سه‌شنبه، مرداد ۰۶، ۱۳۹۴

شرایط «داعش» را در بیست سال دیگر پیش بینی نمایید..! (با توجه ویژه به روشنفکران دینی و اصلاح طلبان!).

سوال امتحان: تصور نمایید گروه داعش، بر کشور ثروتمند عراق مسلط شده است، کشور را به کنترل خود در آورده است. شرایط این کشور را ظرف سی و شش سال آینده حدس زده و تشریح نمایید.

پاسخ: سی سال بعد از اینکه داعش قدرت را به دست گرفت، بین دو گروه های اصلی داعش اختلاف می افتد. یک گروه قدرت را قبضه می کند و اجازه نمی دهد که گروه دیگر در دزدی شریک شود.

در اینجا است که گروه دوم تبدیل به اصلاح طلب می شود، و ادعا می کند که طرفدار اصلاحات و تغییر وضع است. خنده دار اینجاست که در میان سران گروه اصلاح طلب، کسانی مانند الخلخالی، الموسوی خویینی، المحتمشی و دیگر جانورانی حضور دارند که سابقه کشتار مردم عراق در پرونده آنها است.

در اینجا، دکتر السروش و دکتر المهاجرانی که قبلا در تعطیلی دانشگاه و تصفیه اساتید، و یا سانسور نقش مهمی بازی کرده اند، می شوند تئورسین های اصلاح طلبان داعش.


خنده دار تنها اینجاست که برخی از مردم عراق هم باور می کنند که این جانواران واقعا دنبال اصلاحات هستند...! 

بخش اول: دوره به قدرت رسیدن داعش
هنوز داعش قدرت را به شکل کاملی به دست نگرفته، که جمعی از مردم عراق عکس ابوبکر بغدادی را ماه می بینند، و حرف های عجیب و غریبی درباره او نقل می شود، مثلا گفته می شود چند زبان زنده و مردم دنیا را بلد است، با امام زمان، ببخشید، اشتباه تایپی بود، با امام عثمان در ارتباط است، و الی آخر.
در این مرحله یکی از نزدیکان  ابوبکر بغدادی، که ادعا می کند دکتر است، با نام «دکتر الحسن الروحانی»، به فرمانده داعش، لقب امام می دهد و از این دوره به بعد، او را امام ابوبکر بغدادی می خوانند.
در این دوره، سردمداران داعش، از جمله آقای «دکتر السروش»، نسبت به تعطیل کردن دانشگاه ها اقدام می کنند و تمامی دانشگاهیان را تصفیه می کنند.
یکی از نزدیکان امام البغدادی، با نام  حجت السلام الرفسنجانی، می شود همه کاره کشور. بعد به بهانه صدور داعش به دیگر کشورهای دنیا، با کشورهای منطقه جنگ می کنند، و بعد که می بییند در حال شکست خوردن هستند، جام زهر را سر می کشند.

دوره اخیر:

در این دوره، داعش تلاش می کند که بمب اتم بسازد، و تمامی منابع مالی کشور را صرف این کار می کند. دنیا که شاهد جفتک اندازی های داعش در قبل بوده، آنها را زیر تحریم می گذارد، و در این مرحله، آقای رهبر جدید داعش مجبور می شود جام زهر را سر بکشد.


۳ نظر:

  1. هم داعش محکوم به فنا میباشد هم رژیم جمهوری اسلامی

    پاسخحذف
  2. ان دلارهای بلوکه شده که در امریک و آلمان است
    سهمیه بچه های علی گدا و سوریه و لبنان است
    سهم کودکان کار و گل فروشان سر چهار راه ها
    تو سری و لگد مامور شهرداری و تجاوز و زندان است
    از چه روی سید حسن نصر الله چنین فربه شده ؟
    چونکه در سنگر بتونی خوراکش حوری و مرغ بریان است
    ان چپی و اصلاح طلب را چنین ساده نگاه نکن
    چونکه پیمانکار رژیم در" ونزوئلا " و ملک خراسان است

    پاسخحذف
  3. مطابق معمول تحلیل‌های کودکانه و غیر علمی در تارنمای برادر گمنام...
    خنده دار بود.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.