پنجشنبه، شهریور ۱۴، ۱۳۹۲

ای امام راحل، جوانی ما نابود شد تا عقاید احمقانه تو اجرا شود، حال نوه و نتیجه ات هم برای آن عقاید تره خرد نمی کنند!

ای امامی که چون یک شهروند، اوشین را زن نمونه خواند، می گفتی باید او اعدام شود (منبع) ، بیا و ببین که نتیجه ات قرتی تر از اوشین شده!

ای امام راحل، اگر حمله به سفارت آمریکا انقلاب دوم بود، پوشش زیبای نتیجه ات هم لابد انقلاب سوم است...!

ای امام راحل ما، خوب شد که سقط شدی و ندیدی، اگر زنده می ماندی، یک چند وقت دیگر همسر محترمت، لینجری های سکسی می پوشید و به آرمان های تو اغتشاش می کرد...!

ای امامی که با دستور تو، وزیر دادگستری (!) کنونی، پنج هزار نفر را سلاخی کرد، ای امامی که بر اثر جفتک پراکنی تو، هشت سال جنگ و یک میلیون کشته و زخمی را دیدیم، ای امام راحلی که می گفتی اگر جنگ بیست سال هم طول بکشد، ما ایستاده ایم! سر از آن مرقدت بیرون بیاور و ببین که نتیجه ات نیز، عقاید احمقانه ات را قبول ندارد!

ای امام راحلی که چون حق رای به زنان داده شد، دود از عمامه و نقاط دیگر بدنت بر خواست، و الم شنگه به پا کردی، بیا و ببین که نتیجه ات چه می کند!


ای امام راحل، خوب شد سقط شدی و ندیدی که نتیجه ات را هم فتوشاپی می کنند...! 



تصویر اینباکس ایمیل های رییس جمهور محترم!  
برای بهتر دیدن، روی عکس کلیک فرمایید.


نوشته های پیشین: 








۲۲ نظر:

  1. امام نقی: «ای نعیمه، همانطوری که ورود بیش از ختنه گاه، می تواند ستون دین را بر باد فنا دهد، ارتفاع مانتو نیز مهم است، و گاه برای حفظ واجبات، باید تقیه کرد و به فتوشاپ روی آورد...!»

    پاسخحذف
  2. ابولاشی به امام نقی خبر داد که نتیجه امام خمینی در دیار فرنگ، لباس کوتاه پوشیده، و او را فتوشاپ کرده اند!
    امام فرمودند:
    «چرا حالا شما گیر دادید به فتوشاپ؟! اولا این ضعیفه، بدون داشتن شوهر، چرا مسافرت رفته؟! دوما در دیار فرنگ و کفار چه می کند؟! سوما، چرا حجاب برتر نداشته است؟! »
    آنگاه آهی کشدیدند و گفتند یادم است که سوسن، یک دیلدو نیم متری خریده بود، و سعی می کرد با فتوشاپ، کاغذ مشخصاتش را عوض کند و اندازه اش را از نیم متر، به بیست سانت عوض کند!

    پاسخحذف
  3. لینک این نوشته در بالاترین

    https://www.balatarin.com/permlink/2013/9/5/3392779

    پاسخحذف
  4. درست است که هر پدر و مادری به موفقیت بچه‌اش افتخار می‌کند و این هم حرف درستی‌ است که نباید گناه پدر و مادر را یا پدر بزرگ و مادر بزرگ را به پای فرزندانشان نوشت ولی‌ با دیدن این موضوع ناا خودآگاه بیاد فیلم مستندی افتا دم که چند سال پیش دیدم از یک خواهر و برادر آلمانی‌ که در میانسالی در مزرعه‌ای دور افتاده در یکی‌ از ایالتهای مرکزی آمریکا زندگی‌ میکردند. آنها هیچوقت ازدواج نکرده بودند و فرزندی نداشتند، به نام فامیلی خود نیز افتخار نمی‌کردند، و نگران این بودند که اگر فرزندی میداشتند ادامه نسل پدرشان بود؛ آنها فرزندان یکی‌ از مقامت ارشد آلمان نازی بودند!

    کمی‌ فرق هست بین رفتار آنها و رفتار این خانم نعیمه.

    اگر وجدان باشد، اگر صداقت باشد، فرزند خمینی بودن یا از نسلش بودن ننگ است نه افتخار!

    ولی‌ بزرگ شدن در فرهنگ دروغ و ریا مسلما آدم با وجدان بار نمی‌‌آورد.

    پاسخحذف
  5. اینهادر هر صورت گرگزاده اند و دارای ژن ادمکشی وادمخواری حتی اگه اینقده ملوس باشن!

