چهارشنبه، تیر ۰۱، ۱۳۹۰

هموطن مسلمانم، باور کن که زن یک پشته از پلیدی و فساد و زشتی نیست، چرا باید او را در زیر چادر بپوشانی ؟

براستی ، گناه چیست؟
آیا تجاوز به زنان ،گناه محسوب می شود؟

هموطنم، شش میلیارد از هفت میلیارد نفر جمعیت دنیا ، بدون حجاب اسلامی زندگی می کنند و درصد تجاوز در آن کشورها ، بسیار کمتر از جوامع مسلمان است.

هموطن مسلمانم، اگر لختی بیاندیشی، خواهی دید که حجاب اسلامی ، وحشیانه ترین و غیر انسانی ترین قانون ممکنه است، چرا که حرمت انسانی زنان را زیر سوال می برد،

حجاب اسلامی به این معنا است که وجود زن، عامل فساد و پلیدی و گناه است و باید آنرا پوشاند تا مردان به گناه نیافتند.

هموطنم، باور کن جنس زن لطیف، زیبا است، از جنس مهر و دوستی است ، لیاقت زن بیشتر از آنی است که چون یک تل از زشتی و پلیدی ، بخواهی آنرا بپوشانی.

لینک این مطلب در بالاترین--------آزادگی

عکس از یکی از دوستان فرفر

۲۶ نظر:

  1. درود بر همهٔ زنان. به امید روزی که زنان در ایران آزاد و از حقوق مساوی برخوردار باشند.

    پاسخحذف
  2. اسلام و قرآن افکار یک آدم جانی و مریضی بیش نیست. اگر خدا می‌خواست زن عین گونی باشه قیافش خوب زن رو از اول شبیه به گونی خلق میکرد.

    پاسخحذف
  3. خدا هرگز نمي تواند براي حفظ دين خودش اين همه جنايت ها و اعمال کثيف و غير انساني را مجاز دانسته باشد.

    اين شيطان است که براي حفظ دين خود دست به هر جنايت کثيفي مي زند و هر جنايتي را مجاز اعلام مي کند براي اينکه دينش حفظ شود و مردم زجر بکشند چون او از انسان متنفر است.

    از همين جا مي توان اسلام را شناخت که دين خدا است يا دين شيطان.

    پاسخحذف
  4. اعوذ بالله من الشیطان العین الرجیم
    بسم الله الرحمن الرحیم
    سوره احزاب ایه 59:
    ای پیغمبر با زنان و دختران خود و زنان مومنان بگو که خویشتن را به چادر فرو پوشند که این کار برای اینکه انها(به عفت و حریت)شناخته شوند تا از تعرض و جسارت (هوس رانان)ازار نکشند بر انان بسیار بهتر است و خدا(در حق خلق)امرزنده و مهربان است.

    پاسخحذف
  5. الّرجالُ قوّامونَ عَلَی النِّساء بما فضّل اللهُ بعضَهم عَلَی بعضٍ و بما اَنفَقوا مِن اموالِهِم فَالصّالحاتُ قانِتاتٌ حافظاتٌ للغَیبِ بما حفِظَ اللهُ واللّاتی تَخافونَ نُشوزَهُنَّ فَعظوهُنَّ واهجُروهُنَّ فی المضاجِعِ واضرِبوهُنَّ فَاِن اَطَعنَکُم فَلا تَبغوا عَلَیهِنَّ سَبیلاً اِنَّ اللهَ کانَ علیّاً کَبیراً مائده آیه 34

    پاسخحذف
  6. حجاب اسلامی به این معنا است که وجود زن، عامل فساد و پلیدی و گناه است
    ================================================
    وجود زن عامل فساد نیست عزیز!!انقد کوته فکر هستی که جسم زن رو فساد میدونی!!( پلیدی و فساد و زشتی رو نمیپوشونن) زن اندامش مثل گلی لطیفه که از دسترس هوسرانان باید مصون و محفوظ باشه.
    ((((هموطنم، شش میلیارد از هفت میلیارد نفر جمعیت دنیا ، بدون حجاب اسلامی زندگی می کنند و درصد تجاوز در آن کشورها ، بسیار کمتر از جوامع مسلمان است.)))
    =============================================
    اولا تجاوز به نفس حیوانیه طرف بر میگرده نه به حجاب یا بی حجابی!!
    ثانیا احتیاجی به این کار نیست زن جسم لطیف و با ارزش تو ویترینه فروشگاه با قیمتش موجوده(این ارزش نهادن به زنه!!به جسم لطیف که جلوی چشم میلیونها نفره. ارزشی تو لطافت زن میشه پیدا کرد؟؟ ارزش زن به بازی کردن تو فیلمهای پورنو هستش؟؟که بیان واسه دنیا پخش کنن شبکشو؟؟گیریم شغلش اون باشه یا فاحشه باشه بالاخره یه زنه .جسمشو در اختیاره چند تا حیوون صفت قرار میدن به قیمته چی؟؟ به دنیا نشون بدن ارزش زن به بازی تو فیلم پورنو هستش؟؟
    متاسفم واست که عفت و شخصیت بالای زن رو عامل فساد میدونی!!)
    اشتباه نکن نفس حیوانی و پست بعضی از انسانها که افسارشون دسته شیطانه رو به حجاب و بی حجابی ربط نده.

