سه‌شنبه، فروردین ۰۹، ۱۳۹۰

کشتن محسن دگمه چی به جرم کمک به خانواده زندانیان سیاسی مانند کشتن یک امدادرسان شیر و خورشید(صلیب سرخ) است

در اخبار آمده است که محسن دکمه چی ، بازرگان شرافتمندی که به خانواده زندانیان سیاسی کمک مالی می کرده است، در زندان کشته شده است. دلیل مرگ این مرد بزرگ، عدم مراقبت های پزشکی عنوان شده است. 
قاضی صلواتی ، جنایتکار معروف ، او را به جرم کمک به خانواده های زندانیان سیاسی به ده سال زندان محکوم کرده بوده است. 
سخن گفتن از حقوق بشر و انسانیت درباره رژیم اسلامی ، کاری بیهوده است، اما با محکوم کردن دکمه چی به زندان و کشتن او در زندان ، رژیم و جنایتکاران رژیم نشان داده اند که بی شرفی را به حد نهایت رسانیده اند. 

بر فرض محال که زندانیان سیاسی گناه کار باشند، خانواده آنها چه گناهی کرده اند که باید زجر کش شوند و از امکانات مالی بی بهره باشند؟ چه آنکه بسیاری از فعالین سیاسی ، نان آور خانواده خود نیز بوده اند و خانواده آنها در سخترین شرایط ممکن قرار می گرفته اند. این وظیفه دولت بوده که به آنها کمک کند، دولت خودش که کمک نمی کرده هیچ ، قهرمانی را که نیز کمک کرده است، به این وضع فجیع در زندان می کشد. 

کاری که دگمه چی می کرده است، به مانند کار امدادرسانان در جنگ بوده است، چه آنکه به افراد بی گناه (خانواده متهمین) کمک می کرده است. 
در میانه جنگ، افرادی که اسلحه دارند به امدادرسانان کاری ندارند ، چون آنها فقط هدفشان کمک به افراد مصدوم است. 
حتی در جنگ ایران و عراق نیز ، صدام و جنایتکارانی از این دست،به کارمندادن شیر و خورشید(صلیب سرخ) کاری نداشتند و اجازه می دادند آنها به فعالیت خود بپردازند. اما رژیم و جنایتکارانش از صدام نیز پست تر هستند. 

۱۲ نظر:

  1. کیرم تو کس ننه گمنامیان
    زنده باد موسوی و محسن دگمه چی و جنبش سبز ایران

    پاسخحذف
  2. همه مقاله فوق خوب بود به غیر از خط پنجم: "جنایتکاران رژیم نشان داده اند که بی شرفی را به حد نهایت رسانیده اند". باید دانست که بکار بردن واژه هایی چون شرف یا بیشرفی در مورد "بیشرفان" مشکلی را که حل نمیکند هیچ, نشان از عجز خودمان نیز دارردد. ما اگر برای خودمان احترام قایل هستیم نمی باید خود را نیزمند به نشان دادن شرف از سوی بیشرفان بدانیم. مرحوم دگمه چی بخوبی باین نکته واقف بودند. ما میبایست بجای آه و ناله بدنبال اتحاد بین خودمان باشیم. در سایه اتحاد بین ایرانیها, دیگر جایی برای رژیم های ارتجاعی نخواهد بود. هر روز از خود بپرسیم: "من چگونه میتوانم کمتر از روز قبل زیراب هموطنان خود را بزنم؟" شاید اگر به سوال فوق سالها فکر شود, جوابی برای آن در سطح ملی پیدا شود.

    سیروس

    پاسخحذف
  3. روحش شاد. مرگ بر جمهوری دیکتاتوری اسلامی. مرگ بر خامنه‌ای جلاد.

    پاسخحذف
  4. کیر خر تو کون تمام اسهالطلبا و توی کون مرده خمینی و تمام کسکشان عرزشی و خامنه ای و عنترینژاد و موسوی و کروبی

    پاسخحذف
  5. درود بر روان پاک شهید مجاهد خلق محسن دگمه چی عزیز که با بذل جان و مال خویش در راه آزادی ملت کبیر ایران برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار مجاهدین خلق ایران افزود.
    مرگ بر خامنه ای، لعنت بر خمینی

    پاسخحذف
  6. این مجاهدین خواهرکسده هم هر کی به شهادت میرسه وصل میکنن به گروهک تروریستی خودشون، رجوی مادرجنده شهید دزدی به سبک خامنه ای را در دستور کارش قرار داده

    پاسخحذف
  7. تروریست تو هستی و امام گور به گور شده الدنگت و حسن نصرالله و حماس و تمام خط امام جاکش وطنفروش

    پاسخحذف
  8. زنده یاد محسن دگمه چی با شهادتش ابروی بازاریان را خرید.
    امید است بازاریانی که فقط برای ندادن مالیات اعتصاب میکنند و بازاریان طلا فروشی که فقط برای منافع مالی اعتصاب کردید، از زندگی این بازاری مبارز شادروان محسن دگمه چی بیاموزید. اقایان بازاری، پول همانند "چرک" کف دست است می اید و می رود، لیکن شرف و ابرو وقتی رفت جمع کردنش دشوار، کوشش کنید تا شرف و ابرویی را که در دوران سکوت خود در برابر کشتار و دربند کشیدن جوانانمان از دست دادید، بازیابید. راه بازاریان "انوسی" هایی چون اولادی مسلمان و بادامچیان و ال اسحاق را نپیمایید که همانا نامتان مانند انها ننگین خواهد شد. راه محسن گرامی را رهرو شوید که نامش در تاریخ جاودانه شد و دعای خیر خانواده شهدا و زندانیان سیاسی همراهش میباشد. محسن بهشت را خرید، شما بازاریان منتظر جهنم باشید که با اتش طلاهایتان نقره داغتان خواهند کرد. بیدار شوید.
    مزدک

    پاسخحذف
  9. آن گند گاو چاله دهان خمینی صفتی که به مجاهدین توهین میکند اگر خود جزو قاتلین مجاهد خلق محسن دگمه چی نباشد بهتر است بداند که محسن 9 سال زندانی سیاسی مجاهد خلق بوده و دختر قهرمانش هم جزو مجاهدین است و او فقط بخاطر حضور دخترش در شهر اشرف زجرکش شد.
    بیشعوری هم خداوکیلی باید حدومرز داشته باشد
    مرگ بر رژیم آخوندی و تمامی مزدوران رنگ و وارنگش

    پاسخحذف
  10. آن بد دهنی که فقط در دوران کودکیش با آموزش پایه ای پایین تنه سرکار داشته و احتمالاٌ مادرش هم مورد تعرض قرارگرفته و از این بابت دچار مشکل تعادلی و موجی گشته باید کمی روی شعور نداشته خودش کارکند شاید آدم شود. تف بر رژیم اراذل و اوباشی که این چنین محصولاتی بیرون داده است. توهین به انقلابیون اصیل مانند مجاهدین همدستی با قاتلین نداها، سهراب ها، صارمی ها، کاظمی ها و دگمه چی ها است و اصلاٌ مهم نیست که در چه لفافه ای این اراجیف بیان میشود.
    چیزی جز سرنگونی قهرآمیز در انتظار حکومت آخوندی نیست و بهتر است آنان از بن علی و مبارک و قذافی و بشار اسد و بقیه دیکتاتورها عبرت بگیرند و زودتر گورشان را گم کنند و بروند.

    پاسخحذف
  11. فیلمی از آخرین روزهای حیات آقای دگمه چی در زندان اوین

    http://iransholevar.blogspot.com/2011/04/blog-post_8502.html

    درود بر شهید دگمه چی

    پاسخحذف
  12. جواب آن بسیجی بی پدر و مادر که به مجاهدین توهین کرده است
    http://www.youtube.com/watch?v=bLTADP3sktU

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.