شنبه، مهر ۱۰، ۱۳۸۹

خبر اختصاصی گمنامیان:تحویل اولین سری تفنگ بادی طراحی متخصصین ایرانی به نیروی دریایی در حضور مقام معظم رهبری / بی نیازی به موشک اس-300




تصویر تفنگ بادی اقتدار یک - طراحی شده توسط متخصصین 
با کفایت وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران

اولین گردان از نیروی دریایی ایران در حضور مقام معظم رهبری ، امام خامنه ای به تفنگ بادی اقتدار-یک ساخت وزارت دفاع ؛ مسلح شدند. 
اولین گردان از نیروی دریایی ایران که به سلاح
فوق پیشرفته اقتدار یک مسلح شده اند. علما فوق
متخصص زیرآبی رفتن هستند. بنا به گفته وزیر دفاع ، 
علما فوق با اسلحه اقتدار یک ؛ قادر به بستن تنگه هرمز می باشند.

تفنگ فوق پیشرفته فوق که کاملا توسط مهندسان و متخصصین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طراحی شده است، قابلیت پرتاب ساچمه تا یکصد متر(یکصد متر بشرط باد موافق و نود متر در صورت وزش باد از جهت مخالف!) را دارا می باشد. 
تنها سه کشور در کل دنیا قادر به ساخت این نوع تفنگ هستند و از تکنولوژی بسیار فوق خیلی (!) پیشرفته ای برخوردار می باشد. 

مشخصات تفنگ فوق: 
         نوع : ساچمه ای -
         نوع ساچمه : 4.5 میلی متری 
         ابعاد : 112 سانتی متر در 5 سانتی متر 
         برد مفید : 100 تا 90 متر
         سرعت ساچمه هنگام خروج از تفنگ : 150 متر بر ثانیه 
         وزن تفنگ : شش کیلو گرم. 
با توجه به وزن بسیار سبک تفنگ فوق، قرار است این تفنگ فوق پیشرفته بر روی قایق های پرنده باور-یک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی(ساخت متخصصین جمهوری اسلامی ) نصب گردد.
وزیر دفاع: قایق های پرنده باور یک بعد از مسلح شدن به
این نوع تفنگ بادی به سلاح بسیار قوی و خطرناکی تبدیل
خواهند شد که توان غرق کردن ناوهای هواپیمابر آمریکا را خواهند داشت.

همینطور سری دوم این نوع تفنگ به نیروی هوایی سپاه تحویل داده خواهد شد تا بر روی هواپیماهای  جنگنده های آذرخش(ساخت جمهوری اسلامی) نصب گردد. 
بنا به گفته سردار احمدی وحیدی ؛ سازمان هوا-فضای جمهوری اسلامی ایران درخواست تعدادی از این تفنگ های فوق پیشرفته را داده است که بر روی ماهواره امید نصب شود  و تا صورت حمله آمریکا ، ایران بتواند در فضا نیز به مقابله با آمریکا بپردازد. 
ایشان در ادامه فرمودند که از نکات برجسته این تفنگ  که منحصر به فرد بود ه ، این است که می توان ساچمه را به فلفل قرمز(از این هندی تندها! ) آغشته کرد تا در صورت اصابت به دشمن، حسابی اونجای  دشمن بسوزد!
امکان آغشته کردن ساچمه این تفنگ فوق پیشرفته به
 فلفل(از اون فلفل تندها)، از ویژگی منحصر به فرد این تفنگ است

سردار فیروزآبادی فرمانده کل نیروهای مسلح نیز در این مراسم ضمن ارایه گزارشی از روند تولید این تفنگ فوق پیشرفته گفتند: این تفنگ بسیار سبک و کوچک است، به عنوان مثال ساندویچی که من بعد از نهار به عنوان دسر می خورم از این تفنگ بزرگتر است!
او سپس افزود: کشور دوست و بردار روسیه در پی فشار آمریکای جنایتکار، ما را اسکول کرده و  از تحویل موشک های اس-300 به ما خودداری می کند، اما طبق اذعان متخصصین خارجی این تفنگ می تواند هر نوع هواپیمایی را به راحتی سرنگون کند و کشور ما از موشک های اس-300 از این به بعد بی نیاز است.