    پاسخحذف
  7. اول بزار ببینیم حرفی که الله به زبان عربی گفته معنیش چی میشه:
    مردان را بر زنان ،تسللط و حق نگهبانی است بواسطه ی آن برتری که خدا برای بعضی بر بعضی مقرر داشته و هم بواسطه ی آن که مردان از مال خود نفقه دهند .پس زنان شایسته،مطیع شوهران و در غیبت آنان، حافظ باشند از آن رو که الله هم حفظ فرموده است وزنانی که از نافرمانی آنان بیمناکید، باید نخست آنان را موعظه کنید و از خوابگاه آنان دوری گزینید و آنان را به زدن تنبیه کنید . چنانچه اطاعت کردند ،دیگر راهی بر آنها مجویید که همانا الله ،بزرگ و عظیم است .
    میبینیم که جناب الله به دو دلیل مردان را بر زنان برتر دانسته . دلیل اولش اینه بعضی ها بر بعضی دیگر برتری دارندو الله نتیجه گرفته که قاعدتا مردان هم باید بر زنان برتری داشته باشند.« این قیاس مع الفارغ است»
    دلیل دوش اینه که مردان هزینه ی زندگی زنان را بعهده دارند پس مردان برترند.
    « فرض مساله در حالت کلی درست نیست چون خیلی جاها قضیه برعکس است و خیلی از زنها ،مجرد و تنها زندگی میکنند و خودشان در آمد دارند»
    خب بزار ببینیم بعدش چی میگه:
    میگه اگر زنان نافرمانی کردند ، اول آنها را نصیحت کنید و اگر تاثیر نداشت ،تحریم جنسی و در صورت موثر نبودن تنبیه بدنی کنید .
    خب این اگه تحقیر زن نیست پس چی هست ؟! یک آدم بزرگ و بالغ اگه کتک بخوره خورد نمیشه؟ تلخترین تصویری که یک بچه میتونه تو زندگیش دیده باشه اینه که پدر، داره مادر رو کتک میزنه . جای زخم این خاطره های تلخ تا سالها توی قلب اون کودک میمونه. حتما کسانی از خوانندگان هستند که حرف منو درک میکنند. ولی از آنجا که الله به ازدواج فقط از دید جنسی نگاه میکنه هرگز این مسائل رو در نظر نمیگیره.

    پاسخحذف
  8. دوستان. کامنت قبلی من با کامنتی که به نام الله است به هم مربوطند . یه الدنگ که هیچی از اسلام نمیدونه اومده این وسط کامنت گذاشته و توهمات خودشو مطرح کرده .
    آخه الدنگ! پاشو برو قم قیمت صیغه ها دستت بیاد. و این صیغه ها برای اینکه از خانمهای رهگذر قابل تشخیص باشن بطور خاصی چادر سر میکنن. و اگر آیه ای که ناشناس قبل از تو عنوان کرد رو بخونی میفهمی که در اصل،کارکرد حجاب،برای ایجاد تمایز بین زنان مومنین و بقیه ی زنان است.
    در ضمن اگه آخونها رو قبول نداری و صیغه رو خلاف اسلام میدونی ،بارها الله گفته : فاتوهنّ اجورهنَّ یعنی در ازای نکاح باید پول بدی.
    اونوقت باز بیا بگو که جنس لطیف و کرامت زن و ازین مزخرفات .

