جمعه، مرداد ۱۱، ۱۳۹۲

آقای دکتر(!) روحانی، طرح های غیر انسانی چون نابودی اسراییل،تنها یادآور اعمال هیتلر، نسل کشی وجنایات علیه بشریت است!

براستی، آیا نظریه محو اسراییل، یک جنایت علیه بشریت است؟! راه حل اختلاف بین فلسطینی ها و اسراییلی ها چیست!؟ منافع ملی مردم ایران کدام است!؟

چند واقعیت وجود دارد: 

1- چه اسراییلی ها و چه فلسطینی ها، بر پایه عقاید مذهبی خود سیاست گذاری های خود را تدوین می کنند، یعنی بسیاری از این اختلافات، ریشه های مذهبی دارد. 
حال آیا عاقلانه است که مردم ایران، خود را درگیر دعوای احمقانه و مذهبی این دو کنند!؟ 

2- برای اولین بار، سه هزار و سیصد سال پیش از «اسراییل» در این سنگ نوشته یاد شده است! در نتیجه اگر بخواهیم به اصل تاریخی بنگریم، اسراییلی ها در این منطقه، از مسلمانان فلسطینی قدیمی تر هستند!

3- واقعیت این است از سال 1840 تا 1948، بسیاری از اعراب ساکن این منطقه، زمین های خود را به مهاجرین یهودی فروختند، علت آن نیز مشخص و ساده بود، یهودی ها پول خوبی می دادند، چون وضع مالی خوبی داشتند. 

بعدها دولت انگلیس (که آن روزگار بر منطقه حاکم بود)، تحقیقاتی را بنا نهاد و گفت اگر کسی زمینش را از دست داده، می تواند قانونا آنرا پس بگیرد. از سی هزار مدعی، تنها ششصد نفر واقعا زمین های خود را از دست داده بودند، که یکصد نفر آنها پول دریافت کردند. منبع)؛ لذا ادعای فلسطینی ها مبنی بر حاکمیت بر این منطقه، چندان منطقی نیست! وقتی زمین های خود را فروخته ان، دیگر نمی توانند ادعایی داشته باشند! 

هیچ زمینی نیز به زور فروخته نشده است، مثلا کافیست ببینیم که تا سال 1967، بخشی از فلسطین در کنترل اردن بود، و برای فروش زمین به اسراییلی ها، مجازات اعدامدر نظر گرفته شده بود که انتقاد عفو بین الملل را به دنبال داشت! (منبع) یعنی پول فروش زمین آنقدر خوب بوده و مشتاق داشته که برای جلوگیری از آن، اینچنین مجازاتی در نظر گرفته اند!!

4- اکنون مهاجرین ساکن اسراییل، که اکثریت را در اختیار دارند، همچنین مالکیت زمین ها را نیز در کنترل خود دارند، کشور مستقلی را به وجود آورده اند. کشوری که از لحاظ تکنولوژی سرآمد منطقه است. 

5-این واقعیت است، که فلسطینی ها به خشونت روی می آورند، و حاضر به مشارکت در روند صلح نیستند. گروه های تندرو و تروریت فلسطینی چون حماس، نمایندگی مردم فلسیطن را به عهده دارند و به کمتر از کشتن اسراییلی ها قانع نیستند! 

از آن طرف، صد ها هزار آواره فلسطینی وجود دارند که تا برقرار صلح، در حال گذراندن زندگی بسیار سختی هستند. رژیم ایران و تروریست های فلسیطینی که بر اساس آموزه های قران خواستار حذف اسراییل از نقشه هستند، مهمترین عامل شکل گیری صلح در منطقه محسوب می شوند. 

پر بی راه نیست اگر بگوییم رژیم ایران، برای اجرای دستورات قران، نه تنها منافع ملی مردم ایران را بر باد می دهد، بلکه زندگی این گروه عظیم آوارگان فلسطینی را نیز به جهنم تبدیل کرده است. 

6- تعداد انسان هایی که اسراییلی ها کشته اند، علی رغم اینکه به سلاح های مدرن مجهز هستند، خیلی خیلی کمتر از فلسطینی ها است!! 

7- سخن از اخراج اسراییلی ها از اسراییل و پیشنهاد احمقانه احمدی نژاد برای بازگرداندن آنها به همان کشورهایی که آمده اند، پیشنهاد احمقانه ای است!! 

مثل این است که کسی از در وارد شود، بگوید مالکیت آمریکا متعلق به سرخپوست ها است، چون مثلا بیست هزار نفر سرخپوست در آمریکا است، باید آمریکایی ها را از آمریکا خارج کرد، به کشورهایی خود بازگرداند، و کشور بزرگ آمریکا را به سرخپوست ها واگذار کرد!! 

بماند که اصولا آمریکا سرخپوست ها را سرکوب کرد، اما فلسطینی ها خودشان زمین های خود را فرخته بودند! و از طرفی اسراییلی قدمت زیادی در منطقه دارند! 

8-سخن از حذف این کشور، به معنای نابود کردن میلیونها انسان است، به معنای نسل کشی است. 

