جمعه، مهر ۰۷، ۱۳۹۱

امام هشتم وقتی زنده بود، نتوانست برای خودش کاری کند،حالا چه کار می تواند بکند که گرد و خاکش را به کله بچه های بیمار می مالید؟!


اینها خدام حرم امام هشتم شیعیان هستند که از کودکان سرطانی در بیمارستان ها دیدار کرده اند، همانطوری که می بینید، به سر و کله این کودکان نیز گرد و خاک قبر امام هشتم می مالند (چون مقدس است!!)، حال سوال من این است، این امام هشتم، زمانی که زنده بود و قادر به انجام کاری بود، خودش  انگور سمی خورد و مرد!  و نتوانست خودش را شفا بدهد!! (آن هم زمانی که زنده بود)،


حالا این آدم بعد از چند صد سال و در حالی که مرده است، چه غلطی می تواند بکند که گرد و خاک کثیف را به سر و کله کودکان بیماری می مالند؟! 

/--------------/نوشته دیگر امروز من: 




۵ نظر:

  1. چرت و پرت ها چیه میگی؟ معلومه خیلی رد کردی اسکل جان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کدوم چرت و پرت ای بیسواد آشغال.
      حرف حسابه. امام رضا که نتونست خودشو شفا بده، چجوری میخواد افراد بیمار، آنهم بیماران سرطانی را شفا بده!؟ آنهم زمانی که خودش در قید حیات نیست!
      آخه حیوون، آخه عنتر، آخه بیشعور، کجای این استدلال اشکال داره؟

      حذف
  2. از قدیم گفته اند: "کل (یعنی ای کچل!)، اگر دوا بودی، خودت مداوا نمودی"!
    بنا به منابع تاریخی امام هشتم شیعیان جهان پس از مسموم شدن، سه روز و سه شب به اسهال و استفراغ شدیدی دچار شده بود و بقولی در مدفوع خویش غرق بود تا اینکه پس از سه شبانه روز جان کندن به طرز فجیعی سقط شد.
    حماقت و سرگشتگی مسلمانان (در این مورد شیعیان)از همین جا مشهود است که بجای اجر و منزلت برای دانشمندان فرهیخته و کبیری همانند لوئی پاستور و روبرت کخ و دیگران که با پژوهشهای عملی و اکتشافات خویش تاکنون جان صدها میلیون انسان را از مرگ حتمی نجات داده اند، دست به دامن کودن شهوترانی بنام "امام رضا" می شوند و از او مراد و شفا می خواهند. همان کسی که قادر نبود مسمومیت خود را شفا بخشد یا حداقل آنرا قدری تسکین دهد تا از شدت و حدت اسهال، غرق در مدفوع خویش سقط نشود.

    پاسخحذف
  3. بچه بیچاره را کثافت مالی می‌کنند بعد یکی دو روز دیگر که بدنش عفونت می‌کند این دو خر پیر جوابگو هستند؟
    مادر بیچاره هم طوری از بچگی مغز شویی شده که از امید یا نا امیدی به گریه افتاده...
    دکتر و پرستار هم اگر حرف بزنند داغشان می‌کنند...
    ای خراب شود مملکتی که این حیوانات بخواهند محافظ بچه هایش باشند.

    پاسخحذف
  4. این سایت متعلق به شیطانه و جز توهین به مقدسات محتوای دیگه ای نداره خدا به راه راست هدایتتون کنه

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.