    پاسخحذف
  9. حجاب دليل بخصوصي دارد و آن سلطه مرد مسلمان به زن است چون مرد مسلمان زن را مثل کالا خريداري مي کند و همانطور که کالا را در خانه خود طوري نگه مي دارد که از دستبرد دزدها مصون باشد با زن خود هم چنين رفتاري مي کند.
    در قران رابطه زن و مرد رابطه مالک و برده جنسي است چون عشقي اين وسط بينشان (طبق نظر قران) وجود ندارد.
    هرگز قران از رابطه عشقي و عشق ميان زن و مرد حرفي نمي زند. هرگز هرگز هرگز و اين وحشتناک است.
    وقتي عشقي وجود نداشته باشد و زن مانند يک کالا با نفقه خريداري شود خوب معلوم است نحوه برخورد با او چه مي شود مي شود همين گوني که بر سر زنان مي کنند.
    بعداسمش را مي گذارد عفت زن!!!
    چون محبتي نسبت به زن در قران نيست و معمولا هم صحبت از زنان مي کند آنها را جزو املاک مرد يا کشتزار مرد بحساب مي آورد و همواره در مورد زنان صحبت از پول دادن و صاحب شدن مي کند.
    هرگز از محبت نسبت به زن حرف نمي زند.
    وهمين نشان مي دهد چقدر قران و اسلام از زن متنفر است.

    پاسخحذف
  10. از گمناميان خواهش مي کنم فونت کامنت ها رو چهار شماره بزرگتر کنه (پوينت 13) که بشه خوند ما که کور شديم از بس به چشممون فشار آورديم
    (-.-)Zzz

    پاسخحذف
  11. ناشناس آخری و عزیز،
    ممنونم از محبت و تذکر به جای شما،
    اندازه فونت افزایش یافت

    پاسخحذف
  12. مرسی احمد جان که بحث عشق و محبت که اساس ازدواجه رو مطرح کردی . در ضمن از اون ناشناسی که به ش توهین کردم عذر میخوام . باید عصبانی شدن رو که یکی از خصلتهای زشت الله هم است، از خودم دور کنم.گمنامیان مرسی که فونت رو درشت تر کردی.

    پاسخحذف
  13. با این وضعی که اینها پیش می‌رن، فردا نه تنها زنان ایران مثل افغانستان و عربستان باید نقاب بزنند تا بهشون تجاوز نشه، بلکه تنها در خیابان رفتن هم موجب تجاوز خواهد شد، درست مثل افغانستان. اسم این هست پیشرفت از نوع اسلامی. چشمتون کور شه زنها، بد حجاب بودید این مردهای بیچاره تحریک شدند! من شخصاً در این ۱۴ سالی‌ که تو نیوزیلند بودم، نه یک مرد برام سوت زده تو خیابون، نه دنبالم راه افتاده، نه دستمالیم کرده، نه تنبونشو تو کوچه جلوم پایین کشیده. این کار‌ها تقریبا وجود نداره، مردای اینجا اگر هم تو خیابون اتفاقی نگاهشون به شما بیفته فقط مودبانه لبخند میزنن. من هر شب، ساعت یک بعد از نیمه شب تا ساعت ۲-۲.۵ در خیابان میدوم، چون خلوته و ماشین نیست، حتی یک نفر هم مزاحمم نشده. مرد مسلمون مثل سگ پاولف تربیت شده که حیوان باشه، و زنان رو به چشم کالای با صاحب یا بی‌ صاحب ببینه.

    پاسخحذف
  14. آقايي که هي مياي اعوذ بالله اعوذ بالله مي کني تو اول ثابت کن که اين اعوذ بالله کلام شيطان نباشد چون شيطان دروغگو است و براي اينکه افراد ساده لوحي مثل تو را گول بزند مي گويد
    اعوذ بالله من الشیطان العین الرجیم
    در حالي که خودش را جاي الله مي نشاند و الله را جاي شيطان!!!
    بعد هم شروع مي کند هرچي از دهنش در مي آيد به خورد تو مي دهد
    توي ساده لوح هم آنرا مي پذيري
    دروغ که حناق نيست
    امثال تو شيطان را خيلي دست کم گرفته ايد و اين هم دليل حقه بازي شيطان است آنجا که مي گويد ولله خيرالماکرين در واقع اين شيطان است که سخن مي گويد چون شيطان خيرالماکرين است.

