شنبه، مهر ۰۸، ۱۳۹۱

چرا خروج نام مجاهدین از سازمانهای تروریستی، یک فاجعه برای آزادی خواهان ایرانی است؟/ارتباط مجاهدین و عربستان سعودی؟!

در  اینکه مجاهدین یک فرقه تروریستی هستند و با روش های غیر انسانی، اعضای خود را مجبور به ادامه همکاری در فرقه خود می کنند، هیچ شکی نیست.

گزارش دیده بان حقوق بشر (یکی از مهمترین سازمان های بین المللی فعال در امر حقوق بشر) به صراحت به وجود شکنجه و زندان های انفرادی در کمپ اشرف، و یا کشتن اعضا تاکید می کند.(توضحیات بیشتر در اینجا). به یاد داشته باشیم که این گروه تروریستی، به جنایت علیه بشریت متهم است (منبع)

به دلیل فعالیت های تروریستی، از جمله کشتن آمریکایی ها در قبل از انقلاب در ایران، همکاری با صدام در سرکوب کردها و شیعیان عراق، و همینطور بد رفتاری با اعضا خود، دولت آمریکا این گروه را در لیست سازمان های تروریستی قرار داده بود.

اما در این چند سال اخیر، مجاهدین خلق با استفاده از دلارهای صدام (که بابت مزدوری دریافت می کردند)، اقدام به پرداخت پول به سیاستمداران آمریکایی کردند و با کثافت کاری، دولت آمریکا را مجبور کردند که لیست این مجاهدین را از لیست سازمان های تروریستی، خارج کند.

نظر مطبوعات بین المللی در اینباره:

"در حالی که روزنامه تایمز مالی اتخاذ تصمیم مبنی بر خارج ساختن نام مجاهدین خلق از لیست گروههای تروریستی را "نمونه روشن نفوذ پول و دلالی سیاسی در واشنگتن" خوانده و جایگاه کنونی مجاهدین خلق را مابین "گروه مزاحم و یا بی‌معنی و فاقد تاثیر" قرار داده، و در نوشته های رسانه های دیگر از آنها به عنوان "کمدی فاجعه بار" یاد شده،"

به نکات ذیل توجه بفرمایید:

