سه‌شنبه، دی ۱۴، ۱۳۸۹

عجبا از جامعه ای که برایش نقض و تایید نقض حقوق زنان و کودکان در تلوزیون عادی است، اما شنیدن کلمه دیوث در تلوزیون تابو و عجیب است.

در عجبم از جامعه ای که برای شنیدن کلمه پفیوز یا دیوث، در تلوزیون یا سینما ولع باورنکردنی دارند، اما براحتی چشمان خود را بر روی نقض حقوق زنان می بندند.
کلمه پفیوز برایش تابو است، اما خشونت علیه زنان در خانه، به عرفی کاملا عادی در جامعه تبدیل شده است. 
گوش بسیاری با شنیدن کلمه دیوث تیز می شود، اما چشمان خود را بر نقض روزمره حقوق کودکان در جامعه و وجود علنی کودکان کار می بندند. 
براستی کدام بدتر است؟ کلمه دیوث یا کودکانی علنی در خیابان مجبور به کار می شوند یا به صورت نیمه علنی مورد تجاوز کارفرمایان قرار می گیرند؟
شنیدن کلمه جنده عجیب تر است، یا اینکه در قانون اسلامی ، تجاوز به زن توسط شوهرش کاملا مجاز و قانونی است؟ 
براستی چرا چیزهایی که واقعا بد هستند، تابو محسوب نمی شوند؟
فیلم اخراجی ها، فروشی بی سابقه کرد، چه آنکه در آن از کلماتی که در عرف صدا و سیمای رژیم و سینمای ایران تابو محسوب می شوند، فراوان استفاده شده بود. این ولع سیری ناپذیر، ناشی از سی سال فرهنگ متفاوت حاکم بر جامعه و صدا و سیما و سینما است. 
البته عجیب هم نیست، صدا و سیما نماینده رژیم است و  نماینده تمام قشرهای جامعه ایران نیست. 
این چند روزه ویدیوی مهران مدیری مورد استقبال فروان قرار گرفته است، چه آنکه مثلا کلمه پفیوز در آن است. 
اما ، عجیب فرهنگ جامعه کنونی ایرانی است که نقض روزمره حقوق زنان و کودکان و تایید این نقض در تلوزیون؛  برای آنها چیزی عادی شده است، اما شنیدن کلمه مثلا دیوث در تلوزیون، برایشان چیزی عجیب است.


شاید این آهنگ کیوسک ، چندان بی ربط  نباشد. 



۳ نظر:

  1. هر سال ۷ میلیارد دلار از اقتصاد ایران خارج شده و به جیب کشور عربستان میرود و صرف عیاشی شیخ ها میشود و در مقابل آن چیزی وارد نمیشود و این مثل این است که ۷۰ میلیارد دلار از اقتصاد ایران خارج شده باشد. این پول ماست که بجای گردش در اقتصاد صرف وارد کردن بنیاد گرایی، خرافات، تروریسم،و آدمکشی میشود.
    آنها از کجا بفهمند که شما از اسلام و حکومت اسلامی متنفر هستید؟ حد اقل آنها میفهمند خلیج پارس، خلیج پارس است.
    یک صفحه قرآن را برداریم و مدفوع خود را با آن آلوده نموده و سپس آنرا با پست به آدرس سفارت عربستان در تهران بفرستیم .
    تهران - سفارت عربستان سعودي- خیابان پاسداران ـ خیابان بوستان ـ خیابان نیلوفر ـ پلاک ۱

    پاسخحذف
  2. ناشناس گرامی،
    این رفتار بسیار خطرناک است و امکان دستگیر شدن فرستنده وجود دارد،
    لطفا روش های خطرناک و بی فایده را پیشنهاد نکنید

    پاسخحذف
  3. هر سال ۷ میلیارد دلار از اقتصاد ایران خارج شده و به جیب کشور عربستان میرود و صرف عیاشی شیخ ها میشود و در مقابل آن چیزی وارد نمیشود و این مثل این است که ۷۰ میلیارد دلار از اقتصاد ایران خارج شده باشد. این پول ماست که بجای گردش در اقتصاد صرف وارد کردن بنیاد گرایی، خرافات، تروریسم،و آدمکشی میشود.
    ما اصلا احتیاجی به رابطه با این دولت کثیف که منشا کثافات پراکنی اسلامی در دنیا است نداریم. خودمان نفت داریم. پشت سر اسلام بازی این کشور است . پشت سر تغییر اسم خلیج پارس این کشور است. باید کاری کنیم سفارت عربستان را در ایران تعطیل کنند و گورشان را گم کنند و بروند. اگر ۵ سال کسی به عربستان و حج نرود اسلام یادشان میرود . باید هر کاری که میتوانیم بکنیم. مثلا:
    ۱- از تلفن عمومی تلفن کنیم و با گفتن فحش و ناسزا به اسلام و محمد ، مثل الفاک له اسلام، الفاک له محمد و غیره. به گوگل ترانسلیت بروید و هر فحشی میخواهید از پارسی به عربی ترجمه کنید تلفن:- ۲۲۲۹۹۹۷۸. – ۲۲۲۸۳۹۴۸ – ۲۲۲۷۱۷۵۸ - ۲۲۲۸۸۵۴۳ .
    ۲- یک صفحه قرآن را برداریم و مدفوع خود را با آن آلوده نموده و سپس آنرا با اسم ناشناس با پست به آدرس سفارت عربستان در تهران بفرستیم .
    تهران - سفارت عربستان سعودي- خیابان پاسداران ـ خیابان بوستان ـ خیابان نیلوفر ـ پلاک ۱

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.