دوشنبه، شهریور ۰۹، ۱۳۹۴

دستور آشپزی: چگونه «سوپاپ اطمینان» بپزیم؟! / مواد لازم: یک حزب فرمایشی، دستبند، چند راس اصلاح طلب...!


مواد لازم:
          چند راس اصلاح طلب (لطفا چک کنید که حتما معتقد به ولایت فقیه باشند!)
          تعداد دست بند، و یک عدد بازداشتگاه،
          چند سایت خبری وابسته به اصلاح طلبان،
          تعدادی دوربین و عکاس متخصص گرفتن تصاویر مظلوم نمایی،
          یک عدد مهدی هاشمی رفسنجانی،
         
پخت این غذا زمانی خوب کاربرد دارد که رژیم دیکتاتوری در معرض خطر است، و ممکن است با بحران های اجتماعی و اقتصادی روبرو شده، و سرنگون شود. خصوصا زمانی که رژیم جفتک چهارگوش مفصل (در سطح بین الملی) انداخته و با تحریم روبرو است، پخت سوپاپ توصیه می شود.

مرحله اول:

برای تولید سوپاپ، ابتدا چند راس اصلاح طلب را یافته، و آنها را خوب بررسی می کنید. بهترین کار این است که از فساد مالی آنها اطمینان حاصل نمایید، تا اگر زمانی خواستند جفتک بیاندازند، گوش آنها را بتوانید بکشید. باید از اینکه این افراد به ولایت مطلقه فقیه اعتقاد دارند، اطمینان حاصل نمایید

مرحله دوم:

به این اصلاح طلبان، مجوز ثبت یک حزب را می دهید. لطفا در این مرحله دقت لازم را به خرج دهید. قبل از اینکه مجوز تاسیس حزب را برای این چند راس اصلاح طلب صادر کنید، لطفا اطمینان حاصل نمایید که تمامی فعالان سیاسی آزادی خواه، یا ترور شده باشند، یا در گوشه زندان باشند، یا از ایران فرار کرده باشند!

مرحله سوم:

بعد از صدرو مجوز، از روزنامه کیهان می خواهید تا علیه این حزب مطلب بنویسد. از طرف دیگر، توپخانه اصلاح طلبان را به کار می اندازید، در این مرحله از مهدی هاشمی می توانید به خوبی استفاده کنید. با توجه به اینکه او الان در گوشه زندان است، رسانه های اصلاح طلب به راحتی از او بت خواهند ساخت.

مرحله چهارم:

در این مرحله، شما به شکل نمایشی، دبیرکل حزب را دستگیر می کنید!
شما قبلا تمامی رسانه ها را خفه کرده اید، و کسی نمی تواند از این حزب انتقاد کند، لذا باید تلاش کنید که افراد ناآگاه، عکس دبیرکل این حزب را در ماه ببیند!
با دستگیر شدن دبیرکل حزب، مردم به راحتی گول می خورند و فکر می کنند لابد این آدم خوبی بوده است. از توپخانه اصلاح طلبان بهره بگیرید، و تلاش کنید از او آزادی خواه بسازید!
مواظب باشید کسی این سوال را مطرح نکند که موقع قتل عام چند هزار زندانی سیاسی در سال شصت و هفت، این آقای دبیرکل گوساله حزب کدام قبری بوده است!! یا یک وقتی یک نفر دیگر بپرسد که آیا این دبیرکل، به ولایت فقیه اعتقاد دارد یا خیر؟! طرح چنین سوالاتی، باعث مسمومیت شدید غذایی می گردد!

مرحله پنجم:
این حزب را در دبه ترشی انداخته و برای روز مبادا نگه داری می کنید.
اگر کشور شلوغ شد و رژیم در آستانه فروپاشی بود، شما این حزب را از دبه خارج نموده و به عنوان اپوزسیون و مخالفین خود جا خواهید زد.
شما فکرتان راحت است که دبیرکل این حزب و دیگر گوساله های اعضای حزب، هیچوقت جفتک چهارگوش نخواهند انداخت، چون شما  از فساد مالی آنها پرونده قطوری دارید، و از همه مهمتر، آنها به ولایت فقیه و حفظ نظام، اعتقاد کامل دارند...! 

پی نوشت: 
آهای ملتی که عکس این دبیرکل گوساله را در ماه می بینید، یادتان باشد که این هم بخشی از همین رژیم سفاک و جنایتکار است. 

۵ نظر:

  1. اکثر کسانی که در وزارت اطلاعات کار میکنند از جلو بدجور کچل هستند.
    شاید رابطه ای هست.
    مثل موی قرمز مسلمانان افراطی در انگلستان و تحقیر اجتماعی آنها و گرایش آنها به اسلام.

    پاسخحذف
  2. دورد بر گمنامیان عزیز

    بسیار درست ... خیمه شب بازی رژیم.
    ولی گمنام غزیز ، دمکراسی در کشور 99 مسلمان و آدم خوار یک رویا است که به سن شما و بعد شما هم نمیرسد. 1400 است که روشنفکران چون شما در خیال دمکراسی تلاش میکنند ولی همانطور که مبینیم بعد این 1400 هنوز اندرخم یک کوچه هستیم و در ته چاه تمدن
    شما فراموش کردید که ما روشنفکر سکولار در اقلیت ناچیز هستیم و در حقیقت شما در یک مزرعه پر از گاو و کوسفند و گرگ در حال سخنرانی برای دمگراسی هستید که هیچکس ههمراه شما نیست
    گمنام عزیز وقت تاسوعا عاشورا نگاه کن هنوز تمام این مملکت سیاه پوش میشود. براستی براساس چه فکر میکنید که این مردم دمکراسی را میخواهند در حالیکه جز شارلاتان بازی و نذری مذهب و سینه زنی چیزی بیشتر انجام نداده اند. یک مرد بزرگ مثل رضاشاه هم که این همه خدمت کرد گورش را شخم زدند.
    دوباره یادآوری میکنم
    شما فراموش کردید که ما روشنفکر سکولار در اقلیت ناچیز هستیم و در حقیقت شما در یک مزرعه پر از گاو و کوسفند و گرگ در حال سخنرانی برای دمگراسی هستید که هیچکس ههمراه شما نیست. مسلمانان وحشی تری قوم تاریخ بشر هستند و در ممکت 99 مسلمان که حتی 99 اسامی عربی است صدای شما فقط ناله ای در اصطبل گوسفندان است

    پاسخحذف
  3. نظراین دوستمان تا حدی درست است اما نشکستن تابوها و مطرح نکردن واقعیت ها به مردم خیانت است. روشن شدن هرایرانی و پی بردن به مطالب نادرست و اسطوره سازی هایی که ازدین اسلام کرده اند گام بزرگی است. ایرانی به ماهیت اصلی خویش پی ببردهرچند سال که طول بکشد چاره ای نیست.
    این اصلاح طلبان به دنبال منافع خودشان هستند.کسای هستند که درجنایات دهه 60 و سال 67 دست داشته اند.
    زنده باد آزادی

    پاسخحذف
  4. مردم و به ویژه نسل جوان آگاه می باشند و دیگر فریب اصلاح چی ها را نمی خورند.

    پاسخحذف
  5. آقای پارسا !

    مجلس رو میگیریم ة خبرگان رو هم می گیریم ، سید حسن خُمینی رو هم می کنیم رهبر ! قلم پای شما رو هم می شکونیم اگر بخواهید بیایید ایران.

    کاری رو که رمزی اسنو با تئون گریجوی کرد رو باهات می کنیم ... :)))

    مملکت و یران دست ماست. حالا حالا هم خواهد موند. خیالت تخت.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.