چهارشنبه، اسفند ۱۶، ۱۳۹۱

دغل بازی: چاوز چفیه به گردن می انداخت، اما در پارتی سفارت ونزولا ، کارمندان بر سر دختران ایرانی قرعه کشی می کردند...!

این چاوز هم یک فاضلابی بود مثل احمدی نژاد، اصلا نیمه دیگر احمدی نژاد بود، درست در چشم ملت نگاه می کرد و دروغ می گفت.  در عکس زیر می بینید که چفیه به گردن انداخته و رفیق احمدی نژاد است، اما آیا می دانستید که پارتی های عجیب و غریب سفارت ونزولا در تهران، ناله خود آخوندها را در آورده بوده است؟!

کار به جایی رسیده بود که محافظه کارانی چون سایت بازتاب و فرارو، حرف از این می زدند که سفارت ونزولا در ایران، دختران زیر بیست و پنج سال ایرانی را که هیچ سابقه دیپلماتیکی نداشته اند، تنها برای زینت مهمانی ها و پارتی های خود استخدام می کرده اند، و کارمندان سفارت ونزولا بر روی آنها قرعه کشی می کرده اند...!! (منبع)

البته که هر دختری مجاز است با هر که می خواهد رابطه جنسی داشته باشد و به کسی (از جمله من) مربوط نیست، اما وقتی در اثر حماقت سران رژیم، وضع اقتصادی وخیم می شود و انسانیت بی حرمت می شود، وقتی از سر ناچاری و بیکاری این دختران ناچار به کار در آن سفارت خانه ها می شوند، وقتی حقوق زنان در جامعه لگد مال می شود و اگر آن دختر فلک زده برود و شکایت هم بکند، هیچ حامی ندارد، این عملکرد، دیگر رابطه جنسی بر اساس رضایت نیست، این مصداق بارز تجاوز است!

بماند که اصولا در قانون حتی کشورهای غربی، چنین رفتاری مصداق بارز   soliciting است.

علت صمیمت رژیم اسلامی و رژیم چاوز هم همین در رویی و دروغ گویی بود، هر دو بر دروغ و دغل بازی استوار شده اند، چاوز از طرفی بر سر قبر کشته شدگان جنگ ایران و عراق (شهیدان)در جمهوری اسلامی می رفت، از طرف دیگر همیشه دست در گردن صدام حسین داشت و یکی از محدود متحدین او بود...! 

در حقیقت، این رژیم و سران آن، حتی برای ارزش هایی که خودشان تعریف کرده اند، چون قوانین و مقررات اسلامی نیز، ارزشی قایل نیستند. 

چاوز، چفیه بر گردن، برای خوش آمد سران رژیم
چاوز بر سر قبر کشته شده های جنگ ایران و عراق

چاوز و صدام

نوشته چند روز گذشته من:




نوشته های پیشین این وبلاگ: 





۱۱ نظر:

  1. ارتحال جانگوز حضرت هوگو چاوز

    https://www.youtube.com/watch?v=DbJOo88rlRk

    پاسخحذف
  2. 1- فیلم واقعی گائیده شدن امام زمان مهدی (عج) در عصر غیبت صغری و کبری توسط آیت الله العظمی مکارم شیرازی و اثبات کونی بودن آن حضرت.

    http://rezaazad4u.blogspot.ca/2011/07/blog-post_2228.html

    ۲- فیلم واقعی گائیده شدن نرجس مادر امام زمان مهدی (عج) توسط آیت الله العظمی نوری همدانی.

    http://rezaazad4u.blogspot.ca/2012/05/18_30.html

    پاسخحذف
  3. پناه بر خدا, عجب دنیای کثیفی

    پاسخحذف
  4. اگر اسلام واقعی در این مملکت پیاده میشد به اینجا نمیرسیدیم
    به امید خدا بعد از این حکومت جوانان ایرانی حکومت اسلام واقعی را ایجاد خواهند کرد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اسلام واقعی یعنی دقیقا همین نا جمهوری انیران اسلامی...

      حذف
    2. این حکومت اسلام واقعی کجاست که در هیج کشور اسلامی دیدنمیشه ....

      حذف
    3. دوران طلایی حکومت ایران ۹۸ درصد با اسلام واقعی منطبق بود.

      حذف
    4. اسلام واقغی کثیف ترین مکتب دنیاست. شانس آوردیم جمهوری اسلامی مثل طالبان پیادش نکرد

      حذف
  5. ریدم تو اون اسلام واقعی سرتاسر کثافت

    پاسخحذف
  6. برو بمیر پیرسگ عجوزه که بمیری انگار یه سگ مرده
    با اون توله سگ کچل حرومزادت

    پاسخحذف
  7. خطاب به مادر ستار:
    برو بمیر پیرسگ عجوزه که بمیری انگار یه سگ مرده
    با اون توله سگ کچل حرومزادت

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.