جمعه، مهر ۰۷، ۱۳۹۱

این تصویر احمدی نژاد درحال خوردن نان و پنیر است،او همانی است که غیر از پول نفت،نیمی از ثروت هر ایرانی را دزدید و ندا را نیز کشت!

دوست عزیزم، اندیشه گرامی نوشته بود: به امید آمدن کدام «جمعه» خانه ما را ویرانه می کنید؟!

بی اختیار یاد این عکس احمدی نژاد افتادم، بعد به یاد لحظه جان سپردن ندا آقا سلطان...! 

ابتدا به یاد داشته باشیم که احمدی نژاد، فرزندخوانده مجتبی خامنه ای است و او است که پشت همه دزدی های احمدی نژاد قرار دارد...!

این عکس احمدی نژاد، در ابتدای دوران ریاست جمهوریش منتشر شد تا به مردم ساده باور بگوید او فردی ساده زیست است، یعنی مثلا نان و پنیری می خورد که ده سنت (یک دهم دلار) خرج بر می داشت و حاضر نبود یک چلوکباب دو دلاری بخورد، در نتیجه یک دلار و هشتاد سنت، به نفع مردم ایران بود!
حال بعد از هفت سال، نتیجه ریاست جمهوری احمدی نژاد، نتیجه این شده که پول ملی ایران، شصت درصد ارزشش را از دست داده است(!)، آنهم در حالی که دولت او بیش از هفتصد میلیارد دلار نفت فروخته است!

یعنی هر هزار تومان پول ایرانی، ششصد تومان خود را از دست داده است و در حقیقت این پول به جیب احمدی نژاد رفته است!

یعنی در حالی که بیش از همه دولت های تاریخ ایران پول داشته است، و همه آنرا به جیب مبارک ریخته است، و چیزی به مردم ایران نرسیده است، باز این کفایت نکرده است و آقای احمدی نژاد و مجتبی خامنه ای، شصت درصد از پولی که مردم ایران در قبل داشته اند را به جیب زده اند...!

به عنوان مثال، برخی از ضررهایی که دولت احمدی نژاد با مدیریت غلط خود به کشور ایران زده است را در اینجا ذکر می کنم:

مهمترین خیانت احمدی نژاد ایجاد بحران بین المللی است که در نتیجه آن وضع اقتصادی مردم به این وضع فجیع درآمده است.دو بحران توسط احمدی نژاد ایجاد شده است:

-          ایران در منطقه از دو گروه تروریستی حزب الله و حماس حمایت می کند خود مردم فلسطین و لبنان نیز از دو گروه یاد شده متنفر هستند و معتقدند این گروه های تروریستی یاده شده بشدت فاسد بوده و فقط بدلیل منافع خودشان از ایجاد صلح با اسراییل جلوگیری می کنند. بدلیل حمایت ایران از گروه تروریستی فوق، تمام کشورهای پیشرفته و متمدن دنیا با دولت ایران اختلاف دارند.

-           ایجاد بحران هسته ای و پیگری ساخت بمب اتم که تحریم های بین المللی را برای ایران به همراه داشته است.
بابت دو بحران یاد شده ، فشارها و ضرر های اقتصادی فراوانی به مردم ایران وارد شده که رئوس آن به شرح ذیل است:

-          رژیم ایران در معرض خطر حمله آمریکا و  اسراییل است، و برای اینکه رژیم جلوی این حملات را بگیرد، ناچار است که به دولت های روسیه و چین، باج بدهد.

به عنوان مثال، در عوض حمایت از ایران، سهم ایران را در منابع نفتی و گازی دریای خزر از پنجاه درصد طبق قرارداد سال 1949 به یازده درصد کاهش داده است. با توجه به اینکه تاکنون بیش از پنجاه میلیارد بشکه نفت در میادین نفتی دریای خزر کشف شده است، این به معنی از دست رفتن بیست میلیارد بشکه نفت از ثروت مردم ایران است که به رقم افسانه ای دوهزار میلیارد دلار(دو تریلیون دلار) می رسد. این به معنی 30000دلار یا شصت میلیون تومان پول از جیب هر ایرانی است.