-          حماقت آمریکایی:
اصولا چیزی وجود دارد به نام «حماقت آمریکایی!». علی رغم داشتن بیشترین توانایی (پول، قدرت نظامی و سیاسی) اما دولت آمریکا، در بسیاری از موارد، احمقانه ترین تصمیمات را گرفته است
-          لابی گری در آمریکا:
در آمریکا لابی گری قانونی است، یعنی دفاتری وجود دارند که با دریافت پول، به نمایندگی از شما بین نمایندگان مردم در مجلس حضور یافته و به تبلیغ نظر شما می پردازند.
-          لابی گری در زمانی که تروریست بودند:
گروه های تروریستی اجازه لابی کردن در آمریکا را ندارند، اصولا دریافت پول از آنها، به دلیل مشخص نبودن منبع پول، می تواند جرم پولشویی شناخته شود. اما درست در زمانی که مجاهدین در لیست تروریستی بودند، به صورت عجیبی به سیاستمداران آمریکایی پول های کلان می دادند تا در مجالس آنها برای چند دقیقه سخنرانی کند!
جالب اینجاست که دریافت چنین پول های کلانی (مثلا مبلغ یکصدو  شصت هزار دلار برای چند دقیقه سخنرانی توسط فرماندار ایالتی در آمریکا)، به تحقیق رسمی اف بی آی، درباره پولشویی سیاستمداران آمریکایی و دریافت پول از تروریست ها ختم شد! پیوند به منبع
-          مجاهدین پول های کلان با منبع نامعلوم دارند:
مجاهدین تنها گروه ایرانی هستند که پول های کلان دارند. منبع همه آنها مشخص نیست، اما می توان به پول هایی اشاره کرد که بابت مزدوری و خیانت به مردم ایران از صدام دریافت کرده اند، تا جرایم سازمان یافته ای چون قاچاق انسان و یا کلاه برداری های سازمان یافته در اروپا.
گزارش هایی وجود دارد که مجاهدین، به صورت ماهیانه مبالغ  میلیون دلاری، از صدام پول می گرفته اند. به یاد بیاوریم که زمان دستگیری مریم رجوی در فرانسه، مبلغ شش میلیون دلار به صورت نقد (!) از اتاق خواب او کشف شد و مطمینا با توجه به سن و سال خانم مریم رجوی، این پول حاصل استریپ کردن ایشان در کلاپ های پاریس نبوده است!
بنا به گزارش فاکس نیوز،مجاهدین برای سخنرانی سیاستمداران آمریکایی در جلسات خود، هر دقیقه بیست هزار دلار پرداخت می کرده اند!
-          مجاهدین نظر دولت آمریکا را خواهند خرید:
زمانی که مجاهدین در لیست تروریستی بودند، امکان لابی کردن نداشتند، اما اینچنین پول پرداخت کردند و نظر سیاستمداران احمق آمریکا را عوض کردند، وای به روزی که این گروه تروریستی، بتوانند قانوی فعالیت کنند..!
به نظر می رسد از این به بعد، مجاهدین تلاش می کنند نزد سیاستمداران احمق آمریکایی، خود را نماینده مردم ایران معرفی کنند!
-          نگرانی عربستان سعودی و شرکت های نفتی دنیا از استقرار دمکراسی به ایران:
نفع عربستان سعودی، وجود کشوری متزلزل و غیر دمکراتیک در ایران است.
عربستان سعودی تنها کشور منطقه است که بیش از همه، نگران استقرار دمکراسی در ایران است. عربستان سعودی،بزرگترین صادر کننده و دارنده نفت دنیا، کشوری است که به شیوه دروان ماقبل تاریخ (!) اداره می شود، هیچ نظارتی بر خاندان سعودی نیست، مبالغ کلان پول نفت به جیب آنها می ریزد و خوب می دانند اگر در ایران،دمکراسی حاکم شود، این نهضت مردم سالاری، به عربستان سعودی نیز منتقل می گردد. قطعا اولین نکته سیاست خارجی یک نظام دمکراتیک در ایران، نقض حقوق بشر و عدم وجود دمکراسی در عربستان است.
از طرفی نیز، اگر در عربستان دمکراسی برقرار باشد، شرکت های نفتی، اجازه غارت منابع نفتی کشورهای نفت خیر منطقه را نخواهند یافت.
لذا، شرکت های نفتی بزرگ دنیا و همینطور دولت عربستان سعودی، از استقرار دمکراسی در ایران، وحشت دارند.
-          نگرانی شرکت های اسلحه سازی دنیا از استقرار دمکراسی در ایران:
شرکت های اسلحه سازی، نقش مهمی را در تصمیم گیری ها بازی می کنند. شاید برخی بگویند ترنور آنچنانی وجود ندارد، اما چنین نیست:
الف)سلاح ها همه برای دولت آمریکا طراحی می شود. دولت آمریکا با خرید اولین محموله، هزینه طراحی را پرداخت می کند، خرید کشورهای خارجی، سود خالص برای کمپانی های اسلحه سازی است.
به) ارتباط گسترده کمپانی های اسلحه سازی با سیاستمداران آمریکایی. مثلا رییس هیئت مدیره مارتیک، همسر پاول است!
طبیعی است که مهترین خریدار اسلحه، عربستان و کشورهای نفت خیز منطقه هستند و صد البته که با استقرار دمکراسی، دیگر کشورهای منطقه دلیلی برای خرید اسلحه ندارند. 
-          ارتباط مجاهدین با عربستان سعودی:
منبع: اینجا: سخنان یکی از بلندپایه ترین اعضای جداشده از مجاهدین
گزارش هایی از ارتباط بین عربستان سعودی و مجاهدین وجود دارد. به نظر می رسد مجاهدین که تا کنون مزدوری صدام را می کردند، اکنون به مزدوری عربستان سعودی می پردازند.
-          خطر مجاهدین برای آزادی خواهان ایرانی:
خطر اصلی مجاهدین این  است که برای سیاستمداران نادان و احمق آمریکایی، خود را نماینده مردم ایران جا بزنند.
بدون شک، مردم ایران ترجیح می دهند که زیر یوغ رژیم آخوندی بمانند، اما اجازه ندهند مجاهدین خلق، به قدرت برسند. 
این گروه آنچنان نزد مردم ایران بد نام است و مورد تنفر واقع است که حضور آنها به عنوان یک گزینه، باعث می شود بسیاری از مردم ایران، در هنگام درگیری با رژیم، از شدت ترس قدرت گرفتن مجاهدین، اصولا در مبارزات و تظاهرات، حاضر نشوند.
ختم کلام اینکه از این به بعد، سیاستمداران احمق آمریکایی، مجاهدین را به عنوان بخشی از مردم ایران خواهند شناخت و این فرقه تروریستی، اجازه خواهد یافت تا بر تصمیم گیری های دولت آمریکا، اثرگذار باشد.

