یکشنبه، اسفند ۱۳، ۱۳۹۱

یاد بگیریم که هر که نظرش با ما متفاوت بود، جاسوس و مزدور رژیم جمهوری اسلامی نیست/تهمت زدن، قباحت خود را از دست داده است!

این یک واقعیت است، سرنگون کردن رژیم اسلامی، بخش ساده کار است...! سخترین قسمت کار، از بین بردن میراث این رژیم است، بدون هیچ تعارفی، از ایران خرابه ساخته اند. در همه ابعاد، کشور را به سوی نابودی سوق داده اند، از تخریب و قاچاق میراث فرهنگی توسط سران رژیم گرفته، تا از بین بردن محیط زیست، نابودی زیربنای اقتصادی و یا بد نام کردن نام ایرانیان در سرتا سر دنیا...!!

اما شاید وحشتناک ترین قسمت ماجرا، بلایی است که این رژیم بر سر فرهنگ متدوال جامعه آورده است. و زمانی عمق این فاجعه نمایان می شود که به دو نکته زیر بر می خوریم:

          یک- برای ایجاد تغییرات فرهنگی، نیاز به سالها کار مداوم است،
          دو- خراب کردن، خیلی راحت تر از درست کردن است..!

یکی از رفتارهای زشت و زننده سران رژیم، انگ چسباندن به مخالفین رژیم است. سران این رژیم دیکتاتوری، مثل آب خوردن، به هر کسی که کوچکتری انتقادی از جنایات آنها بکند، انگ می چسبانند و تهمت می زنند.

اوج این رفتار زشت زمانی بود که آیت الله مصباح یزدی، به عنوان یکی از متفکرین (!) این جماعت، اصلاح طلبان را به دریافت پول از آمریکا متهم کرد. یعنی سران این رژیم، به راحتی و بی هیچ شرمی، حتی به نزدیک ترین افراد و هم پیمانان خود نیز انگ می زنند.

این رفتار قبیح و زننده، در میان جامعه ایران، خصوصا مخالفین رژیم و آزادی خوانان ریشه دوانده است.
به مثال های زیر توجه فرمایید:

-          تو بی دین هستی؟ نجس هستی و از اسراییل خط می گیری...! یا اینکه مزدور رژیم هستی و برای بدبین کردن دینداران فعالیت می کنی!
-          تو دیندار هستی؟! نوکر ملاها هستی..!
-          از تقسیم عادلانه ثروت در جامعه طرفداری می کنی؟! تو کمونیسم هستی!؟
-          دم از حقوق اقلیت ها می زنی!؟ تو تجزیه طلب هستی!
-          از شورای ملی حمایت می کنی؟! تو سلطنت طلب هستی و از آنها پول گرفته ای!
-          تو جمهوری خواه هستی؟! مزدور رژیم و ملا ها هستی، تو و امثال تو انقلاب کردند و کشور را خراب کردند!
آیا این اتهامات برای شما آشنا نیست؟! این اتهامات که در قریب به اتفاق مواقع، بدون هیچ مدرک و سندی بیان می شود، دیگر قباحت خود را از دست داده است...!

گویا جامعه فراموش کرده که این رفتار، زشت و زننده است، کسی حق ندارد به دیگران انگ بچسباند و بدون مدرک و سند، دیگران را به چیزی متهم کند.

این رفتار، در تناقض آشکار با اعلامیه جهانی حقوق بشر است، چرا که ماده دوازدهم، به صراحت گفته شده است که: "آبرو و شرافت اشخاص، باید مصون از تعرض بماند".





نوشته های پیشین این وبلاگ: 





۴ نظر:

  1. فعلا که 34 ساله تو همین بخش ساده اش مثل خر تو گل موندین.
    شما عرضشو ندارین ولی زنان شما با یاری کیر اپیلاسیون شده شمقدر(ص) موفق خواهند شد.
    از کیر شمقدر بالا روید و از دو تخم عفیر بخورید ولی اسراف نکنید

    پاسخحذف
  2. کیر اپیلاسیون شده شمقدر:))
    ترکیدم خداییش

    پاسخحذف
  3. ایضا! سلطنت طلبهایی که به منتقدان رضا پهلوی، انگ اطلاعاتی می زنند را اضافه کنید.
    برای مثال من این مطلب را نوشتم:
    http://nagoftehayeiran.blogspot.com/2013/02/cia-reza-pahlavi-nytimes.html

    و شهرام همایون یکی از سلطنت طلبهای مورد تائید شازده که با او تلویزیونش گفتگو کرده در دقایق 11:27 تا 25:45 ویدیوی زیر مرا اطلاعاتی خوانده است:
    http://www.youtube.com/watch?v=cxw1MKPehw4

    پاسخحذف
  4. خود گمنامیان بی همه چیز یکیش هست

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.