جمعه، بهمن ۱۸، ۱۳۹۲

قریب ده درصد از ایرانیان، مجبور به فرار از ایران شده اند، این تعداد، اگر متحد شوند می توانند این رژیم جنایتکار را سرنگون کنند.

تا وقتی که ایرانیان، به جای یافتن نقاط اشتراک، به دنبال بهانه ای برای فاصله گرفتن هستند، هیچ اتحادی شکل نمی گیرد، و توان ایرانیان به جای مبارزه با رژیم، صرف کوبیدن یکدیگر می شود. 

این دیدگاه تنگ نظرانه، که چون یک نفر دقیقا مثل بنده یا شما نمی اندیشد، دشمن ما محسوب شود، روزگار ما ایرانیان را تباه کرده است! 

این نگرش سیاه و سفید است که روزگار ما را تباه کرده است، دیگر هموطنان را یا صد در صد خوب، یا صد در صد بد می بینیم!

حاضر نیستیم قبول کنیم که هموطن دیگر ما، ممکن است الزاما نگرش سیاسی ما را نداشته باشد، اما هنوز هموطن ما است، و هنوز بر این خاک و ملک مصیبت زده حق دارد...!

و اینگونه است که بعد از سی و پنج سال، هیچ اتحادی بین ایرانیان شکل نگرفته است!


۴ نظر:

  1. و قریب به نود درصد ایرانیان مجبور به ماندن شده اند ، چون نمیتوانند فرار کنند
    اگر میتوانستند ، مطمئن باش کشور خالی میشد ، تا این جانیان بر کشور خالی حکومت کنند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرگ بر الله
      مرگ بر محمد
      مرگ بر اسلام
      مرگ بر آخوندها (بلند)

      «یک مسلمان سابق»

      حذف
  2. شما جنده های وطن فروش چه به حقوق بشر حقوق بشر رو توی کس ننتون پیدا کنید

    پاسخحذف
  3. گمنامیان گرامی , بغیر از ده درصد از ایرانیان خارج نشینی که ذکر کردید و واقعا نمیتوانستند در ایران بمانند و نمیتوانند به ایران بروند و خطر جانی آنها را تهدید میکند , بقیه ایرانیانی که فرمودید , اگر اهل مبارزه و همبستگی و براندازی و یا بفکر میهن و آینده آن بودند که الان میبایستی در ایران باشند و اینجا چه میکنند ؟, بسیاری از آنها برای شانه خالی کردن از بار مسئولیت درقبال وطن از آنجا گریختند تا دور بودن و غربت نشینی را سپر و بهانه خود بکنند , همان کسانیکه برای لینک کردن یک جمله از هدایت یا تکه ای از فیلم توپولی ویا آهنگی از آقاسی با عینک دودی و ماسک , پشت مانیتور مینشینند و عجیبترین نام ها و ID ها را برای فعالیت در دنیای مجازی انتخاب میکنند و دارند! و عجیبتر آنکه خیلی از آنها زیر علم تنازل قانون اساسی جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر جناب دوران طلائی امام جمع شدند و سینه میزنند !!

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.