پنجشنبه، خرداد ۱۲، ۱۳۹۰

حضرت آیت الله خامنه ای، مقام معظم رهبری! جسارتا شیرینکاری بعدی معظم له چیست؟! کفن دزدی ؟

مقام معظم رهبری ؛ شیرینکاری  بعدی معظم له چیست؟! کفن دزدی ؟

نظر به اینکه مقام معظم رهبری تقریبا تمام پله های وقاحت را پشت سر گذاشته اند و کار بی شرمانه دیگری باقی نمانده که انجام دهند، سوال بنده از آن عالم ربانی این است که دیگر چه شیرین کاری در چنته دارند ؟!

چه کار دیگری باقی مانده که انجام بدهند؟!

آدم کشی، تجاوز ، شکنجه ، غارت اموال ملت ایران، سنگسار و ... همه جنایات ممکنه را که انجام داده اند، اکنون نیز دزدیدن جنازه ، به سنتی پایدار در فرهنگ رژیم سفله پرور اسلامی تبدیل شده است، براستی قدم بعدی ایشان چیست؟

لابد مقام معظم رهبری و مزدوران جنایتکارش ، به کفن دزدی روی خواهند آورد تا کلکسیون اعمال پلیدشان تکمیل شود.


۱۲ نظر:

  1. ظنز خیلی سیاه واقعی-
    انواع بازی های اسلامی-

    بازی اسلامی شماره ۱ـ
    این بازی از جمله جالبترین و سرگرم کننده ترین بازیهای اسلامی است. در این بازی که جسد کِشی نام دارد ( مشابه بازی بز کِشی در افغانستان) طرفین به دو گروه تقسیم شده و یک طرف سعی می کند جسد را برباید و طرف دیگرسعی می کند مثلا آداب اسلامی را بجا آورد. در این بین جسد چندین بار کشیده شده و چند بار هم به زمین می افتد تا اگر احیاناً جسد سکته ناقص کرده باشد از مرگ او صد در صد مطمئن شوند. معمولاً جسد توسط تیمی که اسلامی تر است ربوده شده و در غیاب تیم دیگر دفن می شود و تیم دیگر هم بخاطر دلبستگی خود به اسلام ددمنشانه از شکایت خود و اعلام خطای وحشیگری تیم مقابل صرفنظر نموده و بازی بخوبی و خوشی پایان می یابد.
    گفته می شود منشا این بازی متعلق به قبایل آدمخوار ساکن عربستان بوده که عادت به ربودن و خوردن جسد داشته اند.
    در این بازی حقوق بشرو پزشک قانونی و دانشکده های حقوق و دادستان ودادگستری کلاً تعطیل بوده زیرا این موارد کلاٌ مربوط به جوامع متمدن بوده و ارتباطی با اسلام ندارد.

    بزور مسلمان شده زاده سابق

    پاسخحذف
  2. نشستي اونور چي ميگي واسه خودت؟!!
    چرا به رهبر كشورمون توهين ميكني؟!!
    تو اگه ازش خوشت نمياد حق نداري توهين كني!
    اكثريت تو ايران دوسش دارن!
    اكثريت ايرانيها هم تو اينترنت نيستن كه بخواي دنياي اينترنت رو دليل بدوني!
    حق توهين نداري فراري!

    پاسخحذف
  3. ناشناس اول: هر کسی‌ هر چیزی دلش می‌خواد باید بتونه بگه. حالا چه داخل و چه خارج از کشور باشه. چه تو خوشت بیاد و چه نیاد. اشکال شما درک این مطلب هستش که فکر می‌کنید حق با شماست و حق سرکوب دیگران را دارید. درضمن مردم ایران از خامنه‌ای و جمهوری اسلامی بیزار هستند. اگر نه پس چرا این نظام مخالفین رو سرکوب میکنه؟ چرا این همه زندانی سیاسی داریم؟ چرا این رژیم شکنجه و تجاوز و اعدام میکنه؟ اگر اکثر ملت ایران راضی‌ هستند و رهبر را دوست دارند پس چرا این رژیم مجبور به خفقان مردم و جنازه دزدی هستش؟

    پاسخحذف
  4. ناشناس اولی‌، ریدم به خامنه‌ای و جدّ و آبادش. چه گهی میخواهی بخوری؟ تو کی‌ هستی‌ که بخوای به ما اجازه بدی یا ندی؟

    پاسخحذف
  5. کتاب هایی که هر ایرانی‌ باید بخواند
    دانلود همهٔ کتاب‌های ممنوعه در ایران به صورت رایگان و با لینک مستقیم
    www.azadieiran2.wordpress.com

    پاسخحذف
  6. طرف گفته رهبر کشورمون. کی این بی شرف را انتخاب کرده است. رهبر یک کشور را انتخاب میکنند و نه چهار تا ملا او را انتصاب میکنند. یک پدری از این رهبر کشورت در بیاورم که خودت بگویید آفرین.