9-دعوای بین مسلمانان و یهودیان، به زمانی بر می گردد که یهودیان، حاضر به قبول دین محمد نبودند و با تمسخر، به او می گفتند که او از روی کتاب دینی آنها قران را کپی کرده است!! توضیحات بیشتر در اینجا

10- منافع ملی ایران، رابطه نزدیکتر با اسراییل را می طلبد. به هر روی، ایران  و اسراییل، تنها کشورهای غیر عرب منطقه هستند، اتحاد با اسراییل باعث می شود ایران قدرت برتر منطقه باشد.

11- در خاتمه، و با توجه به سخنان اخیر دکتر(!) حسن روحانی که بر زخم کهنه خوانده و خواستار ایستادگی در برابر آن شده،  ذکر این نکته ضروری است که طرح های غیر انسانی چون نابودی اسراییل، تنها یادآور جنایت نسل کشی هیتلر است...! 


ای کاش زمانی برسد که دولتی دمکراتیک و مردم سالار در ایران بر سر کار آید، و به  جای منافع ملی، زندگی صدها هزار آواره فلسیطینی و  و صلح منطقه را بر منافع گروه های تروریست فلسطینی ترجیح دهد!

/---------/کجایند دلاوران سربدار؟! /رفتن احمدی نژاد و جانشینی حسن روحانی، به مانند مرگ چنگیز خان و جانشینی اوگتای خان است!

۶ نظر:

  1. من اولین باره که اینجا کامنت میزارم چند سالی شاید بشه که مطلبتون را میخونم شاید صد درصد نه ولی با بیشترشون موافق بودم متاسفانه اولین باری مطلبی از شما میخواندم که بیتشر بوی سیاست میداد تا عدالت من حتی در دورانی که شما بر علیه مجاهدین مطلب مینوشتین ندیدم که از مرگ آنها خوشحال بشین یا خواستار حذف فیزیکشان بشین درسته انتقاد میکردین ولی عدالت را رعایت میکردین...
    بیشتر نکته هایی که بالا ذکر کردین شاید در مقوله سیاست و منافع ملی درست باشه ولی به نظر من از اخلاق به دور است برای همینه من از سیاست متنفرم یه مثال میزنم اینو قبلن از ویکی خونده بودم مشاور ریچارد نیکسون با اینکه یهودی بود ولی در جواب سوال رئیس جمهورد که با این روسها که میگن 10/000 تا یهودی را توی کانال های آب و سیبری و کجاها کشته چکار کنیم و اون گفت که به صلاح کشور آمریکا نیست که سر این مساله با شوروی در بیافته و حتی اعتراض هم نکردن (حالا سیاست مکیگه چطور ما سر مساله ای که به ما ربط نداره با همه دنیا از جمله آمریکا دشمنی کنیم) یا اینکه وقتی بمب افکن های انگلیسی نزدیک جبهه شرق را برای کمک به روسیه بمباران میکردن بارها با وجود اطلاع داشت از اردوهگاههای آشوویتز (عکس برداری هوایی شده بود) و در مسیر بمب افکنهای انگلیسی بود ولی معلوم نیست طبق چه سیاستی اونجا را خراب نکردند این رو از هیستوری چنل دیدم...
    حق با شماست که میگین نباید زمین ها را به سرخپوست ها پس داد یا اینکه اصلا ما وسط دعوا عرب و اسراییل چه کاره ایم ولی این واقعیت را هم فراموش نکنید که الان قرن 18 و 19 نیست که آدمها را مثل بوفالو بکشن و کسی خبردار نشه رسانه های جهان و وبلاگ ها اخبار را پوشش میدن دیگه الان اسراییل برای خراب کردن 4 تا خونه باید کلی برنامه ریزی کنه و ماشین جنگی اش بیشتر دفاعی شده تا حمله
    این نکته را هم بگم که همه چیز را گردن حکومت نندازین خیلی هاش تقصیر فرهنگ مردمه من سالها قبل از توی فیسبوک و فرفر دوستانی پیدا کردم از فرهنگ ها و قوم های مختلف که تنها نقطه مشترکمون کشور تولدمون ایران بود از بین اونها تنها بهایی ها برای اثبات صحبتهاشون اخلاق را هم رعایت میکردن و بدترینشون متاسفانه کردهای یهودی بودن با وجود مدارج دانشگاهای بالا هیچ پرنسیب اخلاقی را رعایت نمیکردن و صحبتهاشون سراسر از کینه و پیش داوری در مورد دیگران بود برای همین من خیلی زیاد فرقی بین چپ اکثریتی با یه ساندیسی و یه مجاهد نمیبینم متاسفانه اخلاقیات در جامعه ما نزول کرده و اتئیست ها که حرفهاشون باید سراسر منطق باشه در وبلاگ ها سراسر آموزنده ولی در بالاترین با یه بحث کوچک به فحاشی کشیده میشود ایکاش شما که خوب راهی را انتخاب کردید و آن آموزش فرهنگ جامعه است غیر از سیاست اخلاقیات را هم اشاعه دهید
    مرسی

    پاسخحذف
  2. http://www.balatarin.com/permlink/2013/8/2/3369396

    پاسخحذف
  3. opendoors.org-+++mohabatnews.com--+fcnn.net--+irantv.tv--+iranonair.com--+moris1315@gmail.com-++

    پاسخحذف
  4. "برای اولین بار، سه هزار و سیصد سال پیش از «اسراییل» در این سنگ نوشته یاد شده است! در نتیجه اگر بخواهیم به اصل تاریخی بنگریم، اسراییلی ها در این منطقه، از مسلمانان فلسطینی قدیمی تر هستند!"

