شنبه، اسفند ۱۲، ۱۳۹۱

اگر در رژیم بشاراسد نیز اصلاح طلبان حضور داشتند، او با این همه مشکل روبرو نمی شد!/ حضور اصلاح طلبان در انتخابات آینده

پیش درآمد: بنا به گزارش روزنامه اعتماد، پس از سه سال و هشت ماه، سران اصلاح طلب شامل آقایان: موسوی لاری، اسحاق جهانگیری و مجید انصاری، به دیدار خامنه ای رفته اند..!

باید بی هیچ تعارفی، به هوش و ذکاوت خامنه ای اعتراف کرد، ملایی که نهایت شعورش، استخراج قوانین تخلی از قران است، آنچنان هفتاد و اندی میلیون ایرانی را بازی داده و می دهد، که دنیا انگشت به دهن باقی مانده اند.


در اینکه خامنه ای دست به خشونت زده و خون نداها و سهراب ها را بر زمین ریخته است، هیچ شکی نیست، اما همزمان نمی توان نادیده گرفت که چگونه قریب بیست سال است با چرخاندن عروسک های خیمه شب بازی، همچنان بر مسند قدرت باقی مانده است.


اگر رژیم خامنه ای را با رژیم بشار اسد مقایسه کنیم، علی رغم اینکه تعداد آزادی خواهان ایرانی بیشتر بوده و حمایت ایرانیان خارج از کشور را نیز داشته اند، با تاسف می بینیم که بشار اسد، برای باقی ماندن بر مسند قدرت، مجبور به کشتن ده ها هزار نفر شده است و با تمامی دنیا درافتاده، و در آستانه سقوط قرار گرفته،  اما خامنه ای با زرنگی تمام، از بروز چنین بحرانی پیشگیری کرده است.


تفاوت رژیم خامنه ای و رژیم بشار اسد، در شدت وحشی گری آنان نیست، بلکه تنها تفاوت، حضور عروسک های خیمه شب بازی به نام  اصلاح طلبان در رژیم خامنه ای است، چرا که آنها مانند سوپاپ اطمینان عمل می کنند، هرگاه خامنه ای خطری را تهدید می کند، آنها را بروی صحنه می آورد، هم برای رژیم خود و قانون اساسی مضحکش مشروعیت می خرد و هم نیروی مخالفین رژیم را به هدر می دهد!


در چند سال گذشته، سه بار شاهد هنرنمایی مشترک خامنه ای و اصلاح طلبان بوده ایم:


یک- سر کار آوردن خاتمی و مشروعیت بخشیدن به رژیم در سال 76


دو- نجات خامنه ای و رژیم از سرنگونی در تیرماه 78 و شعله ور شدن جنبش دانشجویی


سه- نجات رژیم در سال 2009. درست در زمانی که سه میلیون ایرانی در خیابان های تهران بودند، اصلاح طلبان مردم را به خانه فرستادند و جلوی سرنگونی رژیم را گرفتند.


حال باز شاهد این عروسک بازی خامنه ای هستیم، با علم کردن اصلاح طلبان و بر سر کار آوردن آنها در انتخابات پیش رو، سعی دارد به رژیم خود مشروعیت ببخشید.


خامنه ای خوب می داند که بحران های اقتصادی، کشور  را تا آستانه سقوط پیش برده است و به دلیل فقر بسیار، کشور در آستانه انفجار است و از طرفی نیز خوب می داند که حتی اگر از برنامه اتمی خود دست برداد و بمب اتم نداشته باشد، در نهایت سرنگون می شود.

لذا خامنه ای باز عروسک های خیمه شب بازی خود را علم می کند و بخشی از قدرت را (به صورت کاملا محدودی) به آنها واگذار می کند تا هم بتواند با کشورهای غربی معامله کند و هم چون سوپاپ اطمینان، پتانسیل جمع شده در جامعه را از بین ببرد.


وای بر مردمی که برای بار چهارم، گرفتار این خیمه شب بازی مضحک گردند...! 




نوشته های پیشین این وبلاگ: 





۴ نظر:

  1. ‏کیر عفیر و خایه چپ شمقدر تو کس خارمادر هر چی سوپاپ اطمینانه.
    داداش مردم باشرف و خایه دار سوریه رو با این زن کسه ها مقایسه نکن

    پاسخحذف
  2. همین وبلاگم خواسته ناخواسته مستقیم غیر مستقیم در خدمت ج ا است

    پاسخحذف
  3. البته "اتحادجمهوری خواهان" که اعضای آن از متحدین دیروز جمهوری اسلامی چون ملی مذهبی ها، جبهه ملی و ملی گراها، حزب توده و فدائیان اکثریت می باشند را فراموش نکنیم.این مجموعه وظیفه اصلاح طلبان داخل را در خارج از کشور بعهده گرفته اند.با توجه به امکاناتی نظیر رانت خواری و فعالیت های اقتصادی در چهارچوب احداث شرکت ها که رژیم در اختیار آنان می گذارد، در ثبات رژیم اسلامی ایران نقش بی بدیلی را بازی می کنند.تنها یک نمونه آن دستگیری طهماسب مظاهری وزیر سابق دولت خاتمی در آلمان است که حامل چک بانکی متعلق به شرکت کیسون Keyson در ایران بود.صاحب امتیازان و فعالین این شرکت از اعضای شناخته شده همین" جمهوری خواهان" می باشند.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.