چهارشنبه، دی ۲۰، ۱۳۹۱

یک نوشته از فرزند آقای کروبی در فیسبوک و چند نکته که سوهان روح آدمی می شود:


یک نوشته از فرزند آقای کروبی در فیسبوک دیدم، که چون سوهان به جان من افتاد. بدون شک، حقوق انسانی آقای کروبی، نقض شده است و او بدون دادگاه عادلانه در زندان است. اما زندانی شدن او، دلیل نمی شود که آدمی چشم بر همه چیز ببند.

لذا، با توجه به عکس زیر، سوالات زیر را مطرح می کنم:

-          مسولان عالی رتبه نظام چه کسانی هستند؟! خامنه ای است یا احمدی نژآد؟
-          درایت مسولان عالی رتبه نظام دیگر چه صیغه ای است؟! یعنی آنها خیلی با شعور هستند؟
-         آقای کروبی نیز زمانی خود بخشی از مسولان عالی رتبه نظام بوده است، درست در همان زمانی که کشتار سال 67 صورت گرفت و چند هزار زندانی سیاسی، قتل عام شدند، آقای کروبی در مجلس شورای اسلامی حضور داشت، چرا در آن زمان، آقای کروبی درایت به خرج نداد و جلوی آن سلاخی را نگرفت؟!
-          این مسولان عالی رتبه نظام، چرا موقع تجاوز به زندان سیاسی و یا کشتن ندا و سهراب، خبر مرگشان هیچ درایتی نداشتند و تنها برای پسر آقای کروبی، درایت داشته اند!؟
-          چرا مسولان عالی رتبه نظام، فقط برای فرزند آقای کروبی، از خود درایت نشان داده اند!؟ نمی شد مثلا برای ستار بهشتی نیز کمی از خود درایت نشان می داده اند؟!
سوال طلایی:

اگر در خرداد سه سال پیش، زمانی که سه و نیم میلیون ایرانی (بنا به گفته شهردارتهران) در خیابان بودند، اگر کروبی و موسوی مردم را به خانه های خود نمی فرستادند، در خیابان می ماندند و خواستار لغو ولایت فقیه از قانون اساسی می شدند، آیا باز درایت مسولان، شامل حال فرزند آقای کروبی می شد؟!

پی نوشت: حقیقت تلخ است! 


داستانی کوتاه در سایت خودنویس:

نوشته های دیگر چند روز گذشته این وبلاگ: 





۱ نظر:

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.