یکشنبه، مهر ۰۲، ۱۳۹۱

وقتی سایت تابناک متعلق به قاچاقچی سیگار، بی شرفی را معنایی نوین می بخشد...!

همان کسی که رای مردم را ناموس خودش می دانست، و بعد در مراسم تحلیف احمدی نژاد شرکت کرد،  حالا اعتراضش این است که چرا اجرای حکم اعدام یک انسان بی گناه، عقب افتاده است!

سایت تابناک را خوب می شناسیم، این سایت متعلق به محسن رضایی، فرمانده پیشنین سپاه است. محسن رضایی همان کسی است بعد از تقلب احمدی نژاد در انتخابات، رای مردم را ناموس خود دانست و بعد از آنکه احمدی نژاد به او اجازه داد دزدی های خود را ادامه دهد، با بی شرمی، در مراسم تحلیف احمدی نژاد شرکت کرد!

یادمان باشد که محسن رضایی، جنایکتاری است که  خون جوانان ایران از دستش می چکد و قسمت عمده ای از مسئولیت ادامه جنگ، بر دوش او است، ضمنا، شغل شریف این فرد، قاچاق سیگار است!

حال سایت تابناک در گزارشی، به پرونده سعید ملک پور پرداخته و اعتراض کرده که چرا این انسان بی گناه را هنوز نکشته اند و به طناب دار آویزان نکرده اند!

در این گزارش احمقانه، که نماد بی شرفی سایت تابناک است، می خوانیم:

"پس از گذشت هزار و ۲۵۰ روز از آغاز بررسی پرونده سعید ملک‌پور، مدیر سایت غیر اخلاقی آویزون و تأیید حکم اعدام او از سوی دیوان عالی کشور سرنوشت اجرای حکم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.  سعید ملک‌پور پس از طی مراحل قانونی در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی به اتهام اهانت به مقدسات و اصول و ارزشهای دینی، توهین و فحاشی به معصومین (ع) و اعتقادات اسلامی، گردآوری و انتشار محتوای ضداخلاقی و ضددینی خارجی، گردآوری، تولید و انتشار محتوای ضداخلاقی و ضددینی ایرانی (به زبان فارسی)، آموزش مسائل غیراخلاقی و غیررسمی، تولید و انتشار محتوای روابط نامتعارف جنسی ...از سوی قاضی مقیسه محاکمه و به اعدام محکوم شد. 
متهم این پرونده در اعترافات خود اعلام کرده است: یکی از روشهایی که برای تولید تصاویر مستهجن و هرزه نگاری استفاده می‌کردیم این بود که وب کم افراد را با یکسری نرم افزارهایی که از کانادا یا انگلیس خریداری کردیم، هک می‌کردیم. وب کم می‌تواند چیزهایی که در اتاق خواب است را نشان دهد. وقتی ما وب کم را هک می‌کردیم طرف فکر می‌کرد کامپیوترش خاموش است، ولی وب کمش روشن می‌ماند یا ما روشن می‌کردیم و می‌توانستیم خیلی چیز‌ها را ببینیم. خیلی چیزهای مستهجن یا چیزهایی که مربوط به حریم خصوصی افراد بود، این طوری درمی‌آوردیم و روی سایت قرار می‌دادیم... بعد از اشاعه مرحله مستهجن نگاری و هرزه نگاری گفتیم بیاییم، اعتقادات مذهبی را تمسخر کنیم. "

پرونده سعید ملک زاده، نماد بی عدالتی در رژیم جمهوری اسلامی است، در این پرونده می بینیم که چگونه با اتهاماتی احمقانه و غیر واقعی، جان انسان ها را می گیرند، به عنوان مثال:

-          هر کسی که به اندازه کودک شش ساله ای از کامپیوتر آگاه باشد، می داند که وقتی کامپیوتر خاموش است، تحت هیچ شرایطی نمی شود کنترل وب کم را به دست گرفت! به هر حال یک منبع برق، باید انرژی تهیه تصویر و ارسال آن توسط کامپیوتر را تامین کند یا نه!؟ 
-          یا در جای دیگری می خوانیم که تمامی محتویات هارد دیسک سعید ملک زاده را پرینت گرفته بودند و به عنوان شواهد پرونده، ضمیمه کرده بودند که حاوی ده ها هزار صفحه کاغذ بوده است. قاضی مربوطه نیز در مدت کوتاهی رای صادر می کند (که به صورت مشخص، پرونده را نخوانده بوده و دستور وزارت اطلاعات را انجام می داده است. 
به عنوان مثال، دیوان حافظی که به صورت فایل پی دی اف بر روی کامپیوتر او بوده را پرینت گرفته بودند و به عنوان مدرک، ضمیمه پرونده کرده اند! یعنی مدرک و مستند حکم اعدام این جوان نگون بخت، دیوان حافظ است! (توضیحات بیشتر در اینجا) 
-          اگر منصفانه نگاه کنیم، حتی بر اساس همین قوانین غیر انسانی رژیم اسلامی، جرم سعید ملک پور، تنها تهیه نرم افزاری است که در ساخت سایت های پورنو نیز مورد استفاده قرار گرفته است!
همانطوری که اگر شخصی یک نرم افزار حسابداری بنویسد و ممکن است در سایت پورنو مورد استفاده قرار گیرد، از نرم افزارهای او در سایت پورنو استفاده شده است!
حال به فتوای یکی از مراجع تقلید رژیم، نگاه کنید:

