یکشنبه، اردیبهشت ۱۴، ۱۳۹۳

چرا اصلاح طلبان نیک آهنگ را کیسه بوکس کرده اند؟ ساده است، نیک اهنگ به پاشنه آشیل آنها ضربه وارد کرده است..!

 در این چند روزه، مجددا شاهد حمله گسترده و سازمان یافته اصلاح طلبان به نیک آهنگ کوثر بوده ایم.  سوال اینجاست، چرا اصلاح طلبان اینچنین نسبت به کوثر، حساسیت دارند؟

همه ماجرا، به افشای نوار مذاکرات نیک آهنگ و مهدی هاشمی رفسنجانی بازمی گردد، چون در آن نوار، به صراحت مهدی هاشمی اعتراف کرد که پشت پرده بازی جنبش سبز، هاشمی رفسنجانی و خانواده او است.  همچنین مشخص شده است که  مهدی هاشمی و خاندان رفسنجانی، چگونه در فضای مجازی و سایت های خارج از کشور نفوذ کرده اند و با پرداخت پول های کلان، آنها را در کنترل خود در اورده اند. 

خنده دار اینجاست، اصلاح طلبان داخل کشور، و توپخانه آنها در خارج از کشور، به صورت هماهنگی به نیک آهنگ حمله میکنند. به عنوان مثال، در حالی که نیک آهنگ جزو مخالفین رژیم است و کاریکاتور خامنه ای را می کشد، و اصولا انتشار مطالب او بسیار دور از ذهن است، اما روزنامه همشری متعلق به اصلاح طلبان،  یکی از کاریکاتورهای پانزده سال پیش نیک اهنگ از دوباره منتشر می کند، و بعد توپخانه اصلاح طلبان خارج از کشور، به او حمله می کنند.

یا در این نوشته، یکی از اصلاح طلبان عکسی از نیک آهنگ منتشر کرده و تنها نوشته است که نیک اهنگ در سفارت ایران در کانادا حاضر شده است.

یکی از روش های کثیف جنگ روانی که وابستگان رژیم به خوبی از آن استفاده می کنند، طرح یک موضوع بدون اشاره به پیش زمینه آن است.

این فرد، برای حمله به نیک آهنگ، عکس او را در سفارت کانادا گذاشته است، اما ننوشته که این عکس، متعلق به نمایشگاه کارتونیست های ایرانی در کانادا است، که موضوع نمایشگاه نیز، روز صلح است، و زمان آن نیز سال 2003 بوده است.

در این نوشته، به تفضیل، به این ماجرا می پردازیم:

ابتدا باید اصلاح طلب را تعریف کنیم:

اصلاح طلب ساخته و پرداخته کیست؟! یادمان باشد، اصلاح طلب از زیر عبای هاشمی رفسنجانی بیرون آمده است...!

اصلاح طلب، یک وطن فروش از جنس بسیجی است، تنها تفاوت او با بسیجی های چماق به دست این است که پیچیده تر عمل می کند. در حقیقت، اصلاح طلبان، در نقش سوپاپ اطمینان رژیم هستند، و هر گاه رژیم با فشار خارجی یا داخلی مواجه می شود، و در خطر سقوط قرار می گیرد، اصلاح طلبان پا به میدان می گذارند.

در حقیقت، سیاست  کلی اصلاح طلبان، بر کند کردن تیغ مبارزه با رژیم خامنه ای است، به این امید که خامنه ای تکه استخوانی جلوی آنها بیاندازد..!

در این چند ساله چندین بار شاهد خیانت این گروه به مردم ایران بوده ایم:

-         با روی کار آمدن خاتمی: خاتمی با بیست میلیون رای بر سر کار آمد، در حالی که مردم به او امید بسته بودند،تنها به جامعه ایرانی خیانت کرد و هیچ اصلاحاتی انجام نداد. 

-         فاجعه کوی دانشگاه:در سال 78 و حمله نیروهای لباس شخصی وابسته به خامنه ای به دانشجویان، در تهران تظاهرات قابل توجهی شکل گرفت، کار به جایی رسید که خامنه ای به گریه افتاد. در آن زمان خاتمی بیست میلیون رای داشت، به جای حمایت از دانشجویان، آنها را مجبور کرد که به خوابگاه های خود بازگردند. 

-         تظاهرات سه و نیم میلیون نفری خردادماه دو سال پیش(بعد از انتخابات ریاست جمهوری):در آن تظاهرات شاهد  حضور انبوه مردم بودیم، بیش از سه و نیم میلیون نفر در خیابان های تهران بودند، نیروی انتظامی از ترس مردم، عکس موسوی را بر ماشین خود چسباند، اما اصلاح طلبان، از ترس اینکه رژیم سرنگون شود، به مردم خیانت کردند و آنها را باز به خانه های خود بازگرداندند.

آخرین بار نیز سال گذشته، وقتی رژیم به دلیل تحریم ها در فشار قرار گرفته بود و رژیم در خطر بود، باز اصلاح طلبان، پا به میدان گذارند و یکی از مهره های قدیمی خود، به نام حسن روحانی را به میدان فرستادند.

چرا اصلاح طلبان، از سرنگونی رژیم اینچنین وحشت دارند و هر جا فشاری مضاعف بر رژیم می بینند، پا به میدان می گذارند؟!

دو دلیل ساده وجود دارد:

      -         بسیاری از این اشخاص اصلاح طلب، در سی سال جنایت رژیم آخوندی نقشی غیر قابل انکار داشته اند، آنها خوب می دانند اگر این نظام ساقط شود، بسیاری از آنها باید در دادگاه ها پاسخگوی اعمال خود باشند.

-         اصلاح طلبان به خوبی می دانند که اگر این نظام ساقط شود و یک حکومت مردم سالار بر سر کار بیاید،این اشخاص در ساختار حکومت آینده جایی نخواهند داشت، به دو دلیل ساده، یکی به سبب سابقه بد و مشارکت در جنایات رژیم و دیگری  توان مدیریتی ضعیف ! فراموش نمی کنم که سال گذشته، همین آقای مهاجرانی بی هیچ شرمی می گفت در زندگی آقای خامنه ای از نظر اقتصادی، نکته تاریکی نیست...!

در حقیقت، با اطمیمان می توان گفت که هر جا تیغی تیز به سمت رژیم خامنه ای نشانه می رود، این اصلاح طلبان هستند که برای کند کردن آن تیغ، پا به میدان می گذارند، به این امید که شاید خامنه ای تکه استخوانی را جلوی آنها بیاندازد...! 

موضوع انتشار نوار مکالمه مهدی هاشمی چه بوده است؟  

برای دانستن این موضوع، بهتر است این نوشتن وبلاگ مرا بخوانید، چون به صورت خلاصه و به صورت مستند، به این  موضوع پرداخته شده است: /-------/برای درست فهمیدن اتفاق رخ داده و انتشار مکالمه نیک اهنگ و مهدی هاشمی، این نوشته را بخوانید! 

نوشته های پیشین: 







۲۱ نظر:

  1. مرگ بر الله
    مرگ بر محمد
    مرگ بر اسلام
    مرگ بر آخوندها (بلند)

    «یک مسلمان سابق»

    پاسخحذف
  2. کارنامه این شخص نشان داده که ادم نون به نرخ روز خوریه و برای منافعش هر کاری را میکنه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گرامی، به شیوه شریعتمداری، انگ چسباندن هنر نیست.

      بگو کجا نان به نرخ روز خورده و برای منافعش کار کرده است؟!

      حذف
    2. کسی‌ که دنبال منافع باشه می‌چسبه به همین اصلاح طلب‌ها و هاشمی هر ماه پولشو میگیره و از حسن روحانی آزادی خواه می‌سازد مثل اصلاح طلب‌ها و ملی‌ مذهبی‌‌ها و توده ای‌‌ ها، نه این که خودش را مقابل دولت جمهوری اسلامی و اراذل و اوباش داخل و خارج کشورش قرار بدهد.

      حذف
  3. بعد از خوردن جام زهر هسته ای‌‌ هر دو جناح رژیم به فکر انتقام از رسانه‌های غیر وابسته به دولت افتاده اند. البته این بار اول نیست، پس از جام زهر اول هم همین فضا حاکم بود. لبخند به دنیا نشان دادن و سرکوب شدید داخلی‌ که تا به امروز با سرکوب و دستگیری کارگران در روز کارگر و خراب کردن قبرستان بهائیان ادامه دارد وارد فاز جدیدی شده مبنی بر تهدید و فشار بر رسانه‌های غیر وابسته به خامنه ای‌‌ و رفسنجانی. تصور میکنند اگر بالاترین و خودنویس و دیگر سایت‌ها را از دور خارج کنند مردم صبح تا شب جرس و کلمه و روزنامه ایران می‌خوانند. مطمئنا اگر حتا در فضای فیزیکی‌ در خیابان هم موفق به سرکوب کارگران شوند موفقیت کمی‌ در در فشار قرار دادن رسانه‌ها خواهند داشت. به نظر بهترین کار این است که تمام نیروهای غیر دولتی متحد از رسانه‌های آزاد دفاع کنند، برای شروع تمام کسانی‌ که در خودنویس مطلبی منتشر کرده اند می‌‌توانند بیانیه ای‌‌ را تهیه و امضا کنند و به دولت جمهوری اسلامی و مزدوران داخلی‌ و خارجی‌ این پیام را برسانند که در مقابل این تهدید‌ها خواهند ایستاد و از مطبوعات غیر دولتی دفاع خواهند کرد.

    پاسخحذف
  4. soheil209: حمله نیست عمله پهلوی. داشتم یه قل دو قل بازی میکردم یه سرچی تو آرشیو همشهری زدم کار پیچیده ای نبود. خوشبختانه مثل تو امورات زندگیم از این دیوث بازیها نمیگزره.
    جالبه به جای اینکه بگه طرف اومده رو قتلهای میکونوس ماله کشیده، میگه حمله گسترده! :)) در جلسه بعدی که با رضا پهلووی داشتی و خایه هاشو برق مینداختی براش تعریف کن چه سگ با وفایی شدی، دیگه فقط برای قتلهای قبل از انقلاب ماله نمیکشی برای قتلهای بعدش هم ماله میکشی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. معمولا به کامنت های فحاشی پاسخ نمی دهم.
      اما اینبار جوابت را می دهم.
      یک- اگر منطقی پشت حرف شما بود، به فحاشی و کلمات ناشایست روی نمی آورید.
      دو-کار بیست سال پیش نیک آهنگ درباره اینکه ماجرای میکونوس را آمریکایی عنوان کرده، کار بدی بوده است. اما من به این نگاه می کنم که اگر از او بپرسید، قبول می کند. (اگر واقعا کاریکتاتور کار او باشد.)
      سه- فرق بین یک کاریکاتور، و اینکه یک نفر به قتل عام دست بزند (مثل میرحسین موسوی، کروبی، رفسنجانی و یا حسن روحانی) فرق زیادی است. البته نیازی نیست نابغه باشی تا این فرق را دریابی...!!

      چهار- انگ چسباندن و تهمت زدن، از روش های شناخته شده کیهان شریعمتمداری است. اما به هر روی، اصلاح طلبان نیز گاهی به ذات اصلی خویش باز می گردند و نشان می دهند که از یک ریشه و بنیان هستند، و به همین روش کثیف عمل می کنند.

      پنج- بنده از شورای ملی ایران حمایت کردم، در آن هم عضو شدم، دلیل من هم خیلی ساده بود. چون در این شورا، بر دو خواسته اساسی تکیه شده است. اول حقوق بشر، و دوم هم حق مردم ایران برای برگزاری انتخابات آزاد.

      شش- صد البته که این خواسته ساده، یعنی انتخابات آزاد، به مذاق اصلاح طلبانی چون شما خوش نمی آید...! به هر روی، اگر انتخابات آزادی صورت گیرد، و دمکراسی در ایران برقرار شود، جای اصلاح طلبان و توپخانه آنها در فضای مجازی، در راس قدرت نیست. آنها باید بابت اعمال کثیف خود، در دادگاه پاسخگو باشند...!!

      هفت- رضا پهلوی نیز سخنگوی شورای ملی است.
      زمانی که نقض حقوق بشر در زمان پدرش را محکوم می کند، معلوم است که من با او همکاری می کنم.

      به روی، تکلیف شما و امثال شما مشخص است.
      اگر دمکراسی در ایران برقرار شود، سیه روی خواهد شد هر که در او غش باشد...!!

      حذف
    2. یاشار جان، جواب این دولتی‌ها را لازم نیست بدهید. برای اطلاع شما، این آقا که یک دفعه نگران میکونوس شده از طرفداران پر و پا قرص عامل قتل عام میکونوس هاشمی است و جزو گروه تبلیغات انقلاب اسلامی در بالاترین است. ولی‌ اگر دقت کنید این دولتی‌ها با اسم مجازی فعالیت میکنند و امثال شما با اسم حقیقی‌، معنیش این است که حتی این‌ها هم می‌دانند این حکومت و انقلاب دوامی نخواهد داشت. مطمئن باشید به محض تغییر رژیم همین‌ها ریش خود تراشیده و عکس‌های شرکت در تظاهرات به قول خودشان ضد ستمشاهی دهه فجر هر سال را می‌‌سوزانند.

      حذف
    3. soheil209: فکر کردین همه مثل خودتون باید ارباب داشته باشن. یه بار گفتم خوشبختانه ممر زندگیم هیچ ربطی به این نداره که برای این یا اون بخوام دم تکون بدم

      یه روز مجبور بشم برای رفسنجانی دم تکون بدم یه روز برای رضا پهلوی! دم تکون دادن شغل شریف شماهاست. اعتقاد دارم شما و جمهوری اسلامی در کثیف بودن روی همدیگه رو سفید کردین

      حذف
    4. اگه جمهوری اسلامی کثیفه لابد کسی‌ هم که می‌گوید جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد مبلغ کثافته ؟ برو عمو، دست از تقیه بردار و مثل انسان مدرن از عقایدت دفاع کن. از خدعه و تقیه اگر کسی‌ طرفی‌ بسته بود، الان امام راحل محبوب قلبها بود.

      حذف
    5. soheil209: نتیجه گیری امثال شما در خوشبینانه ترین حالت اینه که چون دشمن کثیفه پس خودتون هم میتونین کثیف باشین. البته همونطور که گفتم در خوش بینانه ترین حالت و گرنه کیه که ندونه خیلیهاتون به خاطر یه استخون خوشمزه تر دائما از رفسنجانی به پهلوی و بالعکس در حال رفت و آمد هستین

      حذف
    6. به جای این همه حرف بی‌ ربط اگر مثل خاتمی صریح بگوئید هدفتان حفظ رژیم است بهتر نیست ؟ ببین آن‌ یکی‌ برادر انقلابی‌ در بالاترین به صراحت می‌گوید طبق کاسپارف در انتخابات آزاد مردم به جمهوری اسلامی رای میدهند. خوب اگر چنین نظری دارید دیگر انقدر ناراحتی و عصبانیت ندارد، شما هم تلاش کنید انتخاب آزاد برقرار شود، بعد هم مردم به جمهوری اسلامی رای میدهند، ضد انقلاب هم مأیوس میشود. مجبور هم نیستید یک روز به بالاترین گیر بدید، یک روز به گمنامیان، یک روز به خودنویس.

      حذف
  5. soheil209: حالا چرا دو کامنت بعدی من رو پاک کردی و فقط یک کامنت رو باقی گذاشتی، میبینی اینکه بهت گفتم دیوث بازی در میاری فحاشی نیست بلکه حقیقت وجودی تو هست، خوشبختانه یکی از کاربران بالاترین کامنتهای من رو در بالاترین کپی پیست کرده

    تو یه عمله هستی و نه چیزی بیشتر، هر کس جای تو بود حداقل به خاطر این ادعای احمقانه که همشهری کاریکاتور رو باز نشر داده و بر اساس همین بقیه نتیجه گیریهات رو قرار دادی، عذر خواهی نمیکرد حداقل خفه میشد ولی مثل اینکه تن ت به تن افراد سوپر وقیحی مثل نیک آهنگ خورده و داری در زمینه وقاحت ترک تازی میکنی

    پاسخحذف
  6. soheil209: من مجددا کامنتهایی رو که پاک کردم رو اینجا قرار میدم تا به قول خودت سیه روی شود هر که در او غش باشد:

    روزنامه همشهری دوباره منتشر نکرده، من سرچ کردم! گمنامیان همینقدر که نشون میدی تعطیل هستی؟

    گمنامیان عضو شورای رضا پهلوی یه جا نوشتی : " اما روزنامه همشری متعلق به اصلاح طلبان، یکی از کاریکاتورهای پانزده سال پیش نیک اهنگ از دوباره منتشر می کند، و بعد توپخانه اصلاح طلبان خارج از کشور، به او حمله می کنند."

    آی کیو! من داخل کشور زندگی میکنم. توپخانه ای هم ندارم. روزنامه همشهری هم این روزها یه روزنامه اصلاح طلب نیست. تو یه جمله چقدر مزخرف گویی؟ این شخص مغزش با اسپرم پر شده؟ چیزی که دیده میشه توپخانه رضا پهلوی هست که شامل یک سری وبلاگنویس قلم به مزد مثل خودت، یه سری افراد فاسد مثل نیک آهنگ و تعدادی متقاضی پناهندگی که به امید گرفتن پناهندگی همراه پهلوی شدن

    پاسخحذف
  7. soheil209: در کامنت بالا اشتباها به جای "کامنتهایی رو که پاک کردی" ، "کامنتهایی رو که پاک کردم" نوشته شده

    پاسخحذف
  8. گرامی،
    بنده به شما و رفتار ترول گونه شما دیگر جوابی نمی دهم.
    این آخرین کامنت من به شما است.

    همانطوری که قبلا گفتم، اگر شما حرف منطقی داشتید، به فحاشی و تهمت زدن و انگ چسباندن روی نمی آوردید.

    قلم به دست مزدور هم آدم دروغ گویی است مثل تو، که جزو ارتش سایبری اصلاح طلبان است. کسی که خون ندا به حرمتی می کند، کسی که مزدوری حسن روحانی و دیگر اصلاح طلبان را می کند...!

    پی نوشت:
    بنده از رضا پهلوی و شورای ملی دفاع کرده ام، چون:
    یک- رضا پهلوی نقض حقوق بشر در زمان پدرش را محکوم کرد.
    دو- شورای ملی تنها یک هدف دارد که انتخابات آزاد در ایران است.

    البته که هدف با ارزشی چون انتخابات آزاد، پشت تو و امثال تو و روحانی و دیگر جنایکتاران عمامه به سر را به لرزه می اندازد...! حالا هر چقدر می خواهی توهین کن...!

    کسی که مقاله بالا را بخواند، آنقدر چشمش باز می شود که دیگر به توهین های آدم فحاشی چون شما، اهمیت ندهد...!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. soheil209: مردک دروغ به این تابلویی گفتی، یه کلمه بگو اشتباه کردم، دروغ گفتم و ...

      نمیمیری!

      این کاریکاتور رو من سرچ کردم و هیچ ربطی به دروغی که تو در مورد بازنشرش در همشهری گفتی نداره.

      رذالت خالص هستی

      حذف
  9. هزاران درود بر گمنامیان:
    این جونور soheil ٢٠٩ که معلوم نیست عقایدش چیه و به چه اصولی اعتقاد داره صد در صد سرباز امام زمان ( عن)است. بحث کردن با اون مثل ریدن توی چاهه جمکران است.

    پاسخحذف
  10. آقای سیهیل 209 دروغگو، دستت خوب رو شد...!!

    اینجا را ببیند:

    http://friendfeed.com/gomnamian/6273d3c4

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. soheil209: مشنگ! اینکه سند دروغگویی و رذالت خودته. من که نمیتونم کامنت خودمو از وبلاگت پاک کنم.

      حذف
  11. این یارو پژو۲۰۶ یک حزبل هاشمی‌ زاده هست که تا همین ۲-۳سال پیش در سایت ایرانیان انگلستان هم با یک نام کاربری مشابه سهیل۲۰۲۰ یا همچنین چیزی فعالیت میکرد و ظاهراً مخالف نظام بود و هر از گاهی یه انتقادی هم از نظام میکرد تا اینکه یایش یواش چهرهٔ واقعیش رو شد و کاربرها فهمیدند این بابا یه جیره خور خاندان هاشمی‌ هست و دیگه کسی‌ باهاش همکلام نمیشد و حرفا و دروغ‌ هاش دیگه خریداری نداشت تا اینکه بعد از یه چند روز یه دفعه غیب شد و به مانند بالاترین اکانت اصلی‌ رو که تابلو شده بود و پارک کرد :)))) حالا میاد میگه من چند قرن بود که دیگه از اینترنت استفاده نمیکنم و الان سالهاست بالاترین رو فراموش کردم این هم که می‌بینید هر از گاهی میام برا اینه که یه جفتک بندازم برم!

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.