دوشنبه، دی ۱۸، ۱۳۹۱

این دو تصویر، تفاوت اجرای قوانین اسلام را با قوانین انسانی، به خوبی به نمایش می گذارد

تصویر اول، تصویری از زندانی در بریتانیا است (این هم منبع روزنامه فوق)، و خبر روزنامه، در باره گزارشی است که چرا دولت صدها هزار پوند را خرج خرید پلی استیشن برای زندانیان کرده است!

تصویر دوم نیز، حاصل اجرای قوانین اسلامی است، لابد این بیچاره ها دزدی کرده اند و دست آنها، طبق قوانین اسلام، قطع شده است!



۴ نظر:

  1. مهرداد.
    درود بر گمنامیان عزیز.
    فقط خواستم بگم اگه میشه خبر رو تصحیح (تکمیل) کنین.
    همونطور که درتصویر دیده میشه فقط دست این چهار نفر قطع نشده، بلکه دست راست و پای چپ شون قطع شده، مطابق آیهء 33 از سورهء مائدهء قرآن:
    « جز اين نيست كه سزاي كساني كه با خدا و فرستادة ‌او مي‌جنگند و در زمين به تباهي مي‌كوشند، اين است كه آنان را بكشند يا بردار كنند يا دستها و پاهايشان را به خلاف يكديگر قطع كنند، يا از آن سرزمين بيرونشان نمايند…»
    ای کاش درکنار تصویری که گذاشتین این آیهء قرآن رو هم همراه با ترجمه مینوشتین. این باعث میشه که ماله کشان اسلامی نیان ادعا کنن که این رفتارهای وحشیانه ربطی به اسلام نداره و هر عیب که هست از مسلمانی ماست!:)
    کلآ هم به همه شما دوستانی که در راه روشنگری تلاش میکنین، پیشنهاد میکنم هروقت خبری مربوط به حماقت و توحش مسلمین منتشر میکنین، منابع اسلامی مربوط به توجیه و تبلیغِ این رفتار ها رو هم بیان کنین. این باعث میشه که اولآ ماله کشان اسلامی خلع سلاح بشن، دومآ آگاهیِ بسیاری از بی دین ها و غیرمسلمین هم بالا میره. چون بارها دیدم که حتی بعضی غیر مسلمینِ ناآگاه بعلت ناآشنایی با قرآن و منابع اسلامی، گول شیادان و ماله کشان اسلامی رو میخورن و واقعآ دچار این توهم میشن که جنایات و حماقت های مسلمین لزومآ ربطی به خودِ دین اسلام نداره!.
    ممنون از روشنگری هاتون گمنامیان عزیز.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مهرداد.
      گمنامیان! تازه فهمیدم چرا به قطع پاهای این بیچاره ها اشاره نکرده بودی! نمیدونم چرا عکسی که شما گذاشتی ناقصه و تصویر پاهای این چهار مرد دیده نمیشه. من قبلآ عکس کاملش رو دیده بودم برای همین اصلآ رو عکسی که شما گذاشتی کلیک نکرده بودم. حالا که کلیک کردم متوجه موضوع شدم. پس باید عکس رو هم اصلاح کنی!
      این عکس کامل مربوط به قطع دست و پای این چهار مرده:
      http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/227669_393206567431293_2041309882_n.jpg

      حذف
  2. امروز یکی از همکارانم پیشم آمد و گفت: "ج.الف" را میشناسی؟
    گفتم آره می شناسم( "ج.الف" یکی از دوستان همکارم بود که قبلا چندبار به دیدارش آمده بود و من با او سلام و علیک کرده بودم)

    همکارم گفت: چند روز پیش "ج.الف" را به جرم همراه داشتن شیشه دستگیر کرده اند و مجازاتش اعدام خواهد بود

    بدنم لرزید ، باورم نمیشد جوانی که چندی پیش دیده بودم و با هم گپ و گفتی داشتیم و لبخندی زدیم ، قرار است به همین سادگی سرش بالای دار برود
    واقعا از نظر روحی به هم ریختم

    گمنامیان عزیز

    به این موضوع "مجازات همراه داشتن شیشه" هم اگر ممکن است بپردازید

    با سپاس

    پاسخحذف
  3. برای بریدن دست:
    http://gomnamian.blogspot.co.uk/2011/09/blog-post_8070.html

    http://gomnamian.blogspot.co.uk/2010/12/blog-post_02.html

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.