چهارشنبه، اردیبهشت ۱۷، ۱۳۹۳

اصلاح طلب چهل میلیون رای دارند؟/ خامنه ای نمایندگان مردم را فیلتر می کند و بعد اصلاح طلبان مدعی چهل میلیون رای می شوند!

یکی از طرفداران موسوی، نوشته بود که اصلاح طلبان چهل میلیون رای دارند...! (اینجا

از شدت وقاحتی که در این کلام وجود داشت، شگفت زده شدم! لطفا به نکات ذیل توجه فرمایید:

تا زمانی که یک انتخابات، آزاد و منصفانه نباشد، نتیجه آن فاقد ارزش است. انتخاباتی آزاد و منصفانه  است که مشخصات زیر را داشته باشد:

یک- مردم قبل و بعد از انتخابات، امنیت داشته باشند. کسی را به دلیل اینکه نظر خاصی دارد و یا رای خاصی داده، آزار ندهند.
دو- مردم قبل و بعد از انتخابات، به اطلاعات دسترسی آزادانه  داشته باشند، تا بدانند انتخاب آنها چه خوبی و چه بدی دارد؟
سه- مطبوعات آزاد، تمامی گزینه های روی میز را محک بزنند.
چهار- تمامی شهروندان بتوانند آزادانه رای بدهند.
پنج- هیچ نامزدی فیلتر نشود.

در این مورد، و مشخصات انتخابات آزاد، در این برنامه تلویزیونی بیشتر توضیح داده ام (دقیقه چهار به بعد):


انتخاباتی که فاقد مولفه های فوق باشد، فاقد ارزش است و نتیجه آن نیز مشروع نیست.

حال اگر خامنه ای، گزینه های مردم و نامزدهای واقعی مردم را فیلتر می کند، آنگاه اشخاصی چون موسوی و کروبی که بخشی از این نظام هستند و به دلیل نزدیکی به نظام، فیلتر نشده اند، نمی توانند مدعی شوند که مثلا چهل میلیون رای دارند...!

زمانی موسوی و کروبی می توانند مدعی شوند که از پشتیانی مردم برخوردارند، که اولا در ایران مطبوعات آزادی باشد، و عمکلرد گذشته و تفکرات کنونی آنها، مورد نقد قرار گیرد، و مثلا مردم از نقش موسوی در کشتار سال 67، آگاه باشند، بعد انتخابات آزادی برگزار شود و آنوقت ببینیم مثلا موسوی چقدر رای می آورد...!!

این انتخابات، یک مراسم خیمه شب بازی مسخره است؛ یک نمایش عروسی است، خامنه ای نمایندگان واقعی مردم را فیلتر می کند، انتخاب بد و بدتر را روی میز می گذارد، و بعد که مثلا مردم انتخاب بد را بر می گزینند، آن گزینه بد (یعنی  اصلاح طلبان)  که خود وابسته به این رژیم هستند، با پر رویی تمام مدعی می شوند که نمایندگان مردم هستند...!

خیر، چنین نیست، موسوی و کروبی و حسن روحانی و دیگر جنایتکارانی که با عنوان اصلاح طلب، از زیر عبای هاشمی رفسنجانی بیرون آمده اند، به هیچ وجه نماینده مردم محسوب نمی شوند...!


نوشته های پیشین: 






۴ نظر:

  1. eshal tlaban haman tor ke az esmeshun peydast az in jur ... ha ziad tanavol mikonand jedishun nagirid

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرگ بر الله
      مرگ بر محمد
      مرگ بر اسلام
      مرگ بر آخوندها (بلند)

      «مسلمانان سابق»

      حذف
  2. اینکه چیز جدیدی نیست!۳۵ساله که رهبر و مسئولین و نمایندگان احزاب سیاسی نظام اصول گرا و اسهال طلب و چپ و راست و بالا و پایین دارن از محبوبیت نظام و انقلاب در بین آحاد مردم صحبت می‌کنن و نه تنها ایرانیان که نصف جمعیت دنیا رو هم شیعه ولایت مدار معرفی‌ میکنند ولی‌ کی‌ باور میکنه؟!

    واقعا احمقانه هست اگر باور کنیم ایرانیها عاشق خفقان و وحشت و بگیر و ببند و زندان و شکنجه دوران طلای هستند دورانی که علاوه بر خانمها آقایون هم اجازه انتخاب نوع پوشش و نداشتند و انواع و اقسام گشت‌های خیابانی از کمیته و بقیه الله و جندالله بگیر تا گشت مبارزه با فحشا و اماکن و بسیج و غیره تو خیابون جلوی جوانها حتا مردم عادی و خانواده‌ها رو میگرفتن و هر کدومشون هم یه جور با مردم و جوانها برخورد میکردند یعنی‌ به جز رنگ کردن دست و پا و پاره کردن لباس و تی‌شرت و ماشین کردن موهای دختر و پسرها و بازداشت!مدل ارشاد کردنشون با هم فرق داشت مثلا کمیته با باتوم جوانها رو به جرم گوش دادن به موسیقی یا پوشیدن لباس آستین کوتاه یا تی‌شرت تنبیه میکرد بسیج با زنجیر آهنی و ساچمه ای‌ جندالله با تیپا و لگد بقیه الله با قنداق اسلحه و شلنگ پلاستیکی در حال طلا کاری بودند!
    البته از حق هم نباید گذشت که بعد از خشونت و تنبیه بدنی همیشه هم کار به بازداشتگاه و زندان نمیکشید و بعضی‌ مواقع رحمت اسلامی هم شامل حال متهم و مجرمی که پوشش غیر قانونی داشت یا موسیقی حرم گوش میکرد میشد!اون هم اینکه اول جیب طرف و خالی‌ میکردند بعد پیراهن یا شلوار یا کفش طرف رو که رنگ و طرح غربی داشت رو از تنت در میا‌وردن و به قول معروف طرف و لخت میکردند و می‌بردند بیرون شهر یه جای دور از محل زندگی‌ و خونش بدون شلوار یا پیراهن یا کفش پیادش میکردند و بعد از کمی‌ نوازش و تنبیه دوباره ولش میکردند تو بیابون! حالا اینکه طرف چه بلای دیگه ای‌ به سرش میاد و چجوری خودش و میرسونه خونه معلوم نبود!
    مگر مردم ایران مازوخیسم یا مریض هستند که همین ۱ذره آزادی رو که با هزینه زیاد و کلی‌ بدبختی و مصیبت به دست آوردن رو فدای دلً یه همچنین آدمهای مریضی بکنن؟؟!!مگر خر کلشون و کنده که به خاطر ۱شیخ هوس باز دزد و یه حیوون مریضی که حتی اجازه پوشیدن لباس آستین کوتاه رو به کسی‌ نمیداد جونشون رو به خطر بندازند؟؟!!به جز توله‌های خودشون و شرکای اقتصادی و تجاری این حرام زادگان و یه عده محدود حزب‌اللهی خر متعصب مذهبی‌ و بسیجی‌ کاسه لیس کسی‌ از این حیوانات حمایت نمی‌کنه مگر اینکه از امین آباد فرار کرده باشه.

    پاسخحذف
  3. بیخود نیست وقتی‌ اتّحادیه اروپا انتخاباتی را که منجر به انتخاب روحانی شد، غیر دمکراتیک نامید اصلاح طلب‌ها و وزارت خارجه روحانی شروع به فحاشی به کشورهای اروپایی کردند. جالب است بدانید رفسنجانی، پدر معنوی اصلاح طلب‌ها این انتخابات را دمکراتیک‌ترین انتخابات جهان! نامید. وقتی‌ اصلاح طلب‌ها چنین انتخاباتی را با وجود شورای نگهبان و ... دمکراتیک‌ترین می‌خوانند باید فکر کرد منظور آنها از دمکراسی اسلامی چیست و به مردم اطلاع رسانی کرد.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.