    پاسخحذف
  6. CHERA --AZ AGHA NEMA YANEE KAR CHAGH KONE AKHOND A DAR TORONTO NA NEVESHTID,,,------MORIDI CHE BA EFTEKHAR DAR KENAR,E IN KAFTAR ZADEH ISTADEH-----NA--BOOD--BAD---ESLAM

    پاسخحذف
  7. چیزهایی که یادت رفت یا ادبت اجازه نداد بنویسی :

    ١= ای امام جاکش در دانشگاه ها را بستی تا ما احمق ها را به جبهه جنگ بفرستی
    ٢= ای امام جاکش یک میلیون آدم در جنگ کشتی تا راه قدس از کربلا بگذارد و در این آرزو موردی
    ٣ = ای امام جاکش میلیونها آدم را معتاد کردی تا پاسداران زن جنده تو صاحب ثروت های افسانه ای شوند که شاه به خواب هم نمیدید
    ٤= ای امام جاکش آبروی ایران و ایرانی را بردی که مجبورند در جاهای پناهنده شوند که قبلا آنها برای ایرانیان نوکری میکردند
    ٥= ای امام جاکش منزل صد هزارتومنی در شهرک مدرن غرب را به قیمت پانصد میلیون تومان امروز رساندی
    ٦= ای امام جاکش تجارت فروش کلیه و کبد را در کشور رواج دادی تا گرسنگان صاحب ثروت نفت با فروش ان اجاره منزل دهند
    ٧ الی ٢٢٠٠ را خودتان پر کنید
    خلاصه ای امام جاکش به روح پر گه تو ریدم که جوانی من را در صف ها ی گوشت و قند و شکر و نخود لوبیا و ....هدر دادی

    پاسخحذف
  8. ای امام جاکش گوه سگ تو روح زنده و مرده بچه و نوه و نتیجه و نبیره و ندیده و نریده و ... همه کس و کارت و اونایی که تو رو سر کار آوردن ... کیر خرس تو ختنه گاه زنشون

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ای امام دیوث ریدم تو روح دوازده امام و تو گور محمد ص شاشیدم تو تک تک ایه های قران .ای امام این از برکات اسلام توست چون نتیجه تو هم عین فاطمه زهرا فاحشه از اب در امد

      حذف
  9. شاش تو روح هر شب عمام جاهل ( مق ) گور به گوز شده دیو جماران ... شاش تو سر امت کره خر کره بز عقب مونده ذهنی بی سواد حشری مذهب زده گدا گشنه بدبخت که دیو جماران رو به قدرت رسوندن ... دیگه نوه و نتیجه و نبیره و ندیده و نریده و ... عمام هم میدونن عمام عن تخم هندی زاده پرورش یافته فراماسونری انگلیس پدر سوخته بود

    پاسخحذف
  10. ای امام جاکش, ریدم تو حلق همه ی جاکش های دیگری که پس از خودت باقی گذاشتی تا همچنان ایرانی نتواند با عزت زندگی کند. جاکش هائی مثل خامنه ای رفسنجانی, روحانی , دزدان سپاهی امنیتی, همه آخوندهای کون گشاد دزد و آدمکش , جاکشهایی مثل احمدینژاد ریقو , گه تپه هایی مثل حسین بازجو شریعتمداری,

    پاسخحذف
  11. فـحـش و نـاسـزا گـفـتـن ، اقـتـدار انـسـانـهای ضـعـیـف اسـت . مـتـاسـفـم بـرای اضـمـحـلال انـسـانـیـتـمـان،چـون بـه بـاورم زنـدگـی تـف سربـالاسـت . بـرای انـسـانـها ، نـیـکتـرین پـنـدارهـا،کـردارهـا و گـفتـارهـا را آرزومـنـدم و امـیـدوارم کـامنت مـن بـدلـیـل عـاری بـودن از فـحـش و نـاسـزا حـذف نـشـه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خفه کار کن مامله کفتار ! مادر قحبه ! مگه اینجا پایگاه بسیجه یا مسجد محله که داری خایه مالی میکنی کیر سگ خور !! سگ شاشید به او قرآن تو دهن هرچی مسلمون !! کس کش

      حذف
    2. آخه زن جنده ! کی به تو گفت بیای تو این وبلاگ ! برو تو سایت خامنه ای ! اینجا فقط فحش به دوازده امام و دین و مذهب و اسلام و مسلمونا . والسلام

      حذف
    3. مسلمون کثافت بی شعور عقب مونده ذهنی تروریست مغز فندقی گدا گشنه

      حذف
    4. این ادبیات اسلامی و گفتار قرانی است مومن عزیز امید است با رفتن دین افیونی اسلام این گفت و گو اصلاح شود (لعنت الله علی محمد رسول لولو)

