یکشنبه، خرداد ۱۵، ۱۳۹۰

این نه اول بار است که قوانین اسلام به تحقیر زنان ایران می پردازد، از لحظه تولد زنان ایرانی مورد تحقیر این دین وحشی گری هستند.


در مسابقات المپیک لندن، تیم فوتبان بانوان ایران اجازه حضور در میدان را نیافت و نتیجه سه بر هیچ ، به نفع تیم اردن بدون برگزاری بازی ثبت شده است.


دیدن این عکس بعد از محروم شدن این دختران ورزشکار ، دل آدمی را به درد می آورد، تعدادی از دختران ورزشکار، برای رسیدن به این نقطه سالها زحمت کشیده اند و خود را آماده کرده اند، اما در لحظه آخر به شکلی تحقیر آمیز، بدلیل پوشش لباس احمقانه خود، اجازه حضور در میدان را نمی یابند.

قوانین اسلامی به صورتی مداوم، از لحظه تولد به تحقیر زنان این کشور می پردازد، از همان لحظه تولد دختران ایرانی در قیاس با یک نوزاد پسر، یک مرد نصفه محسوب می شوند.

مرد طبق نص صریح آیه قرآن، اجازه می یابد زنش را کتک بزند، شهادت و دیه و ارث زن نصف مرد حساب می شود و صد البته که قانون حجاب اسلامی نیز به مانند چماق به صورت مداوم به تحقیر شخصیت زنان می پردازد.
از نظر دین وحشی گری اسلام، یک زن ، منبع گناه محسوب می شود و باید خودش را در پارچه ای بپیچاند، مبادا که مردان را به گناه بیاندازد.

لینک این مطلب در بالاترین-----آزادگی--------ریشه ها

۱۹ نظر:

  1. باعث تاسف و دلسوزی هستش. این لباس واقعا احمقانه هستش. انگار که این خانوم‌ها کاپوت سرشون کشیدن!

    پاسخحذف
  2. اما اینجا قوانین این کشور آزاد و دموکرات! اجازه حضور زنان را نداده. شاید حجاب این دختران مسخره باشه ولی آنها حق این توهین را نداشتند. اگر دموکراسی و آزادی هست باید به این نوع پوشش هم احترام بگذارند وگرنه با جمهوری اسلامی چه فرقی دارند? جمهوری اسلامی اگر لخت باشند قبول ندارد و آنجا فقط لختشان را قبول دارند!

    پاسخحذف
  3. هر چند من هم مثل شما با این نوع لباس و اجبار آن در جامعۀ ایرانی مخالفم ولی نبایستی تنها به این دلیل که پوشش متفاوت از بقیه دارند آنها را از المپیک حذف کنند.
    ب
    مجددا تاکید می کنم که من خودم مخالف حجاب اجباری هستم ولی موردی برای لباس این ورزشکاران کشورم نمی بینم که بخواهد چنین پاسخی را از کمیتۀ المپیک بشنوند. در ثانی، فکر نکنم این اولین حضور فوتبالیستهای کشورمان با این لباس در مجامع بین المللی باشد. سئوال اینجاست چرا تا کنون، لباس پوشیدن آنها هیچ حساسیتی را بر ناگیخته است و امروز در مقدماتی المپیک لندن این مورد را می بینیم.
    ه نظر من، بوی سیاست خصمانۀ انگلیسی از این قضیه شنیده می شود.
    شاید این پاسخی است مسخره به اعتراض ایران به لوگوی مسخرۀ المپیک لندن که کلمۀ Zion در آن کاملا هویدا بود.

    بهر حال این نظر من بود و ممکن است خیلی ها با این موافق نباشند
    با تشکر
    ماهان

    پاسخحذف
  4. احمق اون کسی هست فکر میکنه خدا برای هیچ و پوج خلقش کرده و فلسفه ای جز لذت طلبی در زندگی نداره.

    پاسخحذف
  5. ina kafan poshidan?adam vahshat mikoneh mesle moomiaeeha mimoonan. hamoon behtar ke brid bemirid mordehaye kafan poosh ke be har zelati tan midid?

    پاسخحذف
  6. عزیز جان
    قانون ورزش می گوید تبلیغ دین و نژاد در طی مسابقه ممنوع است.
    اگر قرار باشد به مسلمانان اجازه پوشش اسلامی بدهند تا به تبلیغ دین بپردازند، لابد مسیحی ها می خواهند با صلیب شش متری بیایند داخل زمین !!!

    پاسخحذف
  7. اشناس گفت...
    احمق اون کسی هست فکر میکنه خدا برای هیچ و پوج خلقش کرده و فلسفه ای جز لذت طلبی در زندگی نداره.
    ==============================================
    احمق اونی‌ هستش که به الله و خرافات اعتقاد داره. ریدم به اون خدایی که زن رو خلق کرده اما مجبورش میکنه که چادر سرش بکشه. ریدم به اون خدایی که انسان رو خلق کرده بعد به مسلمانان فرمان کشتار غیر مسلمین و به بردگی گرفتن زنان و دخترانشان و غارت املاکشون رو میده. ریدم به اون خدایی که رسولش بچه باز و آدم کش بوده ......

    پاسخحذف
  8. من با وجودی که دلم به حال این خانم‌ها بسیار میسوزه با این تصمیم موافق هستم. باید چادر و حجاب و زن ستیزی را در هر جایی‌ محکوم کرد.

    پاسخحذف
  9. در ضمن اون لنگ پرچم ایران نیست.

    پاسخحذف
  10. چه ربطی داره به اسلام قشری بودن و زیاده روی عده ای که تعابیر خودشان را در اسلام گنجانده اند.
    این لینک عکس تیم ملی زنان بحرین است که همه شان هم مسلمان اند و قرار بود با ما بازی کنند و 7-8 تایی بخورند.

    http://www.gulf-daily-news.com/source/xxxiii/340/images/spor2.jpg

    پاسخحذف
  11. به نظر من نباید تاسف خورد به حال ورزشکارانمون باید تاسف خورد به حاله اون کسایی که نذاشتن مسابقه رو اجرا کنن.
    قوانین اسلام به تحقیر زنان ایران نپرداخته چشم اوناییرو کور کرده که واسشون سنگینه.و چشم ندارن ایران و ایرانیرو ببینن!!!
    اصلا پوشش چه ربطی به مسابقه داره؟؟
    سوزش از جایه دیگست!!!پوشش بهونست.
    واقعا اگه فکر میکنی پوششت باعث تحقیرته خیلی کوته فکری!!من منکر زحمات ملی پوشانمون نیستم میدونم چه زحمتی کشیدن ولی.........

    پاسخحذف
  12. قسم به به ماه و خورشید ....
    که آنچه به شما وعده داده اند همه واقع می شوند...گ
    جناب گمراهیان....
    بنده تا اون روز با شما کاری ندارم ....
    شما کار خودت رو بکن....
    ملت هم اعتقاد خودشون رو دارند....

    پاسخحذف
  13. مگه ادعا نمیکنید ازادی اندیشه دارن غربیها.چرا میخوان پوشش خودشونو تحمیل کنن به ما!!!
    گیرم لباسای ما مزخرف به اونا چه ربطی داره؟
    پس این میشه اونجور که ما میگیم بپوشید!!!
    یعنی زور!!تو اسلام زور معنی نداره.یکی زدی باید یکی بخوری.نه اینکه یکی خوردی اماده باش یکی دیگه هم بخوری(بزن تو سرش نونشو بگیر شده جریانشون دیگه!)

    پاسخحذف
  14. ناشناس گفت...
    مگه ادعا نمیکنید ازادی اندیشه دارن غربیها.چرا میخوان پوشش خودشونو تحمیل کنن به ما!!!
    ===============================================
    این لباس احمقانه (و چادر و حجاب) لباس ما نیست. این لباس عرب‌ها بوده که به ما تحمیل شده (زورگویی در اسلام). مثل اینکه شما نمیدونین که در ایران حجاب زورکی هستش و این تصمیم شخصی‌ بعضی‌ از بانوان نیستش.

    پاسخحذف
  15. مثل اینکه شما نمیدونید پوشش بعد از اسلام وارد ایران نشده.زمان هخامنشیانم بوده سابقه کهنی داره!!

    پاسخحذف
  16. بله کورش کبیر هم بسیجی‌ بوده :)

    پاسخحذف
  17. کورش کبیر هم خدارو می پرستیده.
    تاریخی سراسر یکتا پرستی داشته ایران.دری وری هم نپرستیده!!
    اطلاعاتت در حد بقالی سر کوچتونه دیگه!!

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.