سه‌شنبه، بهمن ۲۴، ۱۳۹۱

رییس خبرگان: مسولان اگر وحدت نکنند، ضرر می کنند!/ این گوساله هم فهمید و باز اپوزسیون حاضر به یکدلی برای رسیدن به دمکراسی نیستند!


مهدوی کنی، گفته مسولان اگر وحدت نکنند، ضرر می کنند. این ملای شپشو، با آی کیو در حد آفتابه سوراخ، فهمیده که پاشنه آشیل این رژیم، اختلاف درون رژیم و اتحاد اپوزسیون است، اما دریغ که اپوزسیون خودخواه ایرانی، حاضر شوند اختلافات خود را کنار بگذارند.


نوشته های دیروز این وبلاگ: 



۵ نظر:

  1. دوست غزیز
    فکر نمیکنید با رفتن خود از جامعه بالاترین ضربه سنگینی به همدلی و اتحاد کل ایران زده اید؟
    حتی حاضر نشدید که سایت اشتراک گذاری لینکی ایجاد کنید که باعث اتحاد و گردهمایی دیکر متفکران شود؟

    شما هم هیچ تلاش عملی برای ایجاد فضای دمکرات و آزاد و گردآوردن نیروهای پرکنده نکردید؟
    آقای گمنامیان
    شما از جایگاه خود بدلیل رعب از افشا شدن هویت استفاده نکرده اید ... فرضت سوزی شما نشان میدهد که شما هم میخواهید فقط در همین سطح وبلاگ باشید و مشارکت بزرگ و سازنده برای ازادی ایران نکنید

    با تشگر
    امانوئل دیارالی

    پاسخحذف
  2. شما بهتره بری مستراح خودتو خالی کنی نه توی توی اینترنت که به صرفه تره خانوم گمنام
    مگر موال نداری برای گ.. زدن! اینترنت را چه به این کار قبیح و غیر اخلاقی ها!
    تو محسود نظام اسلامی و انقلابی ایران هستی شما عنصری متعصب و متکذب و مرتد هستی که خام تبشیر استکبار خونخوار جهانی شدی آثار و متون نوشتههات انباری از ضد انقلاب و صهیونیست های کور دل هست نفرت در متن کلام و مکالمه ت موج میزنه از حقوق بشر اسم میبری که وجه التسمیه آن حق بشر است که خواست الله بر آن مسلط هست نه استکبار میدونم که از فهم و تفهیم این مفهوم عاجزی امثال شما جرئت وبلاگ نویس حسن کچل رو نداره که هذیان بگه و در حضور ماموران حرف های استکبار و ضد انقلاب و اسلام رو با شدت تکلم کنه اخر سر هم عقوبتش را هم بکشد
    مطمئنن شما ها با چک اول و خیلی اگر پر رو باشین دو تا چپ و راست یموت اللسان میشید.
    مطالب متناقض و متزلزلت از نوشته ی پیشنت هم پیداست که دستپاچگی نوشتی تور چه به امور مملکت داری طرف سرش توی ک... خره میاد در باره هر چی نظر میده الحق که مستکبران سر در اغل فرو نمودند و از همان فضولات استکبار جهانی که لعنت الله بر ایشان باد میخورند.

    الله اکبر الله اکبر الله اکبر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست عزیز

      آب منی اون عرب ها تو کس مادرت باغث شد که بدنیا بیایی وقتی ننت کلفتی امامزاده ها رو میکرد و با کهنه آب و عرق امامان کونی و خانم بازت پاک میکرد سید اولاد پیغمبر داشت تورو تحفیض میکرد . هنوز جای روطوبتش رو شلوار زیرت هست
      مثل علی که فاطمه جنده رو زود عقد کرد و به جای عروسک کیرش رو میمالوند رو لباهای فاطمه هرشب

      حذف
  3. ﺣﻨﻈﻠﻪ
    ﺗﺸﮑﺮﯼ در کنار حرفایی که زدی از حضرت شمقدر با احترام یاد کن چون حقی بس عظیم بر گردن تو دارد. جریان از این قرار است که پدر و مادرت چند سال از ازدواجشان میگذشت ولی صاحب اولاد نمیشدند هر چه دوا درمان کردند فایده ای نداشت به طوری که پدرت رضایت داد که جوانان برومند محله یک به یک با مادرت جماع کردند تا شاید حرامزاده ای حاصل شود ولی این هم سودی نداشت.
    شبی مادرت در خواب دید که در بیابانی سرگردان است و از فرط تشنگی رو به موت است که ناگهان از دوردست یک شتر و یک الاغ پدیدار میشوند مادرت به سوی آنها میرود و در خورجین الاغ مشک آبی پیدا کرده و خود را سیراب میکند.
    مادرت فردای آن شب به نزد رمالی میرود و تعبیر خوابش را جویا میشود مرد رمال ابتدا با مادرت جماع سختی میکند و سپس میگوید برای بچه دار شدن باید همزمان با یک الاغ عرب و یک شتر سرخ موی جماع کنی.
    مادرت با الاغی از نوادگان عفیر و شتری از نوادگان شمقدر جماع کرد و تو را آبستن شد.
    فکر کنم اکنون دلیل اینکه در مدرسه به تو لقب (خر لب شتری) داده بودند را فهمیده باشی

    پاسخحذف
  4. اتفاقی که متاسفانه افتاد این بود که گروهی از شرکت کنندگان در انقلاب ۵۷ که سرشان بعد از پیروزی انقلاب بی‌ کلاه ماند و خمینی میوه شیرین قدرت را با همه فداکاریهایی که برای انقلاب کردند با آنها تقسیم نکرد وارد فضای مجازی شدند و با تعریف ناقصی از جمهوری خواهی‌ به معنی‌ مخالفت با رژیم پیشین یا مخالفت صرف با رضا پهلوی یا حمایت از انقلاب اسلامی گروهی را دور خود جمع کردند که هیچ هدفی‌ جز به شکست کشیدن هر حرکتی‌ که رضا پهلوی انجام دهد ندارند و خود هم هیچ برنامه مشخصی‌ هم نداشتند. به نظر من منتظر این افراد شدن بی‌ فایده است و جوانان و سیاست مداران مدرن ایرانی باید راه خود را طی‌ کنند و تا اینجا هم موفقیت خوبی‌ در جا باز کردن بین نسل جوان به دست آورده اند. چه بسا پیوستن انقلاب اسلامی گرایان به هر حرکتی‌ باعث دور شدن نسل جوان که دل‌ خوشی‌ از انقلاب اسلامی ندارند شود. همانطور که دیدیم که پروژه جمهوری خواهی‌ که می‌توانست بسیار در بین نسل جوان جذّاب باشد با چسبیدن انقلاب اسلامی گرایان به این پروژه دچار اختلال شد و خیلی از جوانانی که من امروز باهاشان صحبت می‌کنم تصور میکنند جمهوری یعنی مخالفت با رژیم پیشین و تقدیس انقلاب اسلامی که باعث تأسف است. این پدیده اجتماعی تجربه گران بهاییست برای دیگر فعالین سیاسی و حرکت‌های آینده و شناخت دقیق از طرز تفکر جوانان داخل ایران و حساب باز کردن بر روی این نسل مدرن و مصالحه جو بر عکس نسل کینه‌ای و انتقام جوی انقلاب اسلامی.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.