      حذف
  12. تا این مردم احمق و بی‌ شعور به اینها سواری میدند اینها هم هستند و سواری میگیرند تا این مردم نفهم که میگن چکار به پوشش این جنده خانم دارید هستند آخوند و اسلام و فقر و دزدی و دروغ‌ گویی و قطع و جنایت و شیشه نوشابه هم هست کی‌ می‌شه این مردم عدم بشند خدا دند اصلا معلوم نیست این مردم چی‌ مصرف میکنند که اینقده فهم و شعور و قدرت درک و تجزیه تحلیلشون پائین ه !!!
    البته خطابم به اسهال طلبان و خط امامی‌های بی‌ شرف و دزد و قاتل نیست چون اونها برای نفهمیدن پول میگیرند و استاد این نمایش‌های مسخره و خر کردن مردمند خطابم به مردم عامّی و معمولی‌ هست که تا نوک بینی‌شون رو بیشتر نمیبینند و یه جورایی عادت کردند به توهین و تحقیر و قبول نمیکنند که احمقند و تا کسی‌ بهشون میگه بابا دارن ازتون سؤ استفاده میکنند بهونه میارند فرقی‌ هم نمی‌کنه تحصیل کرده باشند یا بی‌ سواد هر قشری یه جور خریت خودش رو توجیه می‌کنه یکی فقر و بهونه می‌کنه و یکی‌ مبارزه بدون خشونت حالا فرقی‌ نمی‌کنه مشکل سیاسی باشه یا اجتماعی همش توجیه و توجیه و توجیه !!اینجا هم به همون طریق هر کس یه‌جور می‌خواد سادگی‌ و کلاهی که ۳۵ساله به سرش رفته رو توجیه کنه یکی‌ حرف از احترام به آزادی و حق پوشش می‌زنه یکی‌ میگه مجبورن و تحت فشار حکومت یکی‌ میگه‌ای بابا مهم نیست و بزرگش نکنید یکی‌ دیگه میگه این کار رو برای گرفتن اقامت کردن !!!!!

    یه کم برای خودمون ارزش قائل بشیم که در چشم دیگران کودن و ترسو و بی‌ بخار و غیره دیده نشیم حداقل اگر میترسیم که طبیعی هم هست انکار نکنیم توجیه نکنیم مشکلات رو پنهان نکنیم بابا مگر فقط حکومت دیکتاتوری ایران زور و اصلاح و چماق داره مردم کشورهای دیگه مثل مصر و سوریه و ... آدم نبودند و نیستند؟؟!!اونها ترس و احساس نمیکنند حالا سوریه هیچی‌ برزیل و که دیگه یادمون هست همین چند ماه پیش برای گرون شدن قیمت یه بلیت اتوبوس چه کار کردند اونها فقیر ندارند؟مبارزه بدون خشونت رو بلد نبودند اونها بلد نیستند توجیه کنند؟این خانم به اندازه کافی‌ کفن پوش و مدافع داره دیگه نیازی به دلسوزی من و شما نیست خیلی‌ مردیم و انسان دلمون برای مادرانی بسوزه که برای کم تر از اینها جگر گوشه‌هاشون فدای عافیت طلبی ما شد..

    پاسخحذف
  13. خوشم اومد ازین نتیجه امام لعنت الله علیه...

    پاسخحذف
  14. ملت محترم ایران ای کسانیکه سایت دارد و وبلاگ من بلد نیستم سایت بزنم لطفآ کسانیکه وارد هستند ستونی بر پا کنند با نام :
    """ جاکش پس چی شد ؟؟ """
    این ستون برای احمدی نژاد هست و رهبرش علی یک دست و در ان وعده های آبکی این دو موجود کثیف پیگیری شود .
    اولین سوال :
    مگه نگفتی دریا خزر را به خلیج فارس وصل میکنی ؟؟ جاکش پس چی شد ؟؟
    مگه نگفتی پول نفت را بر سفره میاوری ؟؟؟ جاکش پس چی شد ؟؟
    گفتی راه آهن شیراز به اصفهان افتتاح شد ؟؟ جاکش پس چی شد ؟؟
    و،،،،،،،،

    پاسخحذف
  15. منم از صبح تا شب از محمد سنده کلفت تا اهل بیت ( ع ) رو با فحش خوار مادر تطهیر میکنم اما هیچ دردی از من دوا نمیشه من 18 سال درس خوندم و الان منی که از اعتیاد متنفر بودم سه ساله روزی 10 تا ترامادول 200 میخورم شاید کسی باورش نشه . تمام شبانه روز گیج و منگم حتی وایسادن برام بی نهایت سخته تنها دلیلش کس کش بودن مردم و همین اسلام لجن بود . هیچکدومتون نمیتونید چیزیو عوض کنید مایی که پول نداریم باید مرگ رو قبول کنیم خودتون رو گول نزنید ته خط همه ما همینه .

    پاسخحذف
  16. حیف دیلدو دو متری که به دست افراد نا اهل بیفتد

    پاسخحذف
  17. کثافت الله روح الله الموسوی الخمینی هندی زاده ملعون نوکر و جاسوس انگلیس بود.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.