-          به دلیل بحران های فوق، شورای امنیت، تحریم های زیر را برای ایران در نظر گرفته است، و ما ضررهای زیر را متحمل شده ایم:

الف- علی رغم اینکه ایران بهترین موقعیت جغرافیایی را برای سرمایه گذاری دارد، اما به دلیل تحریم و ایجاد بحران های بین المللی توسط احمدی نژاد، هیچ شرکت خارجی در ایران سرمایه گذاری نمی کند. لذا در میادین مشترک نفتی با کشورهای همسایه چون قطر ، آنها مشغول استخراج هستند و سهم ما را نیز آنها می فروشند. میلیاردها دلار از ثروت کشور ها در حال تاراج به این شیوه است.

ب- به دلیل نبود سرمایه گذاری خارجی در صنعت نفت و گاز و از طرفی چون شرکت های صاحب تکنولوژی به دلیل تحریم حاضر به انجام کار در ایران نیستند، بهره وری ما برای استخراج نفت بسیار پایین آمده است و میلیاردها بشکه نفت برای همیشه در اعماق چاه ها باقی می ماند. ضریب برداشت نفت در ایران 24 درصد است در حالی که در نروژ ای نرقم 65 % است ، یعنی ما دو برابر نفتی که صادر می کنیم، را نابود می کنیم.این به معنی از دست دادن نه هزار میلیارد دلار پول است. (عصر ایران – یک اسفند به نقل از رییس پژوهش نفت ایران)

ج- به دلیل تحریم های بانکی بین المللی ما برای صادرات و واردات، ناچار هستیم از بانک های کشورهای ثالث استفاده کنیم که برای کشورما هزینه ای حدود ده درصد به همراه دارد. یعنی 10% تمام صادرات و واردات کشور را باید به یک کشور ثالث مانند امارات برای استفاده از سیستم بانکی آنها، باج بدهیم، یعنی رقمی حدود بیست میلیارد دلار در سال!

-          سالیانه بیش از 180000نفر از متخصصین تحصیل کرده ایرانی به دلیل نبود امنیت و فرصت شغلی از ایران فرار می کنند که طبق امار صندوق بین المللی پول، به معنی از دست دادن پنجاه میلیارد دلار پول است.در حالی که اگر امنیت اقتصادی بود، ما به بیش از این افراد تحصیل کرده برای ساختن و توسعه ایران نیاز داشتیم.

جمع بندی :

با یک جمع و ضرب ساده، می توان نتیجه گرفت که در نتیجه مدیریت احمدی نژآد، کشور ما با ضرر اقتصادی دوازده هزار میلیارد دلار، مواجه شده است...! اگر بخواهم این رقم را به ریال بنویسم، چنین می شود: 
دویست و چهل هزار میلیون میلیارد ریال(!)
240,000,0000,000,000,000 ریال
و این رقم دزدی احمدی نژآد برابر با دو هزار میلیارد چلوکباب است...!!

و این ندا آقا سلطان بود، دخترکی که تولد بعدی را ندید
/--------------/نوشته دیگر امروز من: 


۶ نظر:

  1. می تونی بشمری؟
    من تاحال میلیون میلیارد نشنیده بودم
    خو الحمدلله تو کفشش کردی
    خو خدا رو شکر زنده موندیم کفش یه ایرانیه دیگه رو هم دیدیم

    پاسخحذف
  2. [فاجعه احمدی نژاد] بسیار سنگینتر و عمق و وسعت میدان تخریبش بسیار فراتر از اینهاست ،و در دولت بعدی و ناتوانی آنها در ترمیم تخریبهای هشت ساله دولت احمدی نژاد و افشای ناخواسته فجایع عملکرد هایش ، پی به آن خواهیم برد.//

    پاسخحذف
  3. آیا محسن چاوشی از ایران رفت؟؟ ـ۶۹0۰ کلیک
    عصر امروز خبری شوکه کننده ،مبنی بر خروج محسن چاووشی از ایران خبر: در برخی از وب سایت های معتبر منتشر شد، که به سرعت در بین سایت ها پخش شد. نکته جالب این بود که طولی نکشید ايشان اعلام نمودند قصد سفر ندارند!

