یکشنبه، بهمن ۱۵، ۱۳۹۱

آقای وزیر دوران خاتمی،از شدت قناعت در دوران وزارت سوار موتور می شد، اما از کیف او در آلمان، چک هفتاد میلیون دلاری کشف شده است!

حتما شنیده اید که در فرودگاه آلمان، از یک ایرانی، یک چک هفتاد میلیون دلاری کشف شده که او هیچ توضیحی برای منبع آن پول نداشته است. حال واشنگتن پست، کشف کرده که این شخص  (که گویا اکنون در بازداشت است)، آقای طهماسب مظاهری، وزیر اقتصاد دولت خاتمی بوده است...! (منبع)

به یاد دارم که در آن زمان، هر موقع کسی از سیاست های اقتصادی دولت انتقاد می کرد، جواب اصلاح طلبان این بود که آقای وزیر (همین آقای مظاهری) با موتور به سر کار می زود و می آید، و از محافظ و خودروی دولتی استفاده نمی کند. +

به یاد دارم که یکی از روزنامه های اصلاح طلبان در آن زمان، چند بار در اینباره گزارش چاپ کرد و او را «وزیر موتور سوار» می خواند...!

این دقیقا همان نکته ای است که باید به آن خوب اندیشه شود، این دغل بازی های رژیم جمهوری اسلامی (چه اصلاح طلب و چه طرفداران خامنه ای) باید رسوا شود. احمدی نژاد اوایل دوران ریاست جمهوریش، می گفت غذای بیت المال را نمی خورد، و از خانه خود، قرمه سبزی به کاخ ریاست جمهوری می برد، اما دیدیم که چگونه کشور را به تاراج برد و تنها در دوران ریاست جمهوری او، هر ایرانی بیش از یکصد و پنجاه هزار دلار از دست داد...!

در جامعه ای که دمکراسی نباشد، انتخابات آزاد برگزار نشود و مطبوعات آزاد وجود نداشته باشد، فساد مالی سران حکومت، به بالاترین حد ممکن می رسد، چون کسی بر کار آنها نظارت نمی کند.

مظاهری البته سمت ریاست بانک مرکزی را نیز در سالهای بعد، به عهده داشته است. گفته می شود این چک، مربوط به پول شویی بوده است و در اینجا باید گفت، وای به حال آن کشوری که مدیر بانک مرکزی، خود در پول شویی دست دارد...!! 


نوشته دیگر امروز من: 


۱۰ نظر:

  1. صد البته کسانی که دم از بیت المال می زنند حتما و حتما یک که چه عرض کنم صدها ریگ تو کفش دارن و دنبال یک فرست هستند که با شیره مالیدن بر سر خلایق و با رندی خاص هرچی بیت المال و غیر آن را تحت لوای دین و حکومت چپاول کنندوبه ریش من شما هرهر بخندند

    پاسخحذف
  2. beichareh be kasi ham etemad nadashteh chek ra bedahad . Bad avardeh ra bad mebarad beichareh ma ke sadamatesh ra mebeineim.

    پاسخحذف
  3. عزیزان گول این بازیای الآن این دولت رو نخورین... خیلی واضحه که این کار یه مسئله ی سیاسی و حرکت مبتدیانه و مسخره ایه. من طرفدار کسی نیستم و لی گول بازیای اینا رم نمیخورم؛ اینا با همچین حرکتی می خوان بگن که مسئولین زمان خاتمی و اصلاحات هم دزدی کردن... هرچند در اینم شکی نیست, ولی این حرکت مسخره کار خود عوامل نظام برای جوسازیه قبل انتخابات انتصاباتیشونه... لطف کنید بازیچه ی این حماقتا نشین !

    پاسخحذف
  4. مگر میشود چک منبع مشخص نداشته باشد؟ احتمالاً منظور دلیل صدور چک است که بابت چه صادر شده یا چه کسی دریافت کننده وجه است. نوعی پول‌شویی

    پاسخحذف
  5. نمیدونم چه نیازی به تاکید به اینکه ایشون وزیر خاتمی بودن داشتید؟ یعنی خاتمی و اطراقیانش فاسدن پس؟
    حتماً میدونید که ایشون از وزارت اقتصاد عزل شدند
    ایشون اصولگرا بودند
    در دولت احمدی نژاد رئیس بانک مرکزی بودند که باز عزل شدند
    وقتی افشاگری می کنید دوست عزیز ، بطور کامل این کار رو بکنید.بخشی از حقیقت را نگید.کل حقیقت رو بگید و قضاوت رو به عهده مخاطبانتون بگذارید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گرامی،
      اگر او فاسد است، (حتی اگر از اصول گرایان است)، خاتمی غلط کرده که او را به عنوان وزیر معرفی کرده است...!!

      ضمنا، اکثریت اصلاح طلبان به مانند خامنه ای و احمدی نژاد، فاسد هستند...!

      حذف
  6. tamame dasst andarkaran in regime che eslahtalab va che osool gera janayatkar va dozd hasstand magar khelafe on dar dadgah haye mardomeeih ayandeh sabet shavad.

    پاسخحذف
  7. آخه اول چند و چون داستان رو در بیارید بعد اظهار فضل کنید ! چقدر شما در قضاوت عجولید ! آدمایی مثل شما که متاسفغانه زیاد هم هستند یکی از بدبختی های ماست
    http://www.mohandesiomran.ir/57947

    پاسخحذف
  8. انشاءالله هدایت بشی عزیز ...

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.