بدون شک، تا زمانی که مجاهدین خلق، اشتباهات خود، شامل مورد زیر را نپذیرند، و قبول نکنند اشتباه کرده اند و دیگر تکرار نمی کنند، نمی توان به آنها اعتماد کرد، جنایات و اشتباهاتی مانند:

-          همکاری و کمک به صدام حسین در جنگ ایران و عراق
-          آزار اعضای خود، شکنجه و کشتن آنها
-          مشارکت در بمب گذاری ها و دیگر اعمال تروریستی خود
-          مشارکت در سرکوب کردها در عراق
==============در این پیوند، نوشته های دیگر مرا درباره مجاهدین خلق بیابید. 

                                    
-------------نوشته های دو روز گذشته من:


۱۰ نظر:

  1. این گروه واقعا خوفناک و دلهره آوره و بیشتر شبیه کابوس برای ملت ایران می مونه
    کاش جمهوری اسلامی بجای اینکه اپوزیسیون یا همون مخالفان زیاد و ضعیف داشت،یک مخالف واحد ولی سرسخت و قوی داشت
    دلمون به نوری زاده خوش باشه یا ریگی و مجاهدین و پسرشاه؟
    از ما که گذشت، من خودم برای آیندگان تلاش میکنم و امیدی ندارم که در زمان کنونی ایران نجات پیدا کنه.
    سپاس دوست من

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این مسلمانان مادر قحبه همینجوری تروریست هستند چه برسه به اینکه سازمان هم درست کنند. و هر شخص یا کشوری که با آنان همکاری کند مثل آنها تروریست و مادر قحبه است. تمام

      حذف
  2. وقتی کاربری در نظراتش به مرحوم بختیار حرامزاده می گوید و مدیران بالاترین گزارش دشنام را رد می کنند ! دوستان خواهشا ارسال گزارش دشنام بدهند تا با این کاربر برخورد شود گزارش دشنام من که رد شد و مورد قبول مدیران بالاترین قرار نگرفت !!! حتما از نظر مدیران بالاترین فحش حرامزاده که این کاربر به مرحوم بختیار داده دشنام و توهین تلقی نمی شود !! عکس و آدرس لینک نظر این کاربر که به مرحوم بختیار فحش رکیک می دهد و همچنان نظرش بر خلاف قوانین بالاترین حذف نمیشود :
    http://bakhtiyaree.files.wordpress.com/2012/09/bala1.jpg https://balatarin.com/permlink/2012/9/23/3153456#c-5718848

    https://balatarin.com/permlink/2012/9/29/3159317

    پاسخحذف
  3. آقای گمنامیان

    لینک شما خیلی پرمحتوا بود ولی در سایت بالاترین توسط مجاهدین به سرعت فیلتر شد...وو متاسفانه داغ نشد...

    خیلی عصبانی کننده بود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گرامی،

      وقتی بالاترین یکی از مجاهدین را بالایار می کند و سایت را اجاره مجاهدین می دهد، چه توقعی دارید؟!

      وقتی مجاهدین به سیاستمداران آمریکایی پول می دهند، چه توقعی شما دارید؟ معلوم است مهدی یحیی نژاد از آنها پول می گیرد دیگر!

