یکشنبه، شهریور ۲۴، ۱۳۹۲

احمدی نژاد بی اعتبار و نامشروع دزدی می کرد، حال حسن روحانی (با مدرک دکتری دزدی) و به اعتبار رای شما با مشروعیت نسبی دزدی می کند!

روحانی به اعتبار رای تو رییس جمهور شده، و به نمایندگی از تو پای قرارداد ترکمان چای را امضا می کند...!

هموطنی که به روحانی رای داده ای و باعث شده ای که او نزد برخی از کشورهای خارجی مشروعیت نسبی به دست 
آورد، به یاد داشته باش که رای شما، یک نوع اعطای وکالت است.

شما مسول اعمال کارهای نماینده خود و وکیل خود هستی، چرا که او به اعتبار رای تو، مشروعیت نسبی کسب کرده و می تواند با کشورهای خارجی معامله کند.

احمدی نژاد یک دزد تمام عیار بود که با چین وارد معامله می شد و کشور را غارت می کرد، باور کنید درد آن خیلی کمتر از دزدی های حسن روحانی است. چون حتی همان چین هم قبول داشتند که احمدی نژاد مشروعیت چندانی ندارد، اما اکنون حسن روحانی، با مشروعیت حاصل از حضور هم میهنان ما، می تواند با کشورهای خارجی قرارداد امضا کند.

بنا به گزارش منابع خبری، دولت حسن روحانی، در صدد امضای یک قرارداد ترکمان چای گونه با دولت هند است، که براساس این قرارداد، مالکیت یکی از میدان گازی مهم ایران، در اختیار دولت هند قرار می گیرد.

روزنامه هندی «بیزنس استاندارد» به نقل از “منابع آگاه” هندی گزارش داد که جمهوری اسلامی در مقابل دریافت «تمام» پول نفت صادر شده به هند در وجه «روپیه»، از این کشور خواسته است که طی سه ماه آینده قرارداد «مشارکت در تولید» برای توسعه میدان «فرزاد-بی» را امضا نماید.در صورت انعقاد قرارداد «مشارکت در تولید» با شرکت هندی، این شرکت در «ذخایر» و «مالکیت» آن نیز با ایران سهیم خواهد شد. وزیر نفت هند طی نامه‌ای به‌ “مان موهان سینگ” نخست‌وزیر این کشور اعلام کرده که هند با پرداخت روپیه به جای دلار در ازای نفت خریداری شده از ایران در سال مالی ۲۰۱۳-۲۰۱۴، بیش از ۸.۵ میلیارد دلار صرفه‌جویی خواهد کرد.

چنین قراردادی، به معنای واگذاری مالکیت بخشی از خاک ایران به هند است.

نکته جالب توجه اینجاست که اینگونه قراردادها، چندین دهه است که با هیچ کشوری بسته نمی شود، چون در حقیقت، نقض استقلال کشور طرف مقابل است! چند دهه از ملی شدن صنعت نفت ایران به رهبری زنده یاد دکتر مصدق گذشته است، اما اکنون حسن روحانی، در یک قرارداد عجیب، استقلال ایران را به زیر سوال می برد.

مالکیت خاک و یا منابع زیر زمینی، متعلق به یک کشور است و نباید با یک شرکت یا کشور خارجی، به اشتراک گذاشته شود. 

در خاتمه، به یاد بیاورید که حسن روحانی، دزدی علمی کرده و تز دکتری او دزدی است! مشخص است که وقتی چنین دزدی را به سمت ریاست جمهوری برگزینند، در ابعاد ملی دزدی می کند...! 

نوشته های پیشین: 









۷ نظر:

  1. ببخشید گمنامیان جان
    ولی شمام دیگه شورشو دراوردی
    اینقدر به مردم نتوپ
    همه ش داری تکرار میکنی که مردمی که رای دادند در جنایات روحانی شریکند
    داری اشتباه میکنی عزیز جان
    مردم بیشتر از اونکه در قبال چاه نفت و گاز مسئول باشن در قبال شکم زن و بچه شون مسئولن.
    شما جای گرم و نرم نشستی...فکر نمیکنی بعضیا نون ندارن، بعضیا مریض دارن و چشم امیدشون همین حسن کلیدساز بوده تا تحریم ها رو کم کنه بلکه داروهای خارجی ارزون بشه.
    یادت باشه این مردمی که داری هر دفعه محکومشون میکنی نه به شخص روحانی بلکه به زندگی رای دادن. به نون و دارو رای دادن.این تنها کاری بود که میتونستن بکنن.حتی اگر این رای دادنشون تاثیر مثبتی هم تو زندگیشون نداشته، اما اینا آدمای بینوایی هستن که به هرچیزی متوسل میشن تا شاید فقط یک ذره از از بار بدبختی هاشون کم بشه. میگن اگر یه بیچاره ای از روی بدبختی و گرسنگی و ناچاری دست به دزدی از مالت زد، ببخشش و تنبیهش نکن اونوقت شما داری به خاطر رای، مردم بینوا رو شریک گناه یه عوضی مث روحانی میکنی؟

    پاسخحذف
  2. گمنامیان دروغگو و بی شرف اینقدر به دکتر روحانی عزیز و مورد وثوق ملت ایران تهمت نزن...آشغالهایی مثل تو دوست داشتند تا امثال احمدی نژاد باشند و ایران را به مرز تباهی ببرندولی نگرانید که دکتر روحانی عزیز ایران اسلامی را به جایگاه اصلی اش برساندکه به لطف خدا مطمئنیم میرساند تا کور شود هرآنکه نتواند دید.دیگه اینقدر زرزر نکن کسی به حرف آدم دروغگو مثل تو گوش نمیدهد،،شیشه زدی چرت و پرت میگی؟

    پاسخحذف
  3. رقصیدن وسعت خیابون و لاس زدن و با ماشین دور دور کردن بوق زدن هم از روی اجبار بود؟؟!!از روی گشنگی بود عزیز من چرا قبول نمیکنی این مردم رسما عقل و منطق و غیرت و همه چی‌شون رو باختن خودشون هم نمیدونند چی‌ میخوان چی‌ به صلاحشون هست چی‌ نیست این مردم اعتیا پیدا کرده به درد و زجر قبول کرده این جور زندگی‌ کنه به یه کم آزادی و حرفای قشنگ و ۲زار یارانه راضی‌ هست و به تغیر فکر نمیکنه از تغییر می‌ترسه وحشت داره چون به انتخاب خودش مطمئن نیست سر گردون و هیرونه نماز خون نیست روز نمیگیره ولی‌ می‌ترسه از این مسائل عبور کنه یا ازش عبور میکنه ولی‌ اون رو میذاره کنار دور نمیندازه چون می‌چسبه با قاضی‌ نذری مشروب بخوره حال میده شب‌های محرم تیپ بزنه بره هیئت دختر بازی کنه همون جور که میدونه و عقیده داره قانون خوبه و می‌تونه حقش رو از حلقوم این و اون بکشه بیرون ولی‌ اگر قرار باشه جریمه بشه لنگ میندازه رو پلاک وسیلش که زرنگی کرده باشه فرقی‌ هم نمی‌کنه تحصیل کرده باشی‌ یا بی‌ سواد اونی که سواد داره یه مدل توجیه می‌کنه اونی هم که بی‌ سود یه جور در مقابل فهمیدن مقاومت می‌کنه!
    وضعیتمون خیلی‌ خراب تر از این حرف‌های آبکی‌ و بهونه و توجیه‌های آبکی‌ و بچه خر کن گذشته عزیز من همه چیز تو اون مملکت خرابه از بالا بگیر تا پایین همه یه جور فرصت طلبیم دمکراسی و برابری و آزادی چیز ارزونی نیست و باید بهای اون رو بپردازی می‌خواد حالا ۱جریمه راهنمائ رانندگی‌ باشه یا احترام گذاشتن به حقوق یک همجنس گرا یا پناهنده افغانی همان جور که مردم کشور‌های غربی دارند بهای اون رو میدند..

