یکشنبه، مرداد ۲۷، ۱۳۹۲

آقای روحانی، این جماعت ملا است که سی و چهار سال است اردوکشی کرده اند، کشور و ملتی را نیز گروگان گرفته اند، و روی چنگیز را سفید کرده اند!

آقای حسن روحانی، رییس جمهور منتحب خامنه ای، در سخنانی، تظاهرات آزادی خواهان ایرانی را اردوکشی خیابانی خوانده است. 

البته بار لغوی اصطلاح اردوکشی، به معنای لشکر کشی و اعمال خلاف قانون است، و در حقیقت، او با این سخنان خود، تظاهرات کنندگان را افرادی یاغی و سرکش خوانده است. 

گویا چون این جماعت ملا عمامه بر سر می گذارند، گزینه شرم و حیا در آنها غیر فعال می شود! به یاد بیاوریم که در تظاهرات یاد شده، طبق آمار خود رژیم، سه و نیم میلیون نفر فقط در تهران شرکت کردند. 

سه و نیم میلیون نفر از مردم تهران، علی رغم خطر کشتن و شکنجه شدن، به خیابان آمدند تا به تقلب خامنه ای و احمدی نژاد اعتراض کنند، و علی رغم اینکه حق تجمع مسالمت آمیز، بخش جدانشدنی از حقوق بشر است، اما رژیم، به خشن ترین وجه ممکن، مردم آزادی خواه و صلح جو را سرکوب کرد. 

به یاد بیاوریم که جوانان ایران، هدف تیر مستقیم قرار گرفتند، به یاد بیاوریم که با چوب و چاقو، جنایتکاران بسیجی به مردم حمله کردند، و با وانت، مردم زخمی را زیر گرفتند. 

باید به یاد روحانی و دیگر جنایتکاران رژیم آورده شود که این رژیم است که با استفاده از چماقداران بسیجی، اردوکشی می کند و به هر جنایتی دست می زند. 

باید به یاد حسن روحانی آورده شود که این ملایان هستند که سی و چهار سال است به کشور ایران اردو کشی کرده اند، ملت و کشوری را به گروگان گرفته اند و روی چنگیز را سفید کرده اند...! 

به یاد بیاوریم، همین حسن روحانی، بعد از سرکوب دانشجویان آزادی خواه در کوی دانشگاه، در میان بسیجیان ظاهر شد و مردم آزادی خواه ایران را به کشتن تهدید کرد.

براستی، چقدر باید شخصی بی شرم باشد که از بسیجی ها برای سرکوب مردم آزادی خواه استفاده کند، بعد از لغت اردوکشی استفاده نماید؟! 
مصاحبه نویسنده این وبلاگ با شبکه کانال یک با خانم سوزی یاشار در تلویزیون کانال یک  درباره جدایی دین از حكومت همراه با تضمین آزادی همه ادیان و باورها / گفتگو با یاشار پارسا- وبلاگ نویس-۱۵ آگوست ۲۰۱۳، ساعت ۱۲ شب به وقت ایران در تلویزیون کانال یک

/--------/هموطن عزیزی که به روحانی رای دادی، پورمحمدی به اعتبار رای تو پست وزارت را گرفته است، آیا مسئولیت بخشی از جنایات او را می پذیری؟! 

/----------/چوبه دار، ننگ هر جامعه متمدنی است! / شهروندانی که اعتراض نمی کنند نیز در مسئولیت این فاجعه شریک هستند...!

/---------/عباس یزدان پناه یزدی، «جعبه سیاه» جنایات و دزدی های رژیم!/ جنایات امثال عباس یزدان پناه اگر بیشتر از طائب نباشد، کمتر نیست! 

/----------/شادی ما سرنگونی قوم مغول است! تغییر احمدی نژاد و روحانی، مانند جانشینی اوگتای خان به جای چنگیز است!

/--------/آقای دکتر(!) روحانی، طرح های غیر انسانی چون نابودی اسراییل،تنها یادآور اعمال هیتلر، نسل کشی وجنایات علیه بشریت است!


۱ نظر:

  1. گمنام جان کو گوش شنوا؟ مردم ما یا خرافات زده‌اند یا فناوری زده! روشن‌فکر واقعی خیلی کم داریم. کسانی که با همه وجودشان به دنبال آزادی باشند و از هر گونه تعصب یا خودخواهی به دور. هر کسی ساز خود را می‌زند و گمان می‌برد که از همه هم بهتر و بالاتر است. کمتر کسی به فکر یک ارکستر سمفونی است که نیاز روز ماست.

    کامیاب و پیروز باشی.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.