چهارشنبه، مهر ۱۰، ۱۳۹۲

بین روحانی و مجتبی خامنه ای فرقی نیست، یادتان نرود با چه جنایتکارانی طرف هستیم...!

گفتم شاید یادتان رفته باشد که با چه غارتگرهایی طرف هستیم: 

روزنامه گاردین، تاریخ:  17 February 2010

دولت بریتانیا،، یک حساب بانکی که در آن یک میلیارد و ششصد میلیون دلار پول بوده و متعلق به مجتبی خامنه ای بوده است را  مصادره کرده است
UK decision to block $1.6bn of funds to the bank accounts of Mojtaba Khamenei, the son of the supreme leader.

لینک به گاردین 

این در حالی است که یک میلیون کودک ایرانی، از سو تغذیه (همان گرسنگی خودمان)رنج می برند...! 

پی نوشت: یکی از دلایل عصبانیت خامنه ای از بریتانیا، همین موضوع بوده است. عصبانیتی که باعث شد به بسیجی ها برای حمله به سفارت بریتانیا چراغ سبز بدند و آبروی ایرانیان را در جهان ببرند! 




و چند نوشته اخیر این وبلاگ:








۴ نظر:

  1. اجرت با شاهزاده رضا پهلوی

    پاسخحذف
  2. گمنامیان ,درجواب آرش بیخداکه خیلی ازشمابیشعورترتراست وعقده یجنسیش مثل شماست ومطلبی دروبلاگ آلوده اش نوشتهوشماهم که هرغلطی دلت میخوادمی کنی:البته رکوع موردنظر شما خوب نیست وسجودتان هم بدتر درکودکی ونوجوانی ازاین کارها زیاد کرده ای حالا نوبت رابده به آنهایی که تازه بیخدا میشن وخودراازقیدوبند مذهب آزادحس می کنند تاآنها هم به مریضی خودت دچار شوند.آخر احمق بی شعور ترا به همدلی چه !!!!!!!!!!!!!!!کسی که دین ندارد وخدا رادرزندگی حس نمی کندچون معنویتش تعطیل میشه همیشه تحلیلهای اینچنینی راباشک وتردید انجام میده ویک طرف قضیه رادرنظر ندارد این است که به دل نمی نشیند وناقص به نظر می رسد .امثال شما چند روزی باعقده های خود زندگی ننگینی را گذرانده ومثل خوک درنجاسات می غلطند ومی میرند ودرجهان آخرت هم وضعشان معلوم است.حتما خواهی گفت آخرت ارزانی خودت .این نوع جواب هیچ اشکالی ندارد.

    پاسخحذف
  3. سلام گمنامیان جان: اون نظر رو خوندی که گفت اجرت با ...واقعا دستت درد نکنه پاداشه اگاهی بخشی به مردم خیلی زیاده.......ولی تورو به خدای قلب های پاک...از گمنه زنی و حدسیات و فرضیاتت ننویس فقط اون چی رو مطمعن هستی بنویس قطعیات نه حدسیات
    بای بای

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.