چهارشنبه، بهمن ۱۸، ۱۳۹۱

ویدیو مسلمانانی که از آزادی در لندن، برای آزار دیگران استفاده می کنند!/روش برخورد با سرطان اسلام، روشنگری و بی آبرو کردن این دین است!

در ویدیوهای  زیر می بینید که در لندن، در مهد تمدن غرب و فضای آزاد، چند نفر مسلمان، گروهی را به نام پلیس مسلمان راه انداخته اند و به زننده ترین روش، به آزار همجنس گرایان و یا افرادی می پردازند که مشروب حمل می کنند. (گزارش الجزیره)

رفتار آنها دقیقا از جنس رفتار بسیج ایران و یا طالبان افغانستان است، هیچ فرقی در رفتار آنها نیست، همانقدری که طالبان یا بسیجی، از انسانیت به دور است و یک انسان را صرفا به دلیل نحوه پوشش یا همجنس گرا بودنش آزار می دهند. در ایران، بسیجی ها می دانند که پلیس طرف آنها را می گیرد و  خطر زندان ندارند، لذا هر جنایتی می کنند، اما در بریتانیا، می دانند که پلیس به تعقیب آنها می آید و آنها با زندان روبرو می شوند.

مشکل نحوه اجرای اسلام نیست، هیچ فرقی بین اسلامی که در لندن، تهران یا کابل اجرا می شود، وجود ندارد، همه آنها حقوق انسانی را زیر پا می گذارند و در پی آزار دیگران هستند.

تنها روش مقابله با این دین و آیین وحشی گری، روشنگری درباره اسلام و بی آبرو کردن آن است، تا زمانی که این دین پلید، مقدس شمرده می شود و دستوران یک فرد بچه باز و منحرف (چون محمد)، دستوراتی آسمانی قلمداد می شود، خطر گسترش سرطان گونه این دین نیز وجود دارد...!

این خاصیت اسلام است که از نردبان دمکراسی و آزادی بیان بالا می رود، از آن نهایت استفاده را می کند و بعد می گوید ازادی بیان و دمکراسی بد است و باید قوانین اسلام اجرا شود! اسلام یک طاعون است، طاعونی که اگر جلوی رشد آن گرفته نشود، همانند حزب نازی، باعث کشتار انسان ها می شود. 

چند نوشته دیگر دیروز من: 









۱۰ نظر:

  1. باید مادرمسلمونارو گایید.مخصوصا تو لندن.تاحالا به پست من نخوردن.اگه بخورن میدم بهشون که خوب بخورنش! صدق الله العظیم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تقی الله
      به پستت نخوردن، به پشتت که خوردن

      حذف
  2. shoma ke injoori miharfin az mosalmoona ham badtarin

    پاسخحذف
  3. الله در شیطان .. شیطان در الله
    نمونه ای از مهربانی و بخشش الله. ** رحمان و الرحیم !!
    در قرآن سوره توبه - آیه ۲۹ - آمده است: آن کسانیکه از اهل كتاب(یهودیان و مسیحیان) كه به الله و روز آخرت ايمان ندارند و حرام داشته های الله و پيامبرش را حرام نمىگيرند و دين حق نمىورزند، آنها را بکشید تا به دست خويش و با حقارت جزيه - دارایی- باج - بپردازند. * انگاری که الله از کرده خودش پشیمان است و چاره ای جز بد گفتن و ناله کردن ندارد !!! مگر الله خودش یهودیان و مسیحیان نیافریده؟؟ چه کسی الله است و چه کسی شیطان؟ الله می بایست نقشه ای شیطانی داشته باشه که کسی بنام شیطان را آفریده باشد !! همان به که بگوییم، شیطان در الله . الله در شیطان !! و یا بهتر اینکه بگوییم = انسان در شیطان . شیطان در انسان !!! ،،، { بابک پرسا }

    پاسخحذف
  4. باید تو تک تک ایه های قران رید و رو استخوان پوسیده محمد شاشید

    پاسخحذف
  5. سلام اقای گمنامیان عزیز!!اگه میشه درمورد دکتربختیار ان قهرمان ملی و واپسین روزهای نخست وزیری اش بگویید!و هم چنین در مورد شخصیت های انقلاب!!با سپاس فراوان!!

    پاسخحذف
  6. yek mosht nime heyvan va nime ensan,az tarafdar hay hamishe yek nime ensan va nimeh heyvan digar be naame gomnamian,nazar dahandeh ha ,az tarafeyn va vasatey jer khordid ke intori fahashi mikonid?akhe haramzadeh ha shoma esme khodetoono gozashtid tarafdare azadi?maloom nis in moojoodate valadezena az kodoom noghte in keyhan vared zamin shodand,mage eslam ba nanatoon khabide?ya tartibe khahar va babatoono dadeh?man fekr konam badjoori az madfooesh khordid ke hala be in rooz oftadid,ghatelaye jaani ravani

    پاسخحذف
  7. gonmamian,ey oon nanato............,ke akse neda ra gozashti balaye safhe,az onn zan bazaye tire valadezena ham hasi khodet,neda ba karhay nangini mesle shoma fadakarish az beyn nemire va hamishe ham tooy tarikh mimmone,age kheyli tokhm darid,naneh jendeh ha 1 rooz biad to iran va 1 hezarom fadakarie neda ra bekonid,az poshte safhe computer zer zadan ra har nane jendeyi balade

    پاسخحذف
  8. تنها روش مقابله با این دین و آیین وحشی گری، روشنگری درباره اسلام و بی آبرو کردن آن است.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    اعوذ بالله من الشیطان العین الرجیم
    بسم الله الرحمن الرحیم
    صف ایه 8
    کافران مي‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.

    پاسخحذف
  9. ریدم به قرآن و تو دهن هر چی‌ مسلمونه!

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.