جمعه، تیر ۱۴، ۱۳۹۲

دکتر«زو کاتز»، هر گونه شباهت بین مدرک خودش و دکترای حسن روحانی را تکذیب کرده و اعلام نمود دکتری او واقعی است!

دکتر «زوودی کتز»، دارای مدارک پی اچ دی، سی.اچ تی، و دی آ پی آ است.

داستان این بزرگوار، از جایی شروع می شود که آقای ایکل تصمیم می گیرد افرادی که با مدارک قلابی خود، سعی در گول زدن عامه می کنند را به سخره بگیرد، در نتیجه، ایشان با چند کالج تماس می گیرد و خلاصه کلام اینکه موفق می شود عنواین پرفسوری و دکتری، برای گربه عزیزش بگیرد..!

بله، درست حدس زده اید، دکتر «زوودی کتز»، یک گربه است و آقای ایکل، برای او مدارک متعددی گرفته است، و حتی او به عضویت انجمن روانشناسان آمریکا نیز در آمده است، در چند نشریه نیز مقاله منتشر کرده است...!!

خلاصه آقای ایکل، به دنیا نشان داد که تا چه حد این مدارک می تواند مضحک و مسخره باشد...! (لینک به این خبر در تایم و این پیوند توضحیات آقای ایکل است) 

نکته در اینجاست که این آقای ایکل، گفته که وقتی مدرک اول را گرفتی، بقیه دانشگاه ها، مدارک بعدی را خیلی خیلی راحتتر می دهند...! 

مدتها پیش درباره این گربه ملوس و مدرک دکتری او خوانده بودم، و امروز عجیب به یاد حضرت حجت السلام روحانی و مدرک دکتری قلابش از انگلیس افتادم، مدرکی که درباره اش حرف و حدیث بسیار است...!

البته ماجرای سران رژیم اسلامی، ماجرای بامزه تری است، مملکتی که رهبرش یک شبه از حجت اسلام به آیت الله تبدیل می شود، وزیر کشورش در چشم همه نگاه می کند و می گوید از آکسفورد دکترا گرفته، یا رییس جمهورش، مدرک تقلبی داشته و به دروغ می گفته مدرک دکتری دارد، داستان این گربه، چندان جلب توجه نمی کند...!

از آن بامزه تر، کار کسانی است که از روحانی و مدرک تقلبی او دفاع می کنند و عکس او را در ماه می بینند!! فکر کنم دفاع از این گربه، کار راحت تری باشد...! 

(کپی مدارک این گربه ملوس را در زیر می بینید:)

نوشته دیگر امروز من: 


۵ نظر:

  1. نميدانم اين را از كجا پيدا كرده ايد وليكن بسيار بجا و جالب بود تا مردم ما بدانند كه داشتن يك مدرك حتي اگر اصلي هم باشد دليلي بر دمكرات بودن و انسان بودن شخص نيست. آقاي دكتر روحاني در اصل همان شيخي است كه با اعتقاد كامل به اصل تقيه به همراه همپالكي هايش رفسنجاني و خامنه اي و خاتمي دارد به ريش ملت ايران ميخندد و افتخار هم ميكند كه رئيس جمهور ملتي است كه ميتوان نمونه شان را در فيلم آقاي هالو ساخته مهرجويي ديد. وقتي جريانات مصر و آن ملت را كه به قول بسياري از ايرانيها عرب مارمولك خوار هستند را مينگرم بر حال و روز خودمان از عامي و روشنفكر تاسف ميخورم كه بعد از سي سال هنوز چيزي ياد نگرفته ايم و روحاني را امام زمان ميدانيم نه عزيزانم اين امام زمان نيست اين خردجال است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود،

      خیلی وقت پیش ها در تایم دیده بودمش، یک دفعه یادم آمد...!

      حذف
  2. لینک بالاترین:

    https://www.balatarin.com/permlink/2013/7/5/3351280

    پاسخحذف
  3. دکتر زو دی کتز همچنین اعلام کرد، در صورت انتخاب ایشان به عنوان گربه خانگی، وی به هیچ وجه موشها را در گوشه اتاق به صورت گازانبری با به کار گرفتن دو پنجه خود به دام نخواهد انداخت.

    پاسخحذف
  4. شما که این نظرات منفی ومسخره را در مورد انتخاب یک ملت می دهید چه گلی به سر مردم زده اید یا خواهید زد ؟مگر غیر از این است بیشتر این مسخره چی ها درخارج ازگود نشسته ومی گویید لنگش کن!!!واکثرا عمله اکره ی مزدور بیگانه اید؟شخص گمنامیان هم مانندآرش بیخدا وممنوعه ازفرادی است که مروج فساد وتباهی وبه لجن کشیدن زندگی دیگران است .عده ای ساده لوح جوان هم چون آمادگی دارند به دام این لجن پراکنها می افتند .

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.