    پاسخحذف
  7. سلام دوست عزیز
    لینکم (به دلیل عدم شهرت کافی) تو بالاترین باد کرده
    اگه خوشت اومد،از مثبتت بی نصیبش نذار
    ممنون
    http://balatarin.com/permlink/2011/6/2/2547729

    پاسخحذف
  8. درود برادر گمنامیان !!
    ببین فردا روز 14 خرداد هست سالروز مرگ خیمنی و همزمان با اون سالروز تولد امام ممد باقر (ق) ! من که یه مطلب نوشتم ولی از اونجا که تازه وارد این دنیای وبلاگ نویسی شدم زیاد دیده نشد . شما که عضو بالاترین هستید اگه دوست داشتی یه مطلبی درباره این تناقص بنویس !!
    http://www.allahoffice.blogspot.com/

    پاسخحذف
  9. ناشناس اول: با حمایت از این جنایتکار خیانت به کشور و مردمه ایران میکنی. ایران و ایرانی خیلی میتونه شایستقیهای بین المللی داشته باشه . اما این جنایتکار مارو تو دنیا به این واز انداختن. در داخله کشور هم .... ببینم کشتنه دانشمندها زندانی کردنشون ..... امیدوارم به راهه راست هدایت بشی. تو الان مثله ابو جهل هستی. اما بدون حکومتی که با آزادی و تفکر و ... مبارزه کنه مثله ی فانوسه رو به باد میمونه. حتا اقار مثله اینها تظاهر به خیلی چیزها به دروغ بکنه. آقای خامنه ی و اطرافیانش از جنایتکارترین سردم داران هستن. خواهی دونست. صبر کن.

    پاسخحذف
  10. با حمایت از این جنایتکار خیانت به کشور و مردمه ایران میکنی. ایران و ایرانی خیلی میتونه شایستقیهای بین المللی داشته باشه . اما این جنایتکار مارو تو دنیا به این واز انداختن. در داخله کشور هم .... ببینم کشتنه دانشمندها زندانی کردنشون ..... امیدوارم به راهه راست هدایت بشی. تو الان مثله ابو جهل هستی. اما بدون حکومتی که با آزادی و تفکر و ... مبارزه کنه مثله ی فانوسه رو به باد میمونه. حتا اقار مثله اینها تظاهر به خیلی چیزها به دروغ بکنه. آقای خامنه ی و اطرافیانش از جنایتکارترین سردم داران هستن. خواهی دونست. صبر کن.

    پاسخحذف
  11. ناشناس گفت...
    .....
    حق توهين نداري فراري!
    ==============================
    این باعث خجالت نیست که خودت اعتراف میکنی‌ که بعضی‌‌ها از کشور فرار کردند؟ میلیون‌ها ایران را ترک کردند و میلیون‌های دیگر هم ایران را ترک خواهند کرد اگر برایشان امکانش وجود داشته باشد. تا بحال شنیدی که کسی‌ از یک کشور آزاد فرار بکنه؟ تو چطور از همچنین رهبری که خون جوانان مملکت ما از دستش میچکه حمایت میکنی‌؟ این همه تجاوز، شکنجه، اعدام و زندانیان سیاسی رو نادیده میگیری؟ تو یا باید آدم بسیار ابلهی باشی‌ یا خودت و خانوادت در این جنایات دست داشته باشید.

    پاسخحذف
  12. گمنام جان، اینجور لینک‌ها بسیار با ارزش هستند. اگر می‌شه در وبلاگتان به این صفحه‌هایی‌ که با خرافات مبارزه میکنند لینک بزنید که همهٔ دوستان بتوانند اینها رو همیشه پیدا بکنند.

    www.azadieiran2.wordpress.com
    www.abradat.com

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.