سه‌شنبه، تیر ۲۳، ۱۳۹۴

تحقیرمان کردند، هستی و نیستی ما را به باد داده اند، کشورمان را نابود کرده اند، و ما خوشحالیم...!

اپیزود اول:  جنگ را ادامه دادند و یک میلیون انسان را به کشتن دادند، هزار میلیارد دلار به اقتصاد کشور خسارت زدند، وقتی از ترس سقوط رژیم خودشان قطع نامه را پذیرفتند، مردم ایران خوشحال شدند.

ایپزود دوم:  برای ساخت بمب اتمی، اقتصاد کشور را نابود کردند، تحریم ها هزار میلیارد دلار دیگر به اقتصاد ایران ضربه زد، هزاران کودک خیابانی و ایذز گرفتن اکثر آنها، تنها مشتی از خروار است، حال که باز از ترس سقوط و حمله آمریکا، مجبور شده اند که به ذلت تن داده و شرایط غرب را بپذیرند، باز مردم ایران خوشحال هستند...!

من مشکلی با خوشحالی مردم ندارم، خوب است که خطر جنگ کمتر شده است، ولی ای کاش مردم بعد از آن خوشحالی ها، از خودشان بپرسند که چرا باید هستی و نیستی ما اینچنین فنا شود؟

ای کاش مردم از خودشان بپرسند، اپیزود بعدی چیست و بلایی که این رژیم جنایکتار در اپیزود بعدی می خواهد بر سرشان بیاورد، چه هست.

۸ نظر:

  1. Tamameh in moshkelateh 36 - 37 saaleh gozashteh be in khater bood ke jomhouriyeh eslami az Amrica mohreh tayeed begirad ,ke agar tavajoh kardeh bashid az hamin chand maheh gozashteh Obama dar sokhan ranihayash digar az hokoumatteh Iran digar ba nammeh regime Iran yad nemikonad !! balkeh be nammeh Jomhouriyeh Eslami yad mekonad .
    akssareh mardomeh Iran ham sargarmeh in namayeshi ke Akhoondha barashoon gozashtand hastand donballeh inkeh chetory sareh hamo kolah bezaran .
    az haman avalesh mardomeh Iran donballeh badeh davidand ta az sharehh badttar dar aman bashand .
    Rafsanjani bad bood raftand donballeh Ahmadinejad ,, in bad shod dobareh raftand donballeh Rafsanjani

    Hokoumatteh eslami Yek Havijj dastesheh va Bozorganeh in nezam in havij ra beham pass medan va mardomeh Iran ham messle goosfand donballeh in havij in vassat sargardan va heyroon moondand .

    Khodeshoun goftand ,,,,, MARDOMEH IRAN MESSLEH GOOSFAND HATAND VA MA MEDOUNIM CHETORY ANHA RA BECHEROONIM

    پاسخحذف
  2. توده ای جاکش عاشق سر سخت نظام است
    در کشیدن ماله به گه کاری آقایش تمام است
    کار خایه مالی را به جای رسانده این دیوس
    که گوید قاسم سلیمانی بمب سکسی زمان است
    از توده ای بی وطن بی همه کس ندیدم پست تر
    که در مالیدن خایه رهبر دقیقتر از ........

    پاسخحذف
  3. سیاه نمایی آقای گمنام دوباره آغاز شد!

    پاسخحذف
  4. گمنامیان عزیز...ببینید کارمان به کجا رسیده است! همین الان در خبرها خواندم که می خواهند جایزه صلح نوبل 2016 را به ظریف بدهند!!!!
    واقعا نمیدونم باید چی بگم. اون از مردم ایران که بدون فهم سیاسی و عین گاو و گوسفند افتادن تو خیابونا و خوشحالی می‌کنن، اینم از مراجع و سازمان‌های جهانی!
    آخه من و امثال من باید به کی شکایت کنیم؟ ما توافق هسته‌ای نمی‌خواستیم. خواسته ما، رعایت موازین حقوق بشر، دموکراسی، آزادی، توسعه پایدار و امثال این‌هاست. ننگ بر کمیته نوبل نروژ.
    خوش به حال شما که در خارج از ایران همه این امکانات را دارید. قدر این شرایط را بدانید. من دیگه حالم از تهران به هم میخوره.

    پاسخحذف
  5. آقای ایلیا؛
    شما از جانب خودت حرف بزن!
    ما توافق هسته ای نمی خواستیم یعنی چی؟؟؟
    ما می خواستیم!
    طبق موازین دموکراسی که این آقای گمنام هم خوب می دونن، حق با اکثریته!
    پس تبریک میگم توافق هسته ای و پیوستن ایران به جمع فدراسیون کشورهای هسته ای!
    :D

    پاسخحذف
  6. با تاسف هیچ کدام از این نظر دهندگان جاکش و مسولان جاکش و وسائل ارتباط جمعی جاکش و مجلس جاکش و آخوند های مفت خور جاکش سوال نمیکنند رفع تحریم برای واردات خودرو و وسائل لوکس هست یا برای پایه گذاری صنعت و زیربنای یک اقتصاد مدرن و به روز ؟ یک جاکش مینویسه فولکس بهتر است تا پژو جاکش دیگر از دیگ زودپز آلمانی و آدیداس و.....( که امروزه همه در چین و برزیل و بنگلادش و برمه و ویتنام تهیه میشوند ) تعریف میکنه و توجه هم نمیکنه اگر برای سرمایه گذاری در نفت هم میایند برای بهبود بالابردن ظرفیت برداشت نفت است نه اینکه صنایع پتروشیمی ... ایران یک خدمتگزار داشت آنهم محمد رضا شاه کبیر بود که به ایران فکر میکرد , بقیه تمام جاکشان هستند .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. shoma kheyly jakesh ,jakesh, jakesh kardid !!!
      benazar miad ke ba jakeshan va herfeyeh jakeshy kheyly shenasayee darid !

      حذف
  7. ادب مرد بِه از دولتِ اوست...!
    کسی که در چند جمله ، شمار بسیاری ناسزا به کار می بره، داره با زبان بی زبانی می گه که من بی منطقم.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.