یکشنبه، اردیبهشت ۳۱، ۱۳۹۱

آقای بنی صدر، این کلک ها نخ نما شده، سوار موج محکومیت ارتداد نشو! این فتوا بر اساس اسلام صادر شده است، پسوند نشریه شما نیز اسلامی است...!

آقای بنی صدر، فتوای به حق و ناحق نداریم! هر فتوای قتلی، وحشی گری و بربریت است، این را بفهم! 


آقای بنی صدر، این کلک ها نخ نما شده است،شما هر موقع کشتار قبیله بنی قریظه را محکوم کردی، بیا و ژست روشنفکری بگیر و سوار موج محکومیت ارتداد بشو...!! 

در اخبار آمده بود که آقای بنی صدر، از فتوای ارتداد برای شاهین نجفی انتقاد کرده و آنرا بناحق دانسته اند (منبع).


آقای بنی صدر، بعد از سالها زندگی در اروپا هنوز نتوانسته بفهمد که هر نوع فتوای قتلی، کلا  چیز کثیف و احمقانه ای است، معنای فتوای قتل این است که چون تو مانند من نمی اندیشی و مثلا نظرت چیز دیگری است، من مجاز هستم که تو را به قتل برسانم!

هر چند این اقدام ایشان، شاید به چشم برخی اقدام مثبتی به نظر آید، اما از نظر من یک دو رویی و دروغ اسلامی (!) دیگر از جانب ایشان است تا ژست روشنفکری و آزادی خواهی به خود بگیرند.

آقای بنی صدر، فقط فتوای قتل شاهین نجفی کار زشتی است یا کشتن هر انسای به دلیل عقیده اش، کار زشت و زننده ای است؟! مگر نه اینکه در آیه بیست و نه توبه، صریحا دستور به کشتن کسانی می دهد که اسلام را قبول نمی کنند؟! مگر نه اینکه خود پیامبر اسلام نیز چنین کشتارهایی را انجام داده است؟! چطور آن آدم کشی ها بد نیست؟!

چون می دانم ماله کشان عزیز، ماله بدست می گیرند تا ننگ کشتن انسان ها بر اساس عقیده و یا اظهار نظرشان را ماله بگیرند، خدمت آقای بنی صدر، مثالی را از تاریخ اسلام ، از جهت اطلاع عرض می کنم. 

در تاریخ اسلام می خوانیم که بنا به دستور پیامبر اسلام، قبیله بنی قریظه، قربانی نسل کشی و نژادپرستی محمد بن عبدالله قرار گرفتند. چون یهودیان همیشه محمد را مسخره می کردند و می گفتند که دینش  را از روی دین آنها کپی کرده است، محمد بعد از نبرد خندق، بالاخره انتقام خود را می گیرد.

قبیله فوق تسلیم شده بودند، اما محمد بن عبدالله دستور می دهد سر تمام مردان را ببرند، و زنان و کودکان را نیز به عنوان برده به شهر دیگری برده و بفروشند. مبنای کودک بودن یا بزرگسال بودن پسران را نیز، رویش مو در اندام تناسلی آنها قرار داده بودند.  اصولا قبیله فوق در هیچ جنگی شرکت نداشته، و به عبارت دیگر،  پسر ده یا دوازده ساله ای که در هیچ تصمیم گیری و یا جنگی مشارکت نداشته است، تنها به دلیل اینکه پدر و مادرش یهودی بوده اند، به دستور محمد بن عبدالله، سلاخی شده اند...! (توضحیات بیشتر درباره این جنایت تاریخی در اینجا)

حال باید از آقای بنی صدر پرسید، آیا این رفتار پیامبر اسلام، کار زشت و زننده ای هست یا نه؟!  

آقای بنی صدر  هنوز خواستار حکومت اسلامی است، اسم نشریه ایشان هم انقلاب اسلامی در غربت است.، جهت گیری سیاسی ایشان نیز بر مبنای اسلام است. لذا ایشان بهتر از دو رویی و کلک زدن دست بردارند و به صورت شفافی موضع گیری کنند، یا عنوان اسلام را از ته ارگان خود برداند، یا از فتوای قتل احمقانه علیه شاهین نجفی سو استفاده نکنند و در موردش اظهار نظر نکنند.

این کار موج سواری است و توهین به شعور مخاطبین است. دوره این کثافت کاری ها گذشته و در عصر اینترنت، مچ چنین اشخاصی زود باز می شود...!


ختم کلام اینکه آقای بنی صدر، به صورت غیر مستقیم به شنونده اینگونه القا می کند که فتوای قتل و ارتداد اگر به حق باشد، خوب و اخلاقی است. این می شود سو استفاده  و موج سواری و توهین به شعور مخاطب! 


















