یکشنبه، مرداد ۱۳، ۱۳۹۲

هموطن عزیزم، مشکل من و تو احمدی نژاد نبود و نیست، مشکل من و تو، این رژیم جنایتکار است، آنرا باید سرنگون کرد!

هموطن عزیزم، 

باور کنید که مشکل ما و کشورمان، احمدی نژاد نیست، مشکل من و تو، نظام جنایکتاری است که اجازه برگزاری انتخابات آزاد را نمی دهد، و بعد ملیجکی چون احمدی نژاد را به عنوان رییس جمهور بر مسند قدرت می نشاند و بخش کوچکی از قدرت را به او واگذار می کند! 

هموطن عزیزم، در این نظام جنایتکار، رییس جمهور کاره ای نیست، قدرت اصلی در اختیار رهبر است و او است که سیاست های کلی داخی و خارجی نظام را تعیین می کند، مشکل ما احمدی نژاد نبوده و نیست، مشکل ما شخص رهبر و مسند ولایت فقیه است...! 

هموطنم، اگر به جای احمدی نژاد، یک انسان آزاده  هم به سمت ریاست جمهوری انتخاب شود، باز کار چندانی از او بر نمی آید، چون قدرت و اختیارات در دستان رهبر تمرکز یافته است و او همه کاره است. 

بماند که به جای احمدی نژاد، یک دزد دیگر به سمت ریاست جمهوری رسیده است، کسی که حتی سابقه جعل مدرک دارد و یا شیرین کاری (!) مهمی، چون تهدید دانشجویان به کشتن را در پرونده خود دارد. 

اینکه به جای احمدی نژاد، یک دزد کلاش دیگر بر سر کار بیاید، هیچ مشکلی از من و شما حل نمی شود، و همچنان روند غارت کشورمان ادامه می یابد. تنها روش تغییر و بهبود شرایط، برگزاری انتخابات در ایران و سرنگون کردن این رژیم خونخوار است. 

این انتخابات فرمایشی، صرفا توهین به شعور من و تو است، چه آنکه خامنه ای، چند نفر از افراد مورد اعتماد خودش را جلوی روی ما می گذارد و می گوید: «حالا خودتان انتخاب کنید، کدام یک از اینها، زندگی شما را به غارت ببرد و به تباهی بکشد...!» 

چرا هیچ کس نمی پرسد که اصولا چرا باید زندگی ما به تباهی کشیده شود؟! 

حقوق واقعی ما چیزهای اساسی است، انتخابات آزاد و دمکراسی،جدایی دین از سیاست، آزادی بیان و آزادی اندیشه، حرمت به حقوق شهروندان، نبود آدم کشی و اعدام، بی حرمت نکردن شان و منزلت ایرانیان با توسل به اعمال تروریستی و چیزهایی از این قبیل. 

عوض شدن احمدی نژاد با یک آدم کش دیگر، تغییری در کشور ما ایجاد نمی کند. 


/----------شادی ما سرنگونی قوم مغول است! تغییر احمدی نژاد و روحانی، مانند جانشینی اوگتای خان به جای چنگیز است!


/--------/آقای دکتر(!) روحانی، طرح های غیر انسانی چون نابودی اسراییل،تنها یادآور اعمال هیتلر، نسل کشی وجنایات علیه بشریت است!

۸ نظر:

  1. جناب گمنامیان من چند وقت پیش یه سوالی در کامنتا ازتون پرسیدم که شما کاملا نادیدش گرفتید.
    میخاستم بدونم چرا این سایت وجریانای به وجود آورندش در کشور های غربی به وجود اومدن:
    http://manboobz.com/
    طبق گفته های شما دین تنها عامل جنایت و توحش بوده و هست. ولی گروه های ام آر ای تو کشورای غربی خلاف این رو ثابت کردند.جالبه بدونید اکثرا هم آتیئست هستند.تا حالا به سایتا و کانال های یوتیوبشون سر زدید؟توی این سایتی که بهتون معرفی کردم میتونید گزیده ای از نظراتشون رو پیدا کنید.البته از یه کنشگر اجتماعی تو انگلیس بعید میاد که از این گروه ها اطلاعی نداشته باشه.خواهش میکنم جواب من رو بدید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جناب گمنامیان اگر جواب نمیدید لطف کنیید بگید چون من منتظر جواب شما هستم.شما تو همین پست و چندین پست دیگه بی دلیل به جناب روحانی و بخش اصلاح طلب اسلام(به قول خودتون ماله کشان)حمله کردید.که من تو سوالم بهتون نشون دادم که افراد آتیئست میتونن بسیار بدتر از افراد دیندار باشند.

      حذف
    2. گرامی،

      این سایت که نمی دانم چیست!! و چه می گوید!! اما راه اندازی یک سایت، ده دلار خرج دارد...!!

      اینکه نشد دلیل...!!

      حذف
    3. فکر کنم منظورمو بد فهمیدید.کافیه کلمه MRA رو سرچ کنید با هزاران سایت،وبلاگ و کانال یوتیوب مواجه میشید که خواسته های این ها اگه بدتر از نازی ها نباشه بهتر نیست(مثلا:لغو حقوق برابر شهروندی،لغو مجازات های مربوط به تجاوز و پدوفیلی و ...).جالبه بدونید که اینها در فضای مجازی بسیار طرفدار دارند و روز به روزم گسترش پیدا میکنن.و بسیاری از خبرگزاری ها و نشریات انگلیسی هم به اینا پرداختند.من تعجب میکنم که شما در یک کشور انگلیسی زبان با اینها آشنا نیستید.
      در کل من فکر میکنم که این ها تا چند وقت دیگه در قانون گزاری و نظام اجتماعی غرب تاثیر خودشون رو بزارند.

      حذف
    4. در کل منظور من از درج این سوال در وبلاگ شما این بود که من چون در ایران زندگی میکنم شاید اطلاعاتم در این باره غلط یا ناقص باشه اومدم از شما راهنمایی بخوام.در ثانی شما بسیار رادیکال در مورد آتیئسم و اسلام فکر میکنید.خواستم بهتون بگم که یه فرد یا سیاستمدار دیندار میتونه بسیار بهتر از یه آتیئست باشه.و خواهشا در مورد اصلاح طلب ها و آقای روحانی تجدید نظر کنید.

      حذف
    5. داداش شاهین خودت درست فهمیدی .ازیک مزدور بیگانه چه انتظارراهنمایی داری؟

      حذف
  2. http://www.balatarin.com/permlink/2013/8/4/3370918

    پاسخحذف
  3. جناب گمنامیان ، شما لازم نیست حرس بخورید ما میدونیم چه کار می کنیم و زمانیکه لازم شد رژیم خودمون رو عوض می کنیم و فعلا دوست داریم به کوری چشم بدخواهان ، از این رژیم با تمام وجود دفاع کنیم.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.