    پاسخحذف
  15. دوستان لطفا هی‌ "اعوذ بالله اعوذ بالله" نکنید ! بنده هی‌ انم میگیره :)

    پاسخحذف
  16. به اون آقای که هی‌ اعوذ بالله اعوذ بالله میکنه: الله شما گه خرده به زنان میگه چادر سرشون بکنند. زنان باید برای خودشان تصمیم بگیرند که چیکار دوست دارند بکنند نه شما نه یه ملّا الاغ یا اون رسول مادر قحبه. درضمن من نمیدونم شما کجا زندگی‌ می‌کنید اما مثل اینکه از اون هزاران هزار فاحشه چادری که در ایران کنار خیابان‌ها هستند یا تلفنی یا صیغه‌ای هستند خبر ندارید مثل اینکه!؟!؟؟ فراموش نکنید که هر زن (انسان) باید برای خودش تصمیم بگیره که چیکار دوست داره بکنه و شما گه می‌خورید که به زنان حجاب توصیه می‌کنید. چطوره خودت یه چیزی بکشی سرت وگرنه من تحریک میشم و کونت میزارم. خوشت اومد از این طرز فکر؟

    پاسخحذف
  17. فراموش نشود که این محمد نمک نشناس از جیب خدیجه میخورده و از این گنده گوزی‌ها نمیکرده تا موقعی که خدیجه زنده بوده. محمد قرمساق این گه خوری‌ها رو بعد از مرگ خدیجه شروع شده. درضمن در آن زمان در عربستان زنان تجارت میکردند و حتی رئیس قبیله‌ هم بودند. بعد از اسلام زنها به کالا (sex object) تبدیل شدند.

    پاسخحذف
  18. ( کمونیست = مسلمان = ضد انتخابات آزاد = تجزیه طلب = تروریست = بیگانه = ضد آزادی و دموکراسی = عامل عقب ماندگی = دشمن ایران و ایرانی )

    گر نیک بنگری همه اینها یک تن هستند. « کورش فردوسی»

    پاسخحذف
  19. مگه پوشانیدن بدن زن و مرد با چادر و لباس و حجاب مناسب به دلیل پلید بودن آنهاست!؟
    علت پوشانیدن بدن برای زن و مرد رعایت کرامت انسانی و برتری انسان است.
    تیتری که زده شده یک شیطنت آشکار است.
    با تشکر

    پاسخحذف
  20. کاري که اديان مي کنند توهين به کرامت انسانها است چرا که هيچ کس حق ندارد به کسي بگويد که چه بخورد و چطور بپوشد. هر کسي خودش مي فهمد چه چيزي برايش مفيد است و چه چيزي برايش مضر.
    نيازي نيست يک آخوند زنباز به او بگويد چه بپوشد

    پاسخحذف
  21. اعوذ بالله من الشیطان العین الرجیم
    بسم الله الرحمن الرحیم
    سوره سبا ایه 40-41-42-43
    [به خاطر بياور] روزى را كه خداوند همه آنان را بر مى‏انگيزد، سپس به فرشتگان مى‏گويد: (آيا اينها شما را پرستش مى‏كردند؟!)
    آنها مى‏گويند: (منزّهى [از اينكه همتايى داشته باشى‏]! تنها تو ولىّ مائى‏، نه آنها؛ [آنها ما را پرستش نمى‏كردند] بلكه جنّ را پرستش مى‏نمودند؛ و اكثرشان به آنها ايمان داشتند!)
    [آرى‏] امروز هيچ يك از شما نسبت به ديگرى مالك سود و زيانى نيست‏! و به ظالمان مى‏گوييم‏: (بچشيد عذاب آتشى را كه تكذيب مى‏كرديد
    و هنگامى كه آيات روشنگر ما بر آنان خوانده مى‏شود، مى‏گويند: (او فقط مردى است كه مى‏خواهد شما را از آنچه پدرانتان مى‏پرستيدند بازدارد!) و مى‏گويند: (اين جز دروغ بزرگى كه [به خدا] بسته شده چيز ديگرى نيست‏!) و كافران هنگامى كه حق به سراغشان آمد گفتند: (اين‏، جز افسونى آشكار نيست‏