      حذف
    2. عصبانیت من از این است که شما یک تنه با جماعت گرگ و وحشی مسلمان و تروریست و آخوند و شیاطین در افتادید ، هیج کدام از اپوزسیون هیج وب سایتی مثل شما ندارند که حقایق را افشا کند... ولی دریغ یک کمک و همراهی باشما. حتی سایت پوسیده بالاترین هم یک ذره به فکر مملکت نیست و نوشته های پرمغز شما را فیلتر میکند.

      حذف
  4. مجاهدین توسط آمریکا در آب نمک خوابانده شده اند تا در موقعیت مقتضی آنها را با رژیم فعلی عوض کند و وضعیتی مثل رژیم پول پوت یا در بهترین حالت کره شمالی در ایران به پا کنند. مثلی هست که می گوید: در جهنم مارهایی هست که انسان پناه به اژدها می برد. دقیقن مصداق مجاهدین است , که از ترس انها باید پناه به جمهوری اسلامی برد.
    این گروه از بدو تاسیس یک گروه تروریست بوده و خواهد بود, در اعماق تفکراتشان تروریست هستند و اگر 10 سال است که عملیات نظامی انجام نداده اند یا موقعیتش نبوده یا تاکتیکشان است. و به
    این معنا نیست که ماهیتن ترور را قبول نداشته باشند. ضمن اینکه با هواداران خودشان طوری رفتار کرده اند که آنها تبدیل به افرادی مسخ شده و بله قربان گو تبدیل شده اند. کسی که صابون مجاهدین به تنش خورده باشد می داند که چه گروه وحشتناکی هستند. من که از تصور اینکه روزی اینها بخواهند در ایران قدرتی بگیرند واقعن می ترسم و وحشت می کنم.

    پاسخحذف
  5. هواپيماي نق 14

    اولين هواپيما ، به دست امام نقي ساخته شده است طبق مدركي كه در عكس ميبينيد ه ويبل رايت!!! ، مطمئن باشيد امام مان اسرار ساخت اين هواپيماي مافوق صوت ، را از قرآن استخراج نموده و سپس غربيها ششصد سال بعدا اين رمز راز را از مام نقي ربوده اند
    اين عكس توسط ابولاشي گرفته شده است ..اما بر فراز ابرها توسطهواپيماي نقوي يا همان نق 14

    http://sarzamineazad.blogspot.com/2012/09/emem-jafar-tayar.html

    پاسخحذف
  6. http://balatarin.com/users/pinkfloyd/links/submitted

    امریکا گروه مجاهدین را از لیست تروریستی خود خارج کرد! چرا؟

    جالب است ، مجاهدینی که امتیاز ترور دو مستشار نظامی امریکایی در تهران توسط تیم عملیاتی خود ، در روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ را در کارنامه سیاسی تروریستی خود دارند از لیست گروه های تروریست آمریکایی ها بیرون آورده میشوند !
    اپوزیسیون سکولار و دموکرات و سیاسیونی که برای بر اندازی حکومت اسلامی تلاش کرده اند و میکنند ، باید هوشیار و بیدار باشند و از خود سوال کنند که که در این برهه حساس از تاریخ کشور عزیزمان ایران، چرا امریکا و اروپا سازمان تروریستی مجاهدین که به واقع نسخه دوم حکومت اسلامی است را از لیست گروه های تروریستی خود خارج میکنند ؟ آیا امریکا و شرکایشان در صدد ساختن یک اپوزیسیون دست آموز هستند که به مردم ایران قالب کنند؟

    اینرا بدانیم که با به روی کار آمدن یک حکومت سکولار و دموکراتیک در ایران منافع آمریکاییان و اروپاییان تامین نخواهد شد !
    آیا از همین روزها نیز شاهد دیدن خانم مریم قجر یا مسعود رجوی در حال دادن پیام به ایرانیان داخل کشور برای شروع شورش در زیر درخت سیب در پاریس ( مقایسه کنید با خمینی در نوفل لوشاتو ) از تلویزیون های بی بی سی و صدای امریکا نخواهیم بود؟
    به هوش باشیم !

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.