چهارشنبه، بهمن ۲۵، ۱۳۹۱

درود بر افشین فروتن که شجاعت را معنا می کند..!/ چه زیبا می گوید: واسه اینکه ناجی ما توی چاهه !


پیوند به صحفه برای دانلود MP3: 

صغحه فیسبوک افشین را نیز لایک بفرمایید.


نوشته های اخیر این وبلاگ: 


۱۳ نظر:

  1. جناب گمنامیان کیر کلفت جوانان برومند سوریه تو کس و کون خارمادر تو با هر چی آریایی حرومزادست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بچه های سمنان در سالن ورزش به جای دستمال کاغذی از کتاب قرآن برای تمیز کردن معقد خود استفاده کردند ....

      دوستان قرآن ها را به جای سوزندان ، در مصارف بهداشتی استفاده کنیم
      این کار باعث صرفه جویی در مصرف دستمال کاغذی میشود.

      حذف
    2. kiram to kon mohamad o ali o al khamenaie

      حذف
    3. جناب گمنامیان کیر کلفت جوانان برومند ایران تو کون فاطمه زهرا تو روح محمد و حسن و حسین زنازاده زنده بار افشین فروتن که ریده تو تک تک ایه های قران . ریدم تو قران

      حذف
  2. در سرشماری آتئیست های جهان که به تازگی راه اندازی شده، درحال حاضر ایران در مقام ده کشور اولِ بی خدایانِ جهان قرار داره!:
    http://www.atheistcensus.com
    این درحالیه که ایران تنها کشوریه که این سایت رو فیلتر کرده و درنتیجه مردم ایران برای رای دادن در این سایت دچار مشکل هستن.
    در این رای گیری شرکت کنین و تا حد توان این سرشماری رو در وبلاگ و فیس بوک و... تبلیغ کنین تا ازین طریق بخشی از کمبود و مشکل ناشی از فیلترینگ در ایران جبران بشه. خیلی ها هستن که به اینترنت یا آنتی فیلتر دسترسی ندارن و نمیتونن در این سرشماری شرکت کنن. بنابراین باید افرادی رو که توانایی شرکت در سرشماری آتئیست ها رو دارن، تا حد توان تشویق به شرکت در این سرشماری کرد.
    نابود باد اسلام! پیش به سوی ایرانِ ضد اسلامی:)

    پاسخحذف
  3. بچه‌های سمنان لطفا از قران برای پاک کردن کون استفاده نکنند. نگاه دارند، بعد از سقوط آخوند ها، قرآن تنقیه می‌کنیم تو کون هرچی‌ مسلمون مادر جنده است.

    پاسخحذف
  4. diri nakhahad gozasht ke arabha va arab parastan ra be hamrahe din va ketabeshan az keshvare azizeman biroon khahim kard.tof too ketabetoon va dine kasifetoon.zendebad afshin

    پاسخحذف
  5. در جواب خارکسه ای که کامنت چهارم را نوشته :
    حرومزاده اگه جوانان ایران کیر برومند داشتند که زنان و دخترانشان رو شیخهای کیرکلفت عرب دبی نمیگاییدند مگه یادت رفته خواهرت برای پول جهیزیش رفت دبی بکارتش رو به یه عرب گردن کلفت فروخت.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مگه نمیدونی زینب و تا شام هفتاد بار گاییدند و سر حسین و تو توالت یزید دفن کردند تو نمیخواد فکر دختر ایرانی رو بکنی فقط بشاش تو قران

      حذف
  6. واقعا باید شاشید به قرآن و الله پرستان.

    پاسخحذف
  7. این هم بسیار زیباست:

    http://www.youtube.com/watch?v=IaG_4cwfY7s&feature=youtu.be

    پاسخحذف
  8. شما حیوان هستید که به عقاید یک ونیم میلیارد انسان توهین می کنید به پوچی رسیدید از نظر روانی مشکل دارید عاقبت هم با بدبختی جان خواهید داد.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.