پنجشنبه، تیر ۲۵، ۱۳۹۴

نه آقا جان، سوراخ دعا گم کرده ای..! اگر کسی لایق نوبل صلح باشد، سعید زینالی است که برای مبارزه با رژیم از جانش گذشت!

در یکی دو روز گذشته، رسانه های وابسته به اصلاح طلبان اخبار شاخداری را مبنی بر نامزدی ظریف و کری برای صلح نوبل منتشر کرده اند که تکذیب این ماجرا را در پی داشت. (در خودنویس بیشتر بخوانید).

در این میانه، دو نکته اساسی وجود دارد:

نکته اول - کسانی که فکر می کنند کری یا ظریف، برای دستیابی به این توافق کار خاصی کرده اند، بدانند که چنین نیست! این خواسته خامنه ای و رژیم ایران از یک طرف، و خواسته اوباما از طرف دیگر بود که منجر به این توافق شد، چون رژیم زیر فشار اقتصادی در حال له شدن بود، و از طرف دیگر، اوباما با «مهلت» کنگره روبرو بود.

اینکه تصور شود ظریف کار خاصی کرده است، احمقانه است، چون ظریف تنها خواسته های خامنه ای را انجام داده است! حال شما به جای تشکر از ظریف، بهتر است از آقای خامنه ای بپرسید: «ای جنایتکار بی شرم، چرا این هزینه اقتصادی گزاف را با این برنامه اتمی احمقانه ات، به مردم ایران تحمیل کرده ای؟!»

نکته دوم- در اینکه این رژیم خطری برای صلح جهانی است، هیچ شکی نیست.

اما اگر قرار باشد جایزه صلح نوبل را به کسی بدهند، آنرا باید به زنده یاد سعید زینالی بدهند..! این سعید زینالی و سعید زینالی های دیگری بوده اند که پشت رژیم را به لرزه در آورده اند، مشروعیتش را به زیر سوال برده اند، آنرا به چالش کشیده اند.

اگر کسی به صلح جهانی خدمتی کرده باشد، آن سعید زینالی و دیگر سعید زینالی ها هستند، آنها هستند که شایسته جایزه صلح و ستایشند، نه جواد ظریف به عنوان کسی که نماینده خامنه ای است...!

پی نوشت:

مردمی که عکس خمینی را در ماه می دیدند، حال دارند از  ظریف بت می سازند...! عزیز من، چشمت را باز کن، این فلاکتی که به آن دچاری، این منجلابی که در آن دست و پا می زنی، حاصل عملکرد ظریف، خامنه ای، خمینی و دیگر گوساله های حاکم بر این رژیم است...!!



۴ نظر:

  1. آری یک بی شرف مانند ظریف که دکتری خود را با بورس رژیم و با پول مردم ایران اخذ نموده و فراموش نمی شود همین بی شرف در زمان آن احمدی نژاد که کشور را شخم زد نماینده ایران بود کسانی که زندگی و جوانی خود را در راه ایران فدا نموده اند لایق جایزه نوبل می باشند.

    پاسخحذف
  2. فلان جای خر به فلان جای آنکس که انقلاب کرد
    ما را اسیر این شیخ کس کش لا کتاب کرد
    شب به کافه مسیو" قاراپت " یک چتول میکده خورد
    صبحدم به آخوند جاکش هم پیاله اش اقتدا کرد
    چند صباحی بعد که دید کیر خر نصیبش شده
    دست پشت دست کوبید و دعا به جان شاه کرد
    یادش آمد ان عرق خورهای بی واهمه از شلاق
    بساط منقل و وافور که با شب شعر به پا کرد
    کس شعری که به خورد خلق بی سواد داد
    آن ا هن و تلپ که به عنوان روشنفکر ناب کرد
    جاکش سواد چند خط مقاله خواندن نداشت
    از برای همین به عکس آقا در ماه نگاه کرد
    این ملت بدبخت چه میکشد از آخوند و از روشنفکر
    ای فلانم به فلان این دو جاکش و آنکس که انقلاب کرد.

    شعر بلندی از اباذر غفاری در نکوهش جاکشان روشنفکر نمای ایرانی و آخوندهای جاکش هم پیاله آنها در سال سیاه ۱۳۵۷

    پاسخحذف
  3. درود بر دکتر ظریف.
    آفرین به غیرت او.

    پاسخحذف
  4. عکس محبوب در ماه دیدن، رسم عرفاست . ما هم اهل عرفانیم. کس چه می داند؟ بلکه به زودی ، عکس "رضاپهلوی" هم را در ماه ببینیم. به گمانم ، بعضی ها دیده اند.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.