دوشنبه، خرداد ۳۰، ۱۳۹۰

خانم رجوی ، اگر تجمع چند هزار نفری شما را نماینده مردم ایران می کند، خامنه ای نیز هزاران نفر را جمع می کند


همانقدری که خامنه ای نماینده مردم ایران است، شما نیز نماینده مردم ایران هستی !

در تجمعی که اخیرا در پاریس برگزار شده است، مریم رجوی ادعا کرده است که مجاهدین خلق ، نماینده مردم ایران است و خواستار به رسمیت شناخته شدن مجاهدین خلق ، توسط دنیا شده است.

باید خطاب به خانم رجوی گفت ، یک تجمع سه هزار نفره ،( که نیمی از افراد را نیز با دادن پول به تجمع کشانده اید) ؛ شما را نماینده کشور هفتاد میلیون نفری نمی کند.

خانم رجوی، صدام حسین هم تجمع میلیونی در حمایت از خود تشکیل می داد ، یا حتی قبل از فراری شدندش، قذافی نیز چنین می کرد و تجمع های عجیب و غریب تشکیل می داد، یا خامنه ای نیز به کمک پول و اسلحه و بسیج، تجمع های چند ده هزار نفره در مراسم استقبال خود تشکیل می دهد.

همانقدری که خامنه ای نمانیده مردم ایران است، مریم رجوی نیز نماینهد مردم ایران محسوب می شود.


توضیح برای خوانندگان وبلاگ:
متاسفانه کاربران بالاترینی که طرفدار گروه تروریستی مجاهدین خلق هستند، با ایجاد موضوع داغ ، در صدد گول زدن جوانان کاربر ایرانی از داخل ایران هستند، لذا من با ارسال چند لینک، سعی کردم انتقادات مطرح شده از مجاهدین را نیز مطرح کنم تا توازن و تعادلی در این مورد ایجاد شود.
از اینکه حال شما از دیدن اسم مجاهدین (به صورت متوالی) بد شده است، پوزش می طلبم. 

۵ نظر:

  1. هيچ كدام از ما ايراني ها مجاهدين خلق را به رسميت نخواهيم شناخت.

    پاسخحذف
  2. ( کمونیست = مسلمان = ضد انتخابات آزاد = تجزیه طلب = تروریست = بیگانه = ضد آزادی و دموکراسی = عامل عقب ماندگی = دشمن ایران و ایرانی )

    گر نیک بنگری همه اینها یک تن هستند. « کورش فردوسی»

    پاسخحذف
  3. مریم ، بخاطر ۷ سالی که از زندگی ام دزدیدی ازت متنفرم، بخاطر ۶ سال دیگری که از دست مزدورانت در خفا زندگی میکنم ازت متنفرم !
    ۱۳ سال از زندگیم فنای جنونت شد . از تو از خمینی هم متنفرترم که او تنها 2 سال از عمرم و یک برادرم را گرفت، تو اما ۱۳ سال و برادر دیگرم را !
    ای دوستان، ای برادران ،ای خواهران چشم باز کنید و فریب این قوم نخورید، من باز هم شانس آوردم ، اگر نمیترسیدم ،خودم رو معرفی میکردم تا از من درس بگیرید !
    عضویت یا حتی هواداری از این گروه یعنی نابودی ! نابودی برای هیچ ! برای پوچ ! برای جیب مریم !

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.