یکشنبه، خرداد ۰۲، ۱۳۹۵

این رفتار کریه و زننده، این ماله کشی شرم آور، تنها تلاشی است برای حفظ این حکومت غیر انسانی..

رادیو فردا، نامه پنج «نو اندیش» دینی را منتشر کرده که در آن به دفاع از فائزه پرداخته اند، و مخالفت خود را با آزار بهاییان اعلام کرد اند. سوالی که برای اینجانب پیش آمده، این است: 


این افراد، در زمانی که خمینی قلع و قمع می کرد و جنایت می کرد و صد برابر زمان حاضر، بهایی ها را آزار می داد، کجا بودند و چه می کردند؟! آیا فقط آزار بهاییان توسط خامنه ای بد است؟ و توسط خمینی کار خوبی است؟! 

چرا این اشخاص، یک بار نقض حقوق بهایی ها در زمان خمینی را محکوم نکرده اند؟


-------------قانون اساسی ایران، می گوید فقط چند دین اسلام و زرتشتی و مسیحیت و یهودی مجاز هستند، و مثلا وجود بهایی ها را کاملا منکر می شود...! حال این ماله کش ها معتقدند این قانون اساسی و دیگر قوانین وحشیانه موجود کشور، اجازه آزار بهایی ها را نمی دهد...! -------------وابستگی این افراد به خمینی را می توان در بخشی از نوشته آنها دید که سعی می کنند بگویند رفسنجانی هم مجبور شده از دیدار دخترش با بهایی ها، ابراز ناراحتی کند. یعنی تلاش می کنند القا کنند رفسنجانی خودش آدم بدی نیست و مثلا به آزار بهایی ها اعتقادی ندارد، آنها نوشته اند: ------------
این پنج نواندیش دینی دربیانیه خود تأکید کرده‌اند که «ستم‌پذیری، چشم‌پوشی بر رفتارهای غیراخلاقی و غیرانسانی، عدم اعتراض به کج‌اندیشی‌ها و افراط‌گری‌ها و خرافه‌پردازی‌ها چنان توان جامعه ما، حتی توان نخبگان سیاسی و فرهنگی و فکری را تضعیف کرده که نمی‌تواند از یک رفتار ساده اخلاقی و انسانی در دیدار یک هم‌وطن با یک زندانی دفاع کند، تا جایی که حتی آقای هاشمی رفسنجانی مجبور می‌شود در برابر هیاهو و زورگویی کج اندیشان، رفتار انسانی دخترش را تقبیح کند».
------------حال اینکه رفسنجانی، در زمان خمینی قدرت بسیار زیادی در کشور داشت، و عملا بعد از خمینی، همکاره کشور بوده است، و دست خود رفسنجانی به خون خیلی از بهایی آغشته است...!! --------------من به دیگر نظرات آنها در مورد اسلام و قوانین حاکم بر کشور کار ندارم، ولی این رفتار کریه و زننده، این ماله کشی شرم آور، تنها تلاشی است برای حفظ این حکومت غیر انسانی...

__________
از اینکه رادیو فردا و دیگر رسانه ها، به این اشخاص، لقب «روشنفکر دینی» نمی دهند، بنده کاملا خرسندم! همان بگویند نو اندیش دینی بهتر است. 


البته من یکی که این افراد را «نو اندیش دینی متصل به عبای رفسنجانی»..یا همان ماله کش سابق، خطاب می کنم...-----------------



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.