دوشنبه، مهر ۰۸، ۱۳۹۲

حضرت آیت الله جوادی آملی! شما چه دریبلی می زنی با این خون شهدا...!

ما نفهمیدم این خون شهدا، چه معجونی است، بعضی وقتها، رابطه با آمریکا، بی احترامی به آن است، بعضی وقتهای دیگر، رابطه با آمریکا به برکت  آبروی این خون است...! 

فکر کنم یک چند وقت دیگر، رابطه با اسراییل، آزادی دیسکو و  مشروب فروشی ها، یا حتی ایجاد سواحل لختی هم به مدد خود شهدا باشد...! 

جماعتی ملا، جنگ احمقانه ای را ادامه دادند، کشور ایران را به خرابه تبدیل کردند، یک میلیون کشته و زخمی و هزاران میلیارد خسارت به جای گذاشتند، چون می گفتند «راه قدس از کربلا می گذرد»!  

یادمان باشد بعد از اینکه ایران خرمشهر را بازپس گرفت، اعراب حاضر بودند یکصد میلیارد دلار خسارت به ایران بدهند، عراق هم حاضر به عقب نشینی بودمنبع،  آنوقت جوانانی که توسط همین آخوندها، شستشوی مغزی شده بودند، بر اساس فرموده امامشان، گفتند راه قدس از کربلا می گذرد و جنگ را ادامه دادند، حاصل این جنگ، کشته و معلول شدن بیش از یک میلیون انسان و همینطور نابودی اقتصاد ایران بوده استبخوانید: + 

بعد که از آن جوانان خوب سو استفاده کردند و آنها را برای مقاصد پول و احمقانه خود بر باد دادند، حال حتی از خون آنان نیز نمی گذرند و از این خون سو استفاده می کنند!! 

جالب اینجاست، متولی این خون، انها هستند، و آنها تعیین می کنند چه چیزی آبروی آن خون را به خطر می اندازد، یک روز می گویند رابطه با آمریکا توهین به آن خونها است، یک روز دیگر می گویند رابطه با آمریکا، به برکت این خون ها است...!! 

آدم های سفله ای که اخلاقیات را اینچین لگدمال می کنند، وقتی در مصدر کار قرار می گیرند، حاصل آن جامعه ای می شود که اخلاق، اقتصاد، فرهنگ و ... همه چیز، به یغما می رود...! 

نوشته مرتبط: تفاوت های حضرت آیت الله جوادی آملی و پروین فهیمی (مادر سهراب اعرابی) را شرح دهید! (دو نمره)


و چند نوشته اخیر این وبلاگ:








۳ نظر:

  1. وقاحت آخوندی هر سال که می‌گذرد پیشرفته تر میشود. قبلا اگر جام زهر میخوردند حد اقل میگفتند جام زهر خوردیم امروز یک چیزی هم طلبکار میشوند. حکایت خط امامی‌های بالاترین است که ۳۵ سال مملکت را با شعار‌های مرگ بر آمریکایشان به فنا دادند امروز به بقیه می‌پرند که شماها نمیگذارید ما با آمریکا دوست بشیم، اگر چند وقت دیگر دیدید اصلاح طلب‌ها گفتند ضّد انقلاب به سفارت آمریکا حمله کردند و گروگان گیری کردند نباید تعجب کرد. در مورد این حرف جوادی آملی هم شبیه همین حرف را رفسنجانی زد که گفت این که اوباما می‌خواهد با روحانی دست بدهد و روحانی ناز می‌کند نصر الهی است و اصلا به روی خودشان نمی‌آورند که همه این تحریم‌ها برای این بود که اینها را سر میز مذاکره بنشانند و آدمشان کند که کرد.

    پاسخحذف
  2. حال می کنم که امثال شماها با انتخاب روحانی و اتفاقات مثبت اخیر بدجووووری سوختین و به زور هر چرت و پرتی هم که شده می خواهید یک ایرادی از یک جایی بگیرید که دل خودتان را خوش کنید ! امیدوارم دولت روحانی کم کم روابط بین المللی ایران را بهبود بخشد و -حداقل- به سطحی که در دوران خاتمی بودیم برگردیم... شما ها هم خودتان را جر وا جر کنید... فعلا در حد و اندازه ی همین وبلاگ های درپیت و حرف ها و "تحلیل"های صد من یک غاز هستید که برای اکثرتان منبع کسب درآمد و دریافت مستمری پناهندگی از دول اروپایی هست !

    پاسخحذف
  3. جوادی آملی هم داره مثل نگارنده این وبلاگ اعاده حیثیت می کند! باید دید آیا از حرف های گذشته خود بر علیه آمریکا پشیمان است و تغییر موضع داده است؟
    جمهوری اسلامی نه تنها از حرف های خود پشیمان نیست، بلکه معتقد است که تنها از حق آزادی بیان، استفاده کرده است.

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.