدین پرچم شیر و خورشید بلند میکنید که چی مثلا،آخه اگه مسعود رجوی شرف داشت که مخ زن همکار خودش مهدی ابریشمچی رو نمیزد که مریم جان بره از شوهرش طلاق بگیره بعد در حضور آقای ابریشمچی با مسعود خان رجوی ازدواج کنه.پرونده شما از آخوندها کثیف تره پس لطفا سکوت را رعایت فرمایید وگرنه اینبار من مخ مریم خانوم رو میزنم که از شوهرش جدا بشه بیاد بقل من بخوابه

    پاسخحذف
  31. آقای گمنامیان استاد گرامی

    من از جانب این بالایار سابق عذر میخوام. باور کنید از وقتی که در کمپ اشرف با شوکر بیضه های او را کشیده اند دیگر حتی نام مرا هم به یاد ندارد. کاملا پریشان شده است.
    باور کنید یک مرد عراقی جلوی چشم بالایار سابق به زنش تجاوز کرد و بعد زنش را به عقد مسعود درآورد و خودش را به نوکری صدام فرستادند. آخرین بار در حالی به شدت بوی بیضه میداد به من گفت بابا، بالاخره صدام هم تا انتهای گلوی او آلتش را فروکرده بود.

    پاسخحذف
  32. دوستان، دوستان،
    چند نفر به یک نفر؟ شماها از کجا به این نتیجه رسیده اید که من مجاهدم و آویزان شده ام به بیضه صدام؟ من شاید مامور اطلاعات باشم یا مامور سیا یا موساد. شما کامنت های من را از بالا تا پایین دوباره بخوانید تا به بی شعوری خودتان پی ببرید. توی روح رجوی و زن هرجایی وی مریم لچکی ریدم! درست مثل مجاهدین ابله که هر کس که مجاهد نباشد را اطلاعاتی میدانند، این گمنامیان هم همه مخالفین خودش را مجاهد بیضه لیس زن میداند. پناه بر داوکینز. به گفته همه دوستان و دشمنان گمنامیان این آقا فقط سرشار از عقده های جنسی است و با علم کردن یک وبلاگ نیم بند فکر میکنه از دماغ فیل افتاده. به نظر من بد هم نشد که دوبار پشت سر هم انداختنت توی انفرادی بالاترین یک کم ادب بشی.

    پاسخحذف
  33. میخواستم جواب همه نوچه ها و چاپلوس های کامنت گذار که به بیضه گمنامیان آویزان شده اند را دانه دانه بدهم ولی دیدم ارزش اینرا ندارند. جواب ابلهان خاموشی است. به قول گمنامیان که در بالا برام نوشته بی ارزش تر از آنی هستی که بخواهم حتی جواب کامنت شما را بدهم..!! برو بمیر. :)) قهر فهر تا روز قیامت

    پاسخحذف
  34. در جواب این یک جمله که گفتی تو اگر وجود داری، اسم اصلیت را بنویس تا تنبانت را بکشم روی سرت،
    تو فعلا صبر کن تنبان خودت را که بالاترین کشیده سرت بتونی دوباره پات کنی بعد از این حرفا بزن. صبر داشته باش. اندکی صبر سحر نزدیک است!

    پاسخحذف
  35. خاک بر سر تو بالایار سابق.احمق بیشعور کثافت لجن احق نادان پست فطرت رذل از کدام بوته به عمل آمدی بیشعور نادان که مغز علیل مریضی داری باان افکار کثیفت میای اینجا مینویسی بدبخت تو مریضی کثافت بوی تعفن تو همه جا را گرفته مریض بدبخت برو خودت را معالجه کن تو اصلا جات اینجا نیست برو با کثافت کاریت مشغول باش دیگه این ورها پیدات نشه.....میترا

    پاسخحذف
  36. البالایار سابق و من العجیب الموجودچهارشنبه, آذر ۰۲, ۱۳۹۰ ۱۰:۲۲:۰۰ بعدازظهر

    دقیقا شما الان مشکلت چیه؟
    اینکه گمنامیان مشکل جنسی داره خب به تو چه!
    اینکه تو اطلاعاتی هستی خب به من چه!
    اینکه گمنامیان ضد دین و خداست خب به تو چه!
    خیلی خب ناراحت نشو آشتی آشتی فردا میریم تو کشتی
    آخه اومدی تو محل ما داری به بچه محلمون حرف میزنی
    خب معلومه میریزیم سرت.
    حالا راستشو بگو نکنه آخوندی!

    پاسخحذف
  37. البالایار سابق و من العجیب الموجودچهارشنبه, آذر ۰۲, ۱۳۹۰ ۱۰:۲۶:۰۰ بعدازظهر

    راستی باشه ما از بیضه گمنامیان آویزانیم شما از بیضه کی به اینجا آویزان شدی بگیریم بکشیمت ببینیم به کی میرسیم

    پاسخحذف
  38. بالایار سابق، لطفا برو دنبال همون پسر بچه‌های سعودی واسهٔ کون دادن. میدونی‌ که اینجا واست مشتری پیدا نمی‌شه

    پاسخحذف
  39. بالایار سابق، اینو مثل اینکه به خودت باید بگی‌ هنوز هم داری اینجا میپلکی!

    go get a life all you losers

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.