من به یکی از مراجع تقلید نامه فرستادم و خودم را یک زن بیوه پولدار معرفی کردم که شوهرم مرده و پول کلانی برای من به ارث گذاشته که ناشی از فعالیت های او در زمینه قوادی (همان جاکشی!) و ساخت فیلم پورنو است. از آن مرجع تقلید پرسیده بودم که آیا آن پول حلال است؟! که مرجع تقلید فوق، گفته نصف پول را به او بدهیم، تا پول حلال شود! 

حال سوال اینجاست، این چگونه عدالتی است که مرجع تقلید، نصف درآمد کار مشابه را به جیب مبارکش می ریزد، اما برنامه نویس مذکور، باید اعدام شود؟! 

لطفا در اصل بودن این استفتا شک نفرمایید، دستخط و مهر مرجع فوق در آن است و فتوا نیز شماره دارد و می توانید اصل بودن آنرا از دفتر آقای روحانی، استعلام کنید. ضمنا، این درست بودن این استفتا در سایت های رژیم نیز تایید شده است:  تایید این استفتا در سایت های وابسته به رژیم 

لینک های مربوط به این نوشته: 








۵ نظر:

  1. خانم زهرا مقدم با سلام اگه قصد ازدواج با جوانی مومن را دارید لطف بفرمایید تماس بگیرید.

    پاسخحذف
  2. چه بی شرفیه این آخونده!!!
    ضمنا گمنامیان عزیز!عکس ها زیاد بزرگ نمیشد ولی من دستخط آخونده که زیرش پاراف کرده خوندم

    پاسخحذف
  3. یه تیمی به اسم پرسپولیس امسال ماکزیمم ۳۰ میلیارد تومن خرج کرده ولی با گذشت ۹ هفته هنوز نتیجه نگرفته. نتیچه اینکه طرفدارای پرسپولیس تو استادیوم همه یکصدا به بازیکن ها و مربی ها فحش میدن و از اونا می خوان که حیا کنن و پرسپولیس رو رها کنن. خیلی جالبه ماها مردم جالبی هستیم واسه یه مسئله ای که هیچ تاثیری هم رو زندگیمون نداره خونمون به جوش میاد و همه با هم یکصدا فریاد حیا کن و رها کن سر میدیم. اما وقتی میلیاردها دلار از پولمون رو می دزدند هیچ چی نمی گیم فقط ازش جک درست می کنیم و چند صباحی باهاش خوش می گذرونیم. آیا ماها که نمی تونیم ۹ هفته به مربی یه تیم فوتبال وقت بدیم چطوره که ۳۴ سال به جمهوری اسلامی وقت دادیم و دست رو دست گذاشتیم به امید اینکه فردا بهتر می شه. ما که به یه داور فوتبال به خاطر یه اشتباه شیر و سماور رو خواله خودش و ناموسش می کنیم چطوره که در مقابل حبس و اعدام هموطنامون در نادادگاه جمهوری اسلامی سکوت می کنیم. من یه سیوال از خامنه ای دارم.آیا زهر دل کندن از بمب اتم (یا به قول خودتون انرژی هسته ای از زهر قطعنامه ۵۹۸ تلختره که خمینی اون رو سر کشید ولی تو حاضر نیستی یه جرعه از این جام بنوشی؟ اگه واقعا دنبال بمب اتم نیستید و می خواید یا انرژی هسته برق تولید کنید و کارای دیگه آیا با وجود  میلیاردها دلار هزینه و باجی که به این ور و اون ور دادید و همچنین میلیاردها دلار خسارت ناشی از تحریم این طرح توجیه اقتصادی داره؟ این نفتی که داری مفتی به چین می دی و یا به پشم گوسفند هند معامله می کنی می دونی می تونست جوابگوی چندین سال برق ایران باشه؟
    خلاصه امیدوارم هر چه سریعتر به درک واصل شی و حسرت بمب اتم رو با خودت به گور ببری

    پاسخحذف
  4. ای بابا اینا که جعلی بود که!!!
    ادرس لینکی که داده بودین ارور میده،عکسها هم با یه نرم افزار ساده ی پینت ویندوز قابل درست کردنه...
    مهر یه مرجع تقلید هم که همه جا پیدا میشه،از جلد رسالش بگیر تا سایتش
    اصلا مگه طراحیش کاری داره
    من ادبیات اینا رو دیدم،اصلا اینجوری حرف نمیزنن که شما نوشتی!
    ناشیانه بود ولی خوب سعی کرده بودی!!!

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.