پنجشنبه، مرداد ۱۷، ۱۳۹۲

عباس یزدان پناه یزدی، «جعبه سیاه» جنایات و دزدی های رژیم!/ جنایات امثال عباس یزدان پناه اگر بیشتر از طائب نباشد، کمتر نیست!

پیش درآمد: خبر کشته شدن عباس یزدان پناه یزدی در بی بی سی:

از مرگ هیچ انسانی خوشحال نمی شوم، حتی اگر خامنه ای باشد، و قتل یک انسان، نقض آشکار حقوق بشر محسوب می شود، ولی غیر از اینکه عباس یزدان پناه کشته شده است، تاسف من به این دلیل چند برابر است که او اطلاعات ناب و دست اولی از فساد سران رژیم داشته است و با مرگ او، بسیاری از این اسرار، با او دفن می شود!

نخستین بار، نام عباس یزدان پناه یزدی، در ماجرای استات اویل، نظر همه را به خود جلب کرد. در گزارش رسمی این شرکت عظیم بین المللی آمده بود که عباس یزدان پناه، از نزدیکان هاشمی رفسنجانی است و بیش از پانزده میلیون دلار به عنوان رشوه دریافت کرده است.

شرکت توتال، به دلیل رابطه غیر قانونی با رژیم ایران، به پرداخت چهارصد میلیون دلار جریمه به دولت آمریکا محکوم شد، و در طی آن پرونده، مشخص شد که عباس یزدان پناه یزدی، به عنوان دوست و شریک مهدی هاشمی، پانزده میلیون دلار رشوه دریافت کرده است(منبع). 

این ماجرا، نوک کوه یخی بود که بیرون قرار داشت، چرا که عباس یزدان پناه یزدی، یک دزد بود که غیر از ماجرای استات اویل، در دزدی های دیگری نیز حضور داشت، از ماجرای کرسنت گرفته تا ده ها پروژه نفتی دیگر اسم او به گوش می رسد. 

او دوست دوران کودکی مهدی هاشمی بوده، و در دزدی های بسیاری از سران رژیم، نقش مهمی بازی کرده است. 

امثال یزدان پناه، جنایتکاران کثیفی هستند که جرم آنها، از ده نمکی و الله کرم، کمتر نیست. 

یادمان باشد که امثال هاشمی رفسنجانی و خامنه ای، برای باقی ماندن در قدرت، حاضر به هر گونه جنایتی هستند ، چون با ماندن در قدرت، می توانند به غارت ایران و دزدی بپردازند.  از طرف دیگر، یادمان باشد، بدون امثال عباس یزدان پناه یزدی، خامنه ای و دیگر سران رژیم، امکان این را ندارند که تحت عنوان پروژه های دولتی، به غارت ایران بپردازند. 

جنایت امثال عباس یزدان پناه یزدی، اگر بیشتر از الله کرم و ده نمکی نباشد، کمتر از آنها نیز نیست...! 

حال نکته اینجاست، غیر از خاندان هاشمی، بسیاری از اصلاح طلبان رژیم و همینطور اعضای حزب کارگزاران نیز با عباس یزدان پناه، روابط نامشروع و کثیف مالی داشته اند.

با توجه به اینکه اخباری مبنی بر روابط کثیف بین عباس یزدان پناه یزدی و حسن روحانی (رییس جمهور جدید) به گوش می رسد، می توان نتیجه گرفت که تیم هاشمی و یا طرفداران روحانی، برای از بین بردن رد کثافت کاری های مالی خود، او را سر به نیست کرده اند. 
تصویر عباس یزدان پناه یزدی


/--------/شادی ما سرنگونی قوم مغول است! تغییر احمدی نژاد و روحانی، مانند جانشینی اوگتای خان به جای چنگیز است!

/--------/آقای دکتر(!) روحانی، طرح های غیر انسانی چون نابودی اسراییل،تنها یادآور اعمال هیتلر، نسل کشی وجنایات علیه بشریت است!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.