شنبه، مرداد ۱۹، ۱۳۹۲

آقای اوباما، لطفا تحریم ها را بردارید تا شکنجه گر عزیزم بتواند وسایل شکنجه مدرنی را خریداری کند...!

آقای اوباما، لطفا تحریم ها را برداشته و وسایل شکنجه مدرنی را به شکنجه گر عزیزم بفروشید...! نامه چند تن از زندانیان سیاسی به اوباما و درخواست آنها برای برداشتن تحریم ها، مضحک  و مسخره است! 

به یاد داشته باشیم که تنها در زندان ماندن و یا آزار دیدن، دلیلی بر درست بودن حرف اشخاص نمی شود.! که اگر چنین بود، حرف مجاهدین خلق درست ترین حرف دنیا می بود!! چون بیش از همه زندانی داشته اند و بیش از همه زجر کشیده اند!! 

مگر صرف در زندان بودن، حرف کسی را درست و صحیح خواهد نمود!؟ اصولا کسی که در زندان است، به اطلاعات روز چندان دسترسی ندارد تا بتواند با بررسی اخبار، بهترین تصمیم را بگیرد. 

هر چند این تحریم ها، زندگی عادی مردم را به شدت زیر فشار قرار داده، و انتقادات جدی، چون هوشندانه نبودن آن وارد است، اما فراموش نکنیم، اگر این تحریم ها نبود، تا کنون خامنه ای موفق شده بود برنامه اتمی خود را به سرانجام برساند و اکنون رژیم اسلامی اتمی در ایران وجود می داشت! 

به یاد داشته باشیم، رژیمی که بدون قدرت اتمی با مردم خود چنین می کند و با ماشین از روی آنها رد می شود، در صورتی که بمب اتمی داشته باشد، چه جنایاتی خواهد کرد!؟!! 

این زندانیان سیاسی، که عموما افراد نزدیک به اصلاح طلبان هستند، تنها در صدد هستند که کار روحانی راحتتر شود، و اصولا منافع طولانی مدت مردم ایران را فراموش کرده اند! چه آنکه اگر این تحریم ها نبود، این رژیم جنایتکار برنامه اتمی خود را با شدت بیشتری ادامه می داد و خطر حمله نظامی اسراییل و آمریکا وجود می داشت و ایران، با خطر تجزیه روبرو می شد. 

باید به این اصلاح طلبان زندانی، دوران خاتمی را  یادآوری کرد، در حالی که خامنه ای قدرت بسیار کمتری داشت، در حالی که خاتمی رای و پشتیبانی خیلی بیشتری از روحانی داشت، علی رغم علاقه و تلاش آمریکا برای رابطه با ایران، هیچ اتفاقی نیافتد و هیچ بهبودی در وضع جامعه صورت نگرفت.

لذا مماشات و همکاری اوباما با روحانی نیز، نمی تواند هیچ فایده ای داشته باشد...! 

توصیه مضحکی چون برداشتن تحریم ها به اوباما، به منزله قدرت بخشیدن به این رژیم جنایتکار است، مانند این است که یک زندانی به اوباما نامه بنویسد، و بگوید لطفا وسایل شکنجه مدرنی را در اختیار شکنجه گر من بگذارید...!!

/--------/عباس یزدان پناه یزدی، «جعبه سیاه» جنایات و دزدی های رژیم!/ جنایات امثال عباس یزدان پناه اگر بیشتر از طائب نباشد، کمتر نیست! 

/----------/شادی ما سرنگونی قوم مغول است! تغییر احمدی نژاد و روحانی، مانند جانشینی اوگتای خان به جای چنگیز است!

/--------/آقای دکتر(!) روحانی، طرح های غیر انسانی چون نابودی اسراییل،تنها یادآور اعمال هیتلر، نسل کشی وجنایات علیه بشریت است!

۸ نظر:

  1. گمنامیان من نمیدونم چند ساله که ایران نیستی. ولی چیزی که من هر روز میبینم اینه که مردم بویژه در طبقه‌ی متوسط روز به روز خوردتر میشن و کمرشون بیشتر زیر بار تحریما خم میشه و یه قشر خیلی کمی که بیشترشون سپاهی و امنیتی و مداح و… هستن گردنشون کلفت‌‌تر میشه و وضعشون روز به روز بهتر میشه. اگر هم خیال میکنی تحریم مانع دست‌یابی خامنه‌ای و اوباشش به بمب اتمی میشه اشتباه میکنی. مگه کره‌ی شمالی به بمب نرسید؟ مگه روسیه هنوز به سیستم نظامی و امنیتی ایران کمک نمیکنه و منابع ملی ما رو نمیچاپه واسش؟ مگه تا حالا تحریم‌ها کوچکترین وقفه‌ای در پیشبرد برنامه‌ی هسته‌ای ج.ا ایجاد کردن؟ چین هم که الا ماشالا… در برابر نفت ارزون بازار ایران رو قبضه کرده. عین خیالش هم نیست که تحریم کیلو چند! تنها تاثیر این تحریم‌ها نازک‌تر شدن طبقه‌ی متوسط جامعه بوده که البته به راحتی میشه گفت بالای ۹۰٪ این کاهش طبقه‌ی متوسط با فقیر شدن همراه بوده.

    پاسخحذف
  2. بفرمایید برای تادیب جمهوری اسلامی که دست از بمب اتمی ساختن بردارد، با زندانیان سیاسی با انسانیت رفتار کند. به حقوق مردم احترام بگذارد. درخیابانها آشکارا دست به کشتار مردم نزند. به مصوبات سازمان ملل احترام بگذارد. اجازه دهد از زندانهای وحشتناک رژیم نماینده حقوق بشر سازمان ملل بازدید کنند، چه باید کرد.

    پاسخحذف
  3. اتفاقا تحریم ها باید به مردم خصوصا قشر متوسط وارد بشه تا ازاین بی تفاوتی تاریخی و نون به نرخ روزی خوری که در خونشون هست در بیایند و بفکر چاره باشند.

    پاسخحذف
  4. شما با وقاحت خاصی کسانی که به فکر ملت هستند و زندان رفته اند را محکوم می کنید در حالی که هیچ ایده ی عملی برای رفع مشکلات ندارید. با خواندن این مطلب که حتی بزرگانی که زندان رفته اند را به سخره گرفته اید مطمئن شدم که بسیار بیش از حد تندرو شدید و البته بدون راهکار.

    می دانم شما به این تندروی خودتان افتخار می کنید ولی لازم هست که یاد بگیرید عملی فکر کنید. باید یاد بگیرید و تاریخ بخوانید تا متوجه شوید با این اقدامات تند و بی فکر هیچ مملکتی درست نشده و باید یاد بگیرید که تلاش در راه تغییر تدریجی در شرایط حاضر بهترین راهکار هست، حتی اگر بارها و بارها شکست بخورد.

    پاسخحذف
  5. در تویتر هم پرسیدم آیا این نکته که زندانیان سیاسی را دوست داریم و برایمان عزیز هستند وبه آنها افتخار می کنیم مانع از نقد رفتار آنها می شود؟ اکثرا پاسخ منفی دادند. یعنی ما می توانیم علی رغم این احساس دوستانه بازندانیان سیاسی این نامه را نقد کنیم احتمال اول اینکه این نامه تحت فشار و یا با نوعی دوز و کلک که از زندانیان گرعته شده باشد را نمیشود رد کرد اما اگر اینچنین هم نباشد بی اطلاعی این دوستان عزیز مهمترین عاملی است که می توان برای نگارش این نامه عنوان کرد. اولا تحریم ها بیشتر متعلق به شورای امنیت وسازمان ملل است نه اوباما و امریکا زیرا اکثر تحریمهای امریکا از ابتدای 57 بوده است و دوما باید برایحل یک مشکل به سراغ علت آن مشکل رفت علت تحریم ها عدم شفافیت ایران در خصوص دستیابی به سلاح هسته ای به جای انرژی صلح امیز است که به اوباما ربطی ندارد و رهبر ایران باید در مورد آن تصمیم بگیرد پس بهتر بود نامهای به رهبر بنویسند و از اوبخواهند که بمب اتمی را رها کند تا تحریم ها برداشته شود.

    پاسخحذف
  6. میبینم که بازم پستت رو تو بالاترین گذاشتیییی... آدم انقدر دو رو و دروغ گوووو

    واقعا واست متاسفم که تا 4 تا بازدید وبلاگت کم میشه آرمان های خودت رو زیر پا میگذاری و میای تو بالاترین...

    خیلیییییییی چیپی

    پاسخحذف
  7. تحریم واسه این ملت خر خیلی هم خوبه و حقشونه اگه ناراضی از تحریم بود پشت خامنه ای نماز نمیخوند فقط باید عین گوسفند همه چی ارزون باشه و بخور و بخواب

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خیلی پستی میخاد که آدم به یک ملت توهین کند .احتمالا جزءافراد بی مبالات وبی مقدار هستی.

      حذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.