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. لایک
      همه حرفات قبول
      ولی من هنوزم میگم ما حق نداریم همه رو محکوم کنیم
      اونایی که دستشون به دهنشون میرسه بله و البته باز هم به طور مشروط میتونم قبول کنم که محکوم هستند
      ولی بقیه جامعه و اقشار خیلی کم درامد نه
      ما قبل از اینکه فقط بشینیم اینجا و از ته معده مون حرف بزنیم باید ببینیم که چیکار میتونیم واسه این قشر جامعه که تو ایران تعدادشون کم نیست بکنیم.
      بحث من اینه که اوناییکه خارج از کشور نشستن هنوز وضع افتضاح مناطق محروم ایران رو نمیدونن...مردم حق زندگی دارن.کم خطر ترین راه رو انتخاب میکنن چون برخلاف من و شما خودشون تو دل خطر و بدبختی هستن. آره اوناییکه حرفشون اجرای حقوق بشر و دموکراسی هست ولی از اون طرف میرن و تو انتصابات شرکت میکنن جدا آدمای ترسو یا احمقی هستن.ولی درست نیست که همه ی افرادی رو که رفتن رای دادن محکوم کنیم.به جای اینکار باید در مورد آینده ی بدون رژیم اسلامی بیشتر آگاهشون کنیم.اینکه اوضاع این افراد بعد از اینکه رژیم عوض بشه تغییری خواهد کرد؟یادت باشه اگه قرار باشه بعد از رفتن ج.اسلامی رای گیری تو ایران صورت بگیره، با رای همین مردم نوع حکومت انتخاب میشه.پس بهتر نیست به جای محکوم کردن افرادی که برای برقراری دموکراسی واقعی تو ایران به رای شون احتیاج داریم، درکشون کنیم و ببینیم واقعا ریشه مشکلاتشون چیه؟

      حذف
    2. یعنی‌ چی‌ که اونهایی که دستشون به دهنشون میرسه بله ولی‌ بقیه که در آمد کمی‌ دارند و فقیر هستند نه؟؟!!شرایط وحشتناک اکنون ایران ربطی‌ به فقیر و غنی نداره همه یه جور مقصرن

      وقتی‌ شما از غنی و فقیر یا طبقه متوسط و فقیر صحبت می‌کنید از ۲کشور متفاوت که صحبت نمی‌کنید گرامی‌؟ منظور ۲طبقه اجتماعی متفاوت از لحاظ سطح زندگی‌ و رفاه و در آمد در یک کشور واحد با فرهنگ و ادب و رسوم یکسان هست که شمه و نمونه یی‌‌ از دیدگاه سیاسی و رفتار اجتمأعی اونها رو در کامنت بالا توضیح دادم که شما در صدد توجیه بر اومدید و صرفاً طبقه متوسط جامعه رو محکوم کردید !!
      وقتی‌ شما قبول می‌کنید که طبقه مرفه و متوسط جامعه حال به هر شرط و شروطی محکومند یعنی‌ به طور غیر مستقیم قبول کردید که اقشار ضعف و کم در آمد هم مقصر هستند چون ساده انگاری هست اگر فکر کنیم قشر ضعف در صورتی‌ که بلیت لاتاری ببره و وضع مالیش خوب بشه چیزی می‌شه غیر از بقیه مردم فرصت طلب و نون به نرخ روز خور ایران،به قول بزرگان کار کس نان از عمل خویش خورد.
      ضمنا اگر این مردم به اون حد از آگاهی‌ رسید که در مقابل زور گویی این حکومت بایستند اون موقع من هم به رایشون احترام میزارم در غیر این صورت احترام گذاشتن به رای کسانی‌ که یه روز سبزند و یه روز بنفش و با وعده وعید و ۴تا دروغ‌ گول میخورن حماقت هست.

      حذف
  4. جناب آقای حسن روحانی
    انتخاب شایسته و بحق شما را به عنوان کس‌کش‌ترین دلال نفت تبریک می‌گوییم.
    کونی پول ملت خوردن ندارد. از طرف ف.ف.

    پاسخحذف
  5. بي شرفا اين دستگاھھای پخش پارازیت رو از تو شهرها جمع كنيد اين مردم جاكش براي نون شبشون موندن چه برسه به پول دكتر برا سرطان و هزار كوفت و زهرمار ديگه که سوغات پارازیت هستش. هر كي سرطان گرفت با خودش چند تا از این پفيوزا رو ببره زير خاك تا مفت نمرده باشه

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.