چهارشنبه، اردیبهشت ۰۳، ۱۳۹۳

آقای خامنه ای، کرامت انسانی هیچ جنسیتی نمی شناسد، زن و مرد برابر هستند و از حقوق مساوی برخوردارند..!

خامنه ای گفته است که برابری جنسی زن و مرد، حرف های غلط غربی ها است. باید به او یادآور شد که برابری زن و مرد، بخشی از عدالت است!

تصور می کنم دیگر عجیب نباشد اگر چند وقت دیگر، ببینیم که آیت الله خامنه ای گفته است: انسانیت، شرافت، حقوق بشر، دمکراسی، برابری جنسی زن و مرد، سلامت اقتصادی همه (حرف غلط)غربی ها است! سنگسار حرف درست ما است

سند حمقاقت خامنه ای، گفته اخیرش مبنی بر غلط بودن برابری زن و مرد است

البته از کسی که کلاس جن گیری و رمالی برگزار می کند (منبع)، نمی توان توقع حرف بهتر داشت، اما درباره حقوق زنان، باید نکات ذیل را یادآور شد

یک- عدالت یکی از قدیمی ترین ارزش های بشری است، و بخشی از این عدالت، برابری بین انسان ها است
دو- برابری و برداری، بن مایه اعلامیه جهانی حقوق بشر است

سه- پژوهش علمی اخیر نشان داده است که افراد نژاد پرست، از آی-کیو کمتری نسبت به متوسط جامعه برخوردار هستند، یعنی بدون تعارف باید گفت که افراد نژادپرست،  آدم های احمقی هستند. اعمال استاندارهای دوگانه با یک انسان، به دلیل رنگ پوست، نژاد، زبان و یا جنسیت او، غیر منصفانه بوده و نشان می دهد که اعمال کننده چنین استانداری، آنقدر نادان است که نمی داند هر انسانی به صرف انسان بودنش محترم است، و رنگ پوست و یا جنسیت او، دلیلی بر برتری یا ضعف محسوب نمی شود، و اصولا هیچ انسانی در انتخاب نژاد و یا رنگ پوست و یا جنسیت خود نقشی نداشته است. جنسیت زن و مرد نیز، هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند

چهار- اگر جوامع پیشرفته که در آن رفاه اجتماعی، امنیت، آزادی  و احترام حقوق بشر وجود دارد را با جوامع توسعه نیافته مقایسه کنیم، تنها عامل مشترکی که به چشم می خورد، احترام به حقوق زنان و برابری زن و مرد است. یعنی نمی توان هیچ جامعه پیشرفته و مدرنی را یافت که درآن زنان از حقوق برابر با مردان برخوردار نباشند

در پایان، شما را به خواندن این مقاله و دیدن ویدوهای آن (با زیرنویس فارسی) جلب می کنم










چند نوشته اخیر این وبلاگ: 



۱ نظر:

  1. مرگ بر الله
    مرگ بر محمد
    مرگ بر اسلام
    مرگ بر آخوندها (بلند)

    «یک مسلمان سابق»

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.