دوشنبه، اسفند ۱۲، ۱۳۹۲

شباهت پوتین و احمدی نژاد: هر دو اقتصاد کشور خود را بر باد می دهند، و در ابعاد بین المللی منفور هستند..!

در پی بحران در اکراین و بیم دخالت نظامی روسیه، روزنامه گاردین گزارش کرده است که بانک مرکزی روسیه، مبلغ ده میلیارد دلار از اندوخته خود را فروخته است، تا جلوی سقوط روبل (واحد پول روسیه) را بگیرد. البته بماند علی رغم این موضوع، ارزش واحد پول روسیه، بیش از دو درصد کاهش یافته است، که از نظر اقتصادی، می تواند بسیار نگران کننده باشد. 

پوتین و احمدی نژاد، شباهت های بسیاری دارند، هر دو قدرت کشور ثروتمندی را به دست آورده اند، هر دو با برگزاری انتخابات مضحک و نمایشی، قدرت را گرفته اند، و هر دو زمانی به قدرت رسیده اند که کشور متبوع آنها، پول کلانی دارد! 

همانطوری که احمدی نژاد، اقتصاد فلج و نیمه جان آن زمان ایران را بر باد داد، اکنون نیز پوتین، روش مشابهی را پیشه کرده است. 

اقتصاد جهانی چون زنجیر به هم پیوسته است، و تحریم های اروپا یا آمریکا، براحتی می تواند کمر اقتصاد هر کشوری را بشکند، حتی اگر آن کشور قدرتمند و ثروتمندی چون روسیه باشد. 

ادامه این بحران، و ایجاد تحریم های جدی علیه روسیه، می تواند عواقب وخیمی را به همراه داشته باشد، چون غیر از تحریم های غرب، سرمایه گذاران دیگر کشورها، از فعالیت اقتصادی در روسیه وحشت خواهند داشت،  و از طرف دیگر، حتی سرمایه گذاران و صاحبان صنایع روسی نیز، دیگر به کشور خود اعتماد نخواهند کرد و ترجیح می دهند در نقاط دیگر دنیا سرمایه گذاری کنند. 


نوشته های پیشین: 



۴ نظر:

  1. اینکه این ٢ تا مغز خر این کار را میکنند عادی هست ولی نیستی ببینی این توده ایهای جاکش بی مغز روس پرست و اصلاح طلبان چه خودشونو داران برای روسیه در سایت ها و فضاهای مجازی مثل پالتالک جر میدان انگار روسیه سرزمین ننشون هست توده ای را با آنهمه خیانت باید در کنار آخوند دار زد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرگ بر الله
      مرگ بر محمد
      مرگ بر اسلام
      مرگ بر آخوندها (بلند)

      حذف
  2. آیا محمد طاهر میرزا را میشناسید ؟؟؟؟؟
    جواب ==

    محمدطاهر میرزای قاجار معروف به محمدطاهر میرزا، از شاهزادگان قاجاری و از بزرگترین و نامدارترین مترجمین ایرانی در عصر قاجار بود. برخی از مهمترین شاهکارهای ادبیات جهان همچون اغلب آثار الکساندر دومای پدر، نخستین بار در عصر پادشاهی ناصرالدین شاه قاجار توسط او به فارسی برگردانده شد که از آن جمله دو رمان بزرگ سه تفنگدار و کنت مونت کریستو قابل ذکر می‌باشند.

    آیا سلیمان میرزا اسکندری را میشناسید؟؟؟؟؟؟
    جواب ===

    سلیمان میرزا اسکندری، نخستین رهبر حزب توده ایران، نوه محمدطاهر میرزای قاجار است.