    * لطفا به خبر فوق عنايت بفرمائيد- اين خبر مربوط كه هفتم همهر سال نودو يك ميباشد :
    توضيح : خبر ياد شده ظرف مدت1 ساعت آمار 7000 نفر بازديد كننده را به خود اختصاص داد ، درحالي كه زير همين خبر از كشته شدن 240 نفر مردم سوري فقط 16 كليك را بخود اختصاص داد !!

    پس بنگريم :
    -ايرانيان از كشته شدند روزي 250 نفر مردم سلحشور سوري كه فقط كمي از حقشونو را ميخوان ،‌شوكه نميشن(در حالي دين و نام همين عربها در كشور مقدس ميدانند!) ولي خبر مسافرت يك خوانند سبك عوام را شوكه كننده ميدانند!
    -ايرانيا از بالا رفتن انفجاري هزينه هاي زندگي و ارز شوكه نميشن، بلكه ميگن : "دلار امروز هم ركورد زد" كه بنا برادبيات همين مردم ركوردزدن يك حركت موفق قهرمانيست !
    -ايرانيان از فلاكت هژموني اسلام بر جاي زندگيشون كه شامل روابط نفرت انگيز نظير:‌ صيغه متعه نفقه حد مهر وطي هست شوكه نويشن بلكه مپرستندش!
    -ايرانيان از فاجعه اي ككه 34 نه بلكه 1400 سال به سرشون اومده شوكه نشدند، بلكه گوسفند وار تابعش شدند
    - ايرانيان عظيم ترين هميتشان بعاز 32 سال ظلم جمهوري اسلامي بود ، به اصططلاح جنبشي سبز رنگ رقم زده ولي قرار هاي ميتينگشان از 50 نفر هيچگاه نگذشت! از اين امر شوكه نشدند ، بلكه بيشمال گشته مشغول غريزه پرستي خود گشتند ...
    -ايرانيان از ظلمي كه جمهوري اسلامي فاجعه بار تحميل كرد بهشان را ، شوكه نشدند بلكه با مانند آفتاپرست همرنگ جماعت و با مطابعت از حزب دور جهت در راستاي منجلاب اسلامي شدند
    ايرانيان عليرغم ادعا هاي كر كننده اشان راجع به تمدن و فرهنگ بخش اساطير شان ، (نظير خبر :‌ايرانيان كشمش را اختراع كردند – كه ميتوانيد عموان خبر را سرچ كنيد) در 1000 سال هيچ چيزي براي دنيا نداشتند ، ولي شوكه نشدند بلكه خود را ابرقدرت نظامي و اقتصادي دانستند !!
    و هزاران هزران ايراد زير ساختاري ديگر ....
    - ايرانيا از اينكه پَست از حكومت خود هستند شكه نشدند، بلكه دچار خود بزرگ بيني تاريخي خود گشتند ....
    -ايرانيان كه تما دنيا را كم هوش ميدانند و دچار نژاد پرستي بيمار گونه هستند شوكه نشدند ، بلكه خودر به جامعه كمپرادور مصرفي و مُصرف كه فقط دچار لوكسوري و آرزوي داشتن اتوموبيل هاي چند صد ميليوني بوگاتي ، مازارتي هامر ...تبديل نمودند ...


    ايا ايرانيا واقعا همان فرومايگان نيستند ؟!
    به من فحش ندهيد ،‌به سرشتي كه كياست انساني را به اين شيوه به گند كشانده متعارض شويد ...