    پاسخحذف
  22. گمنامیان که بدن زن رو عامل پلیدی و فساد میدونه!!!
    شماهام که به دیده یه کالا نگاش میکنین!!!
    مهریرو دادن پول برا خریدن زن میدونی دیگه ازتو ازاین بیشتر انتظاری نمیره حضرت علی خوب گفته:از هر کس باید به اندازه درکش انتظار داشته باشی!!
    بالا هم گفتم ارزش زن تو کشورهای متمدن(تاکید میکنم متمدن)وایسادن پشت ویترین یا بازی کردن تو فیلمهای پورنو همین!
    اون زنی که میاد میگه من شب تو خیابون میدووم هیچکی نگام نمیکنه اخه مگه ارزشیم دارید اونور؟؟
    که نگاتونم کنن؟دیگه با ارزشترینتونو جلو چشم میلیاردها ادم فیلمبرداری میکنن همه هم نگاه میکنن ارزش زن کاملا مشخص شده!!
    حالا ببین به زن اینور میگن کالا یا اونور(پشت ویترین قیمت داشتن و هر شب با چند نفر فیلم تهیه کردن)کشور متمدن میگه زن فقط بدرد سکس میخوره و بس از برنامه ها و شبکه هاشون کاملا معلومه!!!
    بهترین نقش زن تو یه فیلم به کسی داده میشه که تو یه فیلم صحنه های خوبی از یه سکس بجا بذاره!!!!
    حالا برو تو خیابون را برو بگو کسی به من نگا نمیکنه!!دیگه ارزش گذاشتن واستون که نگاهم داشته باشید!!!

    پاسخحذف
  23. ای نادان لجوج عنود
    ارزش زن به اینکه سه چهارم ران و دو سوم سینه اش را به نمایش بگذارد ?!!کوری ببینی خانواده در غرب چطور بی ارزش و متزلزل است ? کوری ببینی نصف افراد متاهل اهل خیانت به همسر خود هستند چون زن ارزشی ندارد .کوری ببینی چطور رئیس جمهور آمریکا به کار آموز کاخ سفید سوء نظر داشت?یا نخست وزیر ایتالیا که با کلکسینی از فواحش سرگرمی میکند .

    پاسخحذف
  24. حکايت اسلام حکايت مردي بي ادب ولي پر زور است که مي آيد در يک جلسه بسيار رسمي و در بين اشخاص باشخصيت مي گوزد و وقتي او را بخاطر گوزيدنش مسخره مي کنند مي گويد به من توهين کرديد و آنها را سر مي برد!!!

    پاسخحذف
  25. قابل توجه مردان بی‌ تمدن و احمق مسلمون: اگر زنی‌ یا مردی بخواهد تن فروشی کند، اختیارش با خودش است، تو اگر نمیخواهی نبین و نخر. حق انتخاب از حقوق اولیه هر بشر متمدن است. خاک به سر سگان نرینه مسلمون، که نه تنها خودشون عدم نیستن، بلکه حق انتخاب و انسانیت رو به زور از بقیه هم میگیرن. آمار طلاق تو ایران از آمریکا بیشتره عنتر. خاک به سر اسلامت که جز ادعای مفت خاصیت دیگه‌ای نداره. ضمنا میزان تن فروشی مردان و زنان در ایران هیچ کمتر از جا‌های دیگه نیست. فقط خودتو خر میکنی‌ پفوز. انکار حقیقت به معنی عدم وجود اون نیست.

    پاسخحذف
  26. جواب اون الله پرست طرفدار حجاب: شما که نه از زندگی‌ در کشورهای غربی چیزی حالیتون هستش و نه اونجا تا بحال بودین لطفا صحبت‌های امام جمعه تون رو اینجا تکرار نکنید. میلیارد‌ها زن در غرب صبح تا شب کار میکنند، خلبان هستند، رانندهٔ اتوبوس هستند، پرسدار، دکتر، مدیر عامل، پروفسور، معلم، دکتر، جراح، نخست وزیر، رئیس جمهور، ملکه،.... حالا جناب عالی‌ چسبیدین به چند تا جنده که در غرب دلشون می‌خواد بدن یا پورن بازی کنن؟ آخه گوساله تو نمی‌دونی که پسر‌ها و مردها در کشور‌های اسلامی عقده‌ی پورن دیدن دارند؟ خر و گوسفند میکنند؟ (اگه گیر بیارند). اگر اون خانوم میگه که براحتی شب میتونه بره بدوه منظورش اینه که نباید نگران باشه نه اینکه هیچکس دیگه تحویلش نمیگیره. درضمن من که قبلا هم گفتم چرا خودت و بابات و برادرات حجاب سرتون نمی‌کنین؟ ممکنه من و دیگران تحریک بشیم و بخوایم کونتون بذاریم! آخه آدم چقدر میتونه خر باشه؟!؟! درضمن تو اصلا اجازه نداری به زنی‌ بگی‌ که بهتره که حجاب سرش کنه. تو و اون محمد قرمساق و اون الله تخیلی‌ گه می‌خورید همچنین حرفی‌ میزنید. برای خودت تصمیم بگیر.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.