    نتیجه :: آقا جون اینها جد در جد روس پرست هستند خودتو ناراحت نکن که چرا مخالف پهلوی و نوکر روس هستند تاریخ بخوان

    پاسخحذف
  3. در تاریخ پای منقلی شفاهی قجران و دود و الکل توده ایها , اینان بارها برای رهایی از نسبت های فامیلی خود با هم خاندان ایران ساز پهلوی را متهم به هزار فامیل مینمودند که به نحوی فرار به جلو این جماعت مفلوک بود و هست چرا که پیوندهای فامیلی این ابلهان که به زعم خود بر مردم پوشیده است چنان آشکار است که خلق را از خنده روده بر میکند در اینجا برای مثال چند نمونه آورده میشود تا اولا دلیل مخلفت آنها با پادشاهان ایران ساز پهلوی مشخص شود و هم اهل مطالعه بدانند که قجر چگونه از آستین ملا ها بیرون زد و کشور را به همان دوره سیاه برگرداند
    شیخ فضل‌الله نوری == وی در ابتدا موافق مشروطه بود و در مهاجرت به قم شرکت داشت. اما پس از مدتی به مخالفت با مشروطه برخاست. او در مخالفت با مشروطه، هم عهد و پیمان محمد علی شاه بود و از طرف دربار حمایت مالی می‌ش
    نور الدین کیانوری == نورالدین کیانوری متولد بلده در نور ، مازندران و والدینش شیخ مهدی نوری و زهرا سلطاني نوري بودند. او " نوهٔ شیخ فضل‌الله نوری " و سکینه محدث نوری بود.
    وی برادر زن " عبدالصمد کامبخش " بنیانگذار حزب توده بود
    عبدالصمد کامبخش == عبدالصمد کامبخش از بنیان‌گذاران حزب توده ایران بود. او فرزند " شاهزاده کامران میرزا قاجار " بود. در سال ۱۲۸۲ شمسی در شهر قزوین تولد یافت. درچهارده سالگی (سال ۱۹۱۵) برای تحصیل به روسیه اعزام شد. در سال ۱۲۹۸ کامبخش بار اول از روسیه به ایران بازگشت. در سال ۱۳۰۷ از طرف دولت ایران برای تحصیل مهندسی هواپیما به شوروی اعزام شد.
    سلیمان میرزا اسکندری == سلیمان میرزا اسکندری (۱۲۵۵-۱۳۲۲) از بنیان‌گذاران حزب توده ایران و یک دوره وزیر فرهنگ. سلیمان میرزا اسکندری فرزند " محسن میرزا کفیل‌الدوله " و او فرزند " محمدطاهر میرزا قاجار " ،از نامدارترین مترجمان ایران در عهد قاجار بود.
    مریم فیروز == مریم فیروز خواهر [نصرت الدوله فیروز و دختر عبدالحسین فرمانفرما نوه عباس میرزا، حاکم، وزیر و رئیس‌الوزرای معروف دوره قاجار و از متمولین طراز اول ایران) و بتول خانم کرمانشاهی بود. در سال ۱۲۹۲ هجری شمسی در تهران به دنیا آمد و در مدرسه ژاندارک و دارالمعلمات تحصیل نمود و در سال ۱۳۰۸ دیپلم گرفت. در همین سال در سن ۱۶ سالگی بنا بر تصمیم پدرش به عقد سرهنگ عباسقلی اسفندیاری (تحصیل کرده مدرسه نظامی سن سیر فرانسه) فرزند حاج محتشم السلطنه اسفندیاری درآمد و خیلی زود صاحب دو دختر به نام‌های افسانه و افسر شد. وی در سال ۱۳۲۳ با نورالدین کیانوری ازدواج کرد و یک عمر زندگی پرهیاهو و پرکشمکش را آغاز نمود. ( البته این طلاق و ازدواج محصول دوراندیشی پدرش فرمانفرما که آرزوی سلطنت ایران را در سر میپروراند بود که زمانیکه رضا شاه کبیر به تبعید رفت فکر میکرد حزب توده قدرت را در دست میگیرد پس دختر را که به زور به ازدواج محتشم السلطنه که رییس مجلس رضا شاه بود در آورده بود با ٢ بچه وادار به طلاق و ازدواج با کیانوری کرد

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.