پنجشنبه، شهریور ۱۶، ۱۳۹۱

هموطنم، یک قدم تا دمکراسی مانده است، برای جایگزین کردن این رژیم خونخوار با دمکراسی، به یکدیگربپیوندیم و تبدیل به سیل شویم.

هموطنم، کشورمان در آستانه نابودی است، رژیم خامنه ای چون شغال، باعث روسفیدی چنگیز شده و برای در قدرت ماندن، ایران را به مستعمره چین و روسیه تبدیل کرده است.

خون هزاران  ندا و سهراب، بر کف خیابان های ایران خشک شده است.

تنها رسیدن به دمکراسی و آزادی، به یکدیگر پیوستن ما است.

هموطنم، مطمین باش قدرت اندک من و تو، اگر یک جا جمع شود، به نیروی عظیمی تبدیل می شود و بدون شک، توانایی سرنگونی این رژیم را دارد.

هموطنم، دست به دست یکدیگر بدهیم، آُستین ها را بالا بزنیم و برای آزادی کشور، اقدام کینم.
ما لیاقت دمکراسی را داریم.

تو و من، قابلیت تبدیل به یک سیل را داریم، سیلی که دودمان رژیم خامنه ای را بر باد می دهد...!

هموطنم، ساده ترین مثال از موفقیت مردم در بند برای دستیابی به دمکراسی، کشور لهستان است که لخ والسا، آنرا به آزادی رهنمون گردید. 


۱۳ نظر:

  1. همزمان با فراخوان شورای ملی یک فراخوان و منشور دیگر با حمایت اصلاح طلبان به منظور موازی سازی شروع به کار کردن کرد !! https://www.facebook.com/pages/Charter91/351090858302236

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این یک منشور اخلاقی است، بسیار با ارزش هم هست.

      کار سیاسی که نمی کنند.
      کجای آن حرف بدی زده شده است؟

      حذف
    2. ای بابا گمنامیان جان دیگه از شما بعید بود از قماش اصلاح طلب دفاع کنید !! معلومه که اینا نمیان حرف بد تابلویی توی منشورشون بزنن ! اینا ماموریتشون فقط جلوگیری از پیوستن فعالین سیاسی به شورای ملیه و ایجاد دو دستگی بین مخالفین ! چرا حالا دقیقا موقغع انتشار فراخوان ملی اینا اومدن منشورشون رو منتشر کردند ؟!! اینا اصلا برنامه ایی برای براندازی نادرند فقط می خوان یه عده فعال سیاسی رو دور خود جمع کنند بفرستن دنبال نخود سیاه که اتحاد شورای ملی شکل نگیره تو الان فکر می کنی کسانی که زیر منشور اونا رو امضا کردند میان منشور شورای ملی هم امضا می کنند؟!!

      حذف
  2. بالاترین همه لینک های مربوط به شورای ملی را در صفحه اصلی حذف کرد حتی موضوع داغ هم زده نشد به جاش لینکهای مربوط به حوادث 17 شهریور داغ شدند اعصابم داره خورد میشه از باند اصلاح طلبان و مصدقی ها !!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیز جان،

      مهدی یحیی زاده بشدت پولکی است، او سمت بالایاری را اجاره می دهد! وقتی یک گروه سیاسی سمت بالایاری را بدست آورد، حساب هر کسی را بخواهد می بندد، هر کاری نیز بخواهد می کند.

      زمانی کاربری به نام آگنوستیک و امیر ریدر را که بشدت به مجاهدین نزدیک بودند و وصل به آنها بودند، کردند بالایار، بالاترین شده بود شبیه سایت همبستگی ملی مال مجاهدین !!!

      حالا هم یک گروه سیاسی دیگر اجاره اش کرده است!!

      ضمنا، موافق استفاده از کلمه مصدقی ها نیستم، من خودم طرفدار مصدق هستم، شما نمی توانید طرفداران مصدق را با اصلاح طلبان مقایسه کنید.

      حذف
    2. واقعا شما طرفدار مصدق هستید آقای گمنامیان ؟! مصدق یک دیکتاتور بود او آدم پوپولیسیت و عوام فریبی همچون احمدی نژاد بود نمی شود گفت من آدم دمکراتی هستم و طرفدار مصدق ! این تناقض داره مصدقی ها دنبال سرنگونی جمهوری اسلامی نیستند ! اصلاح طلبان تغییر استراتژی دادند و بعد از اینکه دیدن دارن از چشم مردم می افتند اومدند زیر بیرق مصدق و روضه خوانی می کنند تا مشروعیت و اعتباری کسب کنند کدوم حزب و گروه طرفدار مصدقی دیدی که با جمهوری اسلامی همکاری نکرده باشه ؟! همه کارنامه سیاهی دارند این هم شخصیت انسانی که شما طفدار او هستید و دم از آزادی و دمکراسی می زنید : نگاهی به متن مذاکرات مورخ 8 تیرماه 1329 مجلس شورای ملی، آن قسمت که مربوط می شود به مشاجره مستقیم و دو به دوی آقایان مصدق و رزم آرا، می تواند ما را با این روحیه ایشان آشنا سازد:
      - دکتر مصدق - پارچه پارچه بکنند، زیربار حکومت این جور اشخاص نمی‌رویم (به) وحدانیت حق خون می‌کنیم، خون می‌ریزیم، و کشته می‌شویم (باعصبانیت) اگر شما نظامی هستید من از شما نظامی‌ترم .می‌کشم. همینجا شما را می‌کشم.
      - رزم آرا - من از آقای مصدق تعجب می کنم! مجلس جای استدلال و بحث است نه جای منازعه و مشاجره و فحش. اگر جای فحش بود چند نفر چاله میدانی میآمدند اینجا.
      (مذاکرات مجلس شورای ملی، جلسه 42، روز پنجشنبه 8 تیرماه 1329، به نقل از روزنامه رسمی کشور شاهنشاهی ایران، سال ششم، شماره 1569، پنجشنبه 15 تیر 1329، صفحه اول).

      مصدق انسانی را تهدید به مرگ می کند و بعد از چندی رزم آرا به وسیله فداییان اسلام ترور می شود و قاتلش بوسیله مصدق آزاد می شود ! اوج توحش !!

      حذف
  3. فکرشون بکن شورای ملی متشکل آدمایی مثل سعید سکویی و شهرام همایون
    عجب بمب خنده ایی میشن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیز جان،

      چه کسی گفته شهرام همایون یا سعید سکویی در این شورا جایی دارند؟!

      چرند نیز حدی دارد.

      حذف
  4. دوستان خواهش میکنم اطلاع رسانی کنید :
    عزت الله انتظامی بازیگر سینما بار دیگر تور خود را پهن کرده و در پوشش کمک به زلزله زدگان تو بازار راه افتاده و ملت رو سرکیسه میکند آنهم بدون توزیع یه قبض رسید حداقل برای حفظ ظاهر کار
    این حرامزاده مدتهاست کفگیرش