    بگو یهودیان نه اسرائیل اینا از بازماندگان یهدویان 3000 سال پیش نیستن از کجا بدونم که اینا همون آدمها هستن ؟ مسئله مهم اینه آیا اسرائیل به پروژه اسرائیل اعتقاد داره یا نه ؟ کاری که اسرائیل الان می کند بر مبنای تورات هست یعنی توجیه کردن به نام تورات.چرا به یهودیان گیر نمیدین که به نام تورات اینکارو می کنن ؟ می گویند ماله ماست خب کی گفته ؟ میگن تورات واگر نه توجیه اینکه چون 2000 سال پیش اخراج شدن اینا دلایل قبول نیست.کما اینکه الان نمیتونیم بگیم افغانستان ، بحرین ، بخشهایی از ترکیه و عراق ماله ماست چون ما در دنیای دهکده جهانی زندگی می کنیم.پس اسرائیل باید قبول کند که مطابق قطعنامه 1967 عمل کنه.

    ماجرای کشتار صبرا و شتیلا چیست ؟ نگو که اسرائیل دخالتی ندارد بلکه غیر مستقیم مسئول مرگ آنهاست.

    بر این باورم اگر حماس و گروههای تندرو حذف شوند بازهم اسرائیل من در آوردی خواهند کرد چون سیستم بر مبنای ایدئولوژی مذهبی صورت گرفته و تاکید مکررا بر یهدوی ستیزی ، هیتلر زمان ، نابودی اینا اخلاقی است تنها از ایدئولوژی بر می آید.

    قطعنامه 1967 مرز جغرافیایی اسرائیل مشخص کرده و به صراحت گفته مالکیت حقوقی اورشلیم متعلق به فلسطین هاست چرا اسرائیل این را به عنوان واقعیت قبول نمی کند ؟ اصولا بزرگترین مشکل اسرائیل هویتش هست.

    "در خاتمه، و با توجه به سخنان اخیر دکتر(!) حسن روحانی که بر زخم کهنه خوانده و خواستار ایستادگی در برابر آن شده، ذکر این نکته ضروری است که طرح های غیر انسانی چون نابودی اسراییل، تنها یادآور جنایت نسل کشی هیتلر است...! "

    به این میگن ماله کشی ، روحانی خودش می دونست که معنای حذف اسرائیل چه تبعاتی دارد برای همین این حرفهها رو نزد.بین اینکه حرف بزنه با اینکه دوست داره اسرائیل نابود بشه خیلی فرق داره.تاکید مکررا بر اینکه آقا اینها جنایات هیتلر هست یا اینکه بگویی این آقا واقعا دوست داره اسرائیل نابود بشه تنها از افراد دارای افکار ایدئولوژی ، افراطی بر می آید این با اخلاق حرفه ای بر پایه دموکراسی سنخیت دارد ؟

    یک کشور مدعی دموکراسی باشه نمیتونه با کشوری کنار بیاد که مدام برچسب یهودی ستیزی و نابودی بزنه چون این اخلاق با معیار دموکراسی کنار نمی یاد.مطمئن باش اگر ایران دموکراسی بود واسه برقراری اسرائیل به اندازه جمهوری اسلامی خیلی سنگ اندازی می کردن نه بخاطر اینکه کشوری لائیک بلکه به خاطر توجیه رفتار هایی بر پایه مذهب ، چون در کشور دموکراسی سخن گفتن از حق مالکیت بر مبنای مذهب قبول نیست و خشونت بار است.

    کاری با اسلام نداریم که گند زد به ایرانی پس فقط بر روی یهودی تمرکز کن که چرا گند کاری می کند.

    قبلا بهت گفته بودن تند نرو که در قضیه آتئیست اینقدر تند رفتی آخرش چیزی نشد حتی دانمشندی که بهش خیلی افتحار میگردی کوتاه اومد گفت من کاملا آتئیست نیستم و خودت هم ازش یک بت ساختی.

    پاسخحذف
  5. گویا شما ، قتل عام فلسطینی های مظلوم را فراموش کرده اید و هیچ یادی از صبرا و شتیلا و کشته های اردوگاههای فلسطینی نمی کنید و هیچ یادی از مسلمانانی که توسط همین صهیونیستها قتل عام می شوند و همین چند ماه پیش بود که 4500 نفر از زنان و کودکان و مردان غزه را همین صهیونیستها قتل عام کردند ولی شما اصلا دوست ندارید آنها را ببینید یعنی کشتن 1500 کودک بی دفاع و بی زبان غزه ، حمایت از حقوق بشر بوده است؟!

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.