۱۵ نظر:

  1. امام نقی:

    نسبت بنی صدر به انقلاب اسلامی، مانند نسبت عفیر است به نقویت...!

    عفیر نیز مدتی با شمقدر به اختلاف برخورد و ناچار به زندگی در تبعید و در بلاد فرنگ شد، اما هیچگاه از اصول مسلم نقویت دست بر نداشت...!

    پاسخحذف
  2. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  3. انتقاد شما را به بنی صدر وارد و صحیح می دانم .
    موفق باشید

    پاسخحذف
  4. "آقای بنی صدر، از فتوای ارتداد برای شاهین نجفی انتقاد کرده و آنرا بناحق دانسته اند"
    براساس آنچه آقاى بنى صدر کفته اين فتوا ناحق بوده, پس ميتوان فتواى به حق هم داشت! آيا يک فرد ميتواند دستور اجراى حکمى که خود او صادر کرده است بدهد? بر اساس آنچه که در بالا گفتيد يک فرد ميتواند فتواى به حق بدهد! ديگر چه لزومى به قانون, نمايندگان مردم و يا پارلمان هست? آقاى بنى صدر چرا دروغ مى گوييد که معتقد به دمکراسى هستد?

    پاسخحذف
  5. بنی صدر یک مصیبت است که از خمینی بدتر است . مردک شیاد . او هنوز به فتوا اعتقاد دارد

    پاسخحذف
  6. بنی صدر انسانی است بسیار کیری که در قرن بیست و یکم زیر کرسی کس شعر می گوید .
    ژاله وفا هم خیلی کس خل هست که کس شعر های بنی صدر را گوش می کند .

    پاسخحذف
  7. مرسی گمنام جان ، این بنیصدر و طرفدارهای بیسوادش حرص ام رو در میارن ، یه کلمه استقلال افتاده ورد زبونشون ، ول کن هم نیستن . اخه یکی نیست بگه استقلال با جهانی شدن بی معنیه. این حرفها مال 100 سال گدشته است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مردک کسکش پشت مصدق قایم شده، نمی دونه که مصدق هم از اون کسکش تره . کیرم به دهن مصدق و فاطمی و بختیار و بنیصدر و رجوی همه این ملیون مفنگی

      حذف
  8. خوب جوابت را در بالاترین داده اند، تا تو باشی به بزرگان توهین نکنی.
    یکی نوشته است:

    این حرفها تنها از ذهن بیماری می تونه بیرون بیاد، که پشت هر عمل و حرفی یک "توطئه" و "نقشه" می بینه! بابا طرف یه حکم قرون وسطایی رو محکوم کرده. دیگه این مزخرفات چیه؟
    هیچ دلیلی برای محکوم کردن کسی که داره یه حکم غیر بشری رو محکوم می کنه (با هر عقیده ای و به هر دلیلی) نیست.
    چرا ما انقدر جو گیر می شیم و می خوایم حتما یکی رو بکوبیم؟ چرا نمی تونیم اعمال درست یه آدم رو از اعمال غلطش تفکیک کنیم؟ چرا حتما باید یه برچسب "خوب" / "بد" رو آدما بزنیم و بر اساسش کلیه اعمال و رفتارشون رو تایید / محکوم کنیم؟
    دست از این بچه بازی ها بردارید. یه روز به رضا پهلوی می پرید یه روز به خزعلی یه روز به موسوی یه روز به بنی صدر. این نقد نیست این چرند گوئیه. این تلاش برای خفه کردن هر کسیه که زمانی اشتباهی کرده. نه که ما همه مون معصومیم!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. برو ببین چطور بی آبرویت کرده اند:
      http://balatarin.com/permlink/2012/5/20/3030686#c-5487518

      حذف
    2. گرامی،

      رفتم و لینک را دیدم.

      لطفا توجه بفرمایید، کسی که این کامنت را گذاشته، خودش بالایار بالاترین است و تعلق خاطر او به مجاهدین کاملا مشخص است:
      http://gomnamian3.blogspot.co.uk/2011/12/blog-post.html
      علت مشکل شخصی او نیز با من، انتقادات تند من از مجاهدین خلق است.
      ----------------------
      و اما بعد:
      یک- بنی صدر کار غیر بشری را محکوم نکرده است، اگر کامنت گذار کمی سواد می داشت، می دید که بنی صدر، گفته حکم ارتداد ناحق را محکوم می کند، یعنی بنی صدر به عمل فتوای ارتداد و آدم کشی اعتقاد دارد.

      دو- ایشان از انتقاد کردن من ناراحت است، از نظر ایشان کسی که مجاهدین را نقد می کند، آدم بدی است و الی آخر.

      سه- نوشته من کاملا منطقی است، اگر جایی از آن اشکال دارد، بفرمایید.

      حذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.