سردار سرلشکر بسیجی ، فیروزآبادی :این تفنگ از ساندویچی که 
من هر روز بعد از نهار می خورم کوچکتر است!!

در ادامه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، فرمانده کل نیروهای مسلح ضمن تشکر و قدردانی از متخصصین با کفایت وزارت دفاع که نسبت به ساخت این اسلحه فوق خیلی مدرن اقدام کرده اند، فرمودند:
از همین جا به استکبار جهانی هشدار می دهم که در صورت هرگونه تعرض به جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح با تمام قوا به مقابله خواهند پرداخت. با توجه به تجهیز نیروی دریایی به این اسلحه فوق مدرن ، ما دیگر امکان مسدود کردن تنگه هرمز را به راحتی داریم. هرگونه تعرض به نظام مقدس جمهوری اسلامی با واکنش شدید ما مواجه خواهد شد.
در پایان مراسم نیز حضرت آیت الله خامنه ای (مد ضل الله العالی) اقدام به تیراندازی امتحانی با تفنگ فوق نمودند و استفاده از تنفگ فوق را رسما افتتاح کردند. 
توضیح خبرنگار وبلاگ گمنامیان: به جان خودم یک ساعت
روی اینترنت گشتم؛ عکس خامنه ای با تفنگ پیدا نکردم،
 در نتیجه عکس صدام را گذاشتم. 
دیکتاتور، دیکتاتوره دیگر، چه فرق می کند؟!

گفتنی است اولین تفنگ تولیدی برای تبرک به داخل چاه جمکران انداخته شده است، و طبق گفته سردار دارقوزآبادی، مدیر پروژه تولید تفنگ فوق ، هنگام انداختن تفنگ فوق، یکی از ته چاه جمکران داده زده: آخ سرم! مگر مرض داری چیز می اندازی این تو ؟! که گویا آن شخص امام زمان بوده است و بعد از ارایه توضیحات در باره این پروژه ؛ ایشان این تفنگ را شخصا مورد عنایت قرار دادند و گفتند که حتما در زمان ظهور از آن درسپاه خود استفاده خواهند فرمود.

سردار دارقوزآبادی به مشغول انداختن تفنگ فوق در
 چاه جمکران به قصد تبرک؛ امام زمان (عج)
 فرموده اند: آخ سرم، مگر مرض دارید چیز می اندازید این تو؟عوضی؟!

جناب آقای  دکتر محمود احمدی نژاد ، ریاست محترم جمهوری نیز در مصاحبه ای با سی ان ان گفتند که تولید این تفنگ آن هم در شرایطی که ایران در تحریم است، نشان از پیروزی ایران در جنگ تکنولوژیک بر آمریکا دارد.
احمدی نژاد: تولید این تفنگ نشان از پیروزی
 ایران بر آمریکا در جنگ تکنولوژیک است.

گفتنی است متخصصین داخلی در حال طراحی مدل 5.5 میلی متری تنفگ فوق هستند که بزودی آن نیز به تولید انبوه خواهد رسید.
ناگفته نماند که تمام قسمت های این تفنگ ساخت داخل است و تنها ساچمه های آن ساخت کشور دوست و برادر چین می باشد.

بعد از پخش خبر بهره برداری از این نوع تفنگ فوق پیشرفته، قیمت نفت در بازار جهانی دو دلار گران شد.

/-----------/تصاویر اختصاصی از پیشرفت ها و اختراعات نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی...!

۳ نظر:

  1. من در تعجبم که اخبار محرمانه پیشرفتهای نظامی ایران چه جوری به دست شما میافته؟

    پاسخحذف
  2. با این تفنگ می‌توان گنجشکهای اتمی رژیم صهیونیستی را سرنگون کرد و
    از اورانیوم حاصله، در قایقچه هایِ هواپیما نَبَر سپاه استفادهای پر بصیرتی نمود.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.