    پاسخحذف
  4. نسخه تصحصح شده :
    آیا محسن چاوشی از ایران رفت؟؟ ـ۶۹0۰ کلیک
    عصر امروز خبری شوکه کننده ،مبنی بر خروج محسن چاووشی از ایران خبر: در برخی از وب سایت های معتبر منتشر شد، که به سرعت در بین سایت ها پخش شد. نکته جالب این بود که طولی نکشید ايشان اعلام نمودند قصد سفر ندارند!

    * لطفا به خبر فوق عنايت بفرمائيد- اين خبر مربوط به هفتم مهر سال نود و يك ميباشد :
    توضيح : خبر ياد شده ظرف مدت1 ساعت آمار 7000 نفر بازديد كننده را به خود اختصاص داد ، درحالي كه زير همين خبر از كشته شدن 240 نفر مردم سوري فقط 16 كليك را بخود اختصاص داد !!

    پس بنگريم :
    -ايرانيان از كشته شدند روزي 250 نفر مردم سلحشور سوري كه فقط كمي از حقشونو را ميخوان ،‌شوكه نميشن(در حالي دين و نام همين عربها در كشور مقدس ميدانند!) ولي خبر مسافرت يك خوانند سبك عوام را شوكه كننده ميدانند! كه نشدند هيچ !، بلكه ميگن : "دلار امروز هم ركورد زد" !!! كه بنا برادبيات همين مردم ركوردزدن يك حركت موفق قهرمانيست !
    -ايرانيان از تاسي فلاكت هژموني اسلام بر جاي زندگيشون كه شامل روابط نفرت انگيز نظير:‌ صيغه متعه نفقه حد مهر وطي هست شوكه نويشن بلكه مپرستندش!
    -ايرانيان از فاجعه اي كه 34 نه ، بلكه 1400 سال به سرشون اومده شوكه نشدند، بلكه گوسفند وار تابعش گرديدند...
    - ايرانيان كه عظيم ترين هميتشان بعداز 32 سال ظلم جمهوري اسلامي ، به اصططلاح جنبشي سبز رنگ رقم زده بود ولي قرار هاي ميتينگشان از 50 نفر هيچگاه نگذشت! و خلاصه از اين امر شوكه نشدند ، بلكه بيشمال گشته مشغول غريزه پرستي خود گشتند ...
    -ايرانيان از ظلمي كه جمهوري اسلامي فاجعه بار تحميلشان كرد، شوكه نشدند بلكه با مانند آفتاپرست همرنگ جماعت و با مطابعت از حزب دود، هم جهت در راستاي منجلاب اسلامي شدند
    -ايرانيان عليرغم ادعا هاي كر كننده اشان راجع به تمدن و فرهنگ بخش اساطير شان ، (نظير خبر :‌ايرانيان كشمش را اختراع كردند – كه ميتوانيد عنوان خبر را سرچ كنيد) در 1000 سال اخير هيچ چيزي جز صدور تروريست و روسپي براي دنيا نداشتند ، ولي از پديده شوكه نشدند بلكه خود را ابرقدرت نظامي و اقتصادي دانستند !!
    و هزاران هزران ايراد زير ساختاري ديگر ....
    - ايرانيا از اينكه پَستتر از حكومت خود هستند شكه نشدند، بلكه دچار خود بزرگ بيني تاريخي خود گشته و پاي بساط خودرا آزاده داستند ....
    -ايرانيان كه تما دنيا را كم هوش ميدانند و دچار نژاد پرستي بيمار گونه هستند شوكه نشدند ، بلكه خودر به جامعه كمپرادور مصرفي و مُصرف كه فقط دچار لوكسوري منتجه پول نفت بود با تنها آرزوي داشتن اتوموبيل هاي چند صد ميليوني بوگاتي ، مازارتي هامر ...تبديل نمودند ...


    ايا ايرانيا واقعا همان فرومايگان نيستند ؟!
    به من فحش ندهيد ،‌به سرشتي كه كياست انساني را به اين شيوه به گند كشانده متعارض شويد ...



    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.