سه‌شنبه، اردیبهشت ۰۹، ۱۳۹۳

العقیلی نداشتن شناسنامه ایرانی را افتخار خود می داند، اما به دلیل همکاری با رژیم ایران برای پولشویی، ساعاتی پیش در لیست سیاه دولت آمریکا قرار گرفت!

چند واقعیت دردآور:

یک- نام العقیلی، زمانی اولین بار به در رسانه ها پیچید که احمدی نژاد، رسما او و محسن رضایی را به قاچاق سیگار به ایران متهم کرد. (منبع)

دو- بنا به گزارش رسانه های داخل کشور، محمد سعید العقیلی نداشتن شناسنامه ایرانی را افتخار خود می داند. (منبع)

 سه- همچنین از او به عنوان پدرخوانده مافیای سیگار یاد می کنند. او رابطه بسیار نزدیکی با محسن رضایی فرمانده سپاه دارد.

چهار- به گزارش بسیاری از اقتصاد دان ها، و همچنان دیپلمات های خارجی، تحریم های بین المللی تنها باعث شده که سپاه و وابستگان سپاه، که از طریق قاچاق درآمد های کلان دارند، درآمدشان افزایش یابد، چون به بهانه تحریم، رسما ایران را غارت می کنند! نمونه اش آقای بابک زنجانی که تنها در یک مورد، چند میلیارد دلار از اموال مردم ایران را غارت کرد!! (منبع: مکاتبات دیپلمات های آمریکایی در ویکلی لیکس)

پنج- در مکاتبات فاش شده در ویکی لیکس، مشخص شده که العقیلی قبلا به مقامات آمریکایی گفته بود که قاچاق سیگار وینستون به ایران، در دست حزب الله لبنان است!! (منبع)

شش- به گفته منابع متعدد، العقیلی نماینده دایم العمر شرکت فیلیپ موریس است که سیگار مارلبارو تولید می کند. در این سی  و پنج سال اخیر، حتی یک نخ سیگار مالبارو به صورت قانونی وارد ایران نشده است! (منبع)

هفت- شرکت فیلیپ موریس یک شرکت آمریکایی است.

هشت-  صادرات قطعات یدکی هواپیماهای مسافربری به ایران ممنوع است، و تا کنون به دلیل این تحریم ها، بسیاری از شهروندان ایرانی در سانحه های سقوط هواپیما، جان خود را از دست داده اند. همنیطور صدور بسیاری از داروها به ایران ممنوع است!!

نه- ساعاتی پیش، دولت آمریکا، سعید العقیلی و شرکت العقیلی را به دلیل دور زدن تحریم ها و پول شویی برای رژیم ایران، تحریم کرده است!

در جمع بندی، می توان گفت که قاچاق سیگار به ایران آزاد است، تحریم ها تنها باعث شده مردم ایران به فلاکت بیشتری بیافتند، و از طرفی، فرماندهان سپاه، چون محسن رضایی و یا وابستگان آنها، چون العقیلی، بیشتر غارت کنند...!! (منبع) 

واقعیت دردآور دیگر این است: این شخص، خود را ایرانی نمی داند، اما موقع غارت که می شود، سر و کله اش پیدا می شود...! رفتار این اشخاص، چقدر شبیه رفتار چماق به دستان حزب الله لبنان است که در خیابان های تهران، به جان مردم آزادی خواه ایران می افتادند و به مردم تیراندازی می کردند...! 









چند نوشته اخیر این وبلاگ: 



۱ نظر:

  1. فراموش نكنيد كه العقيلي مالك شركت پلي اكريل اصفهان نيز هست و مديرعامل پلي اكريل يكي از نزديكان رحيم مشايي و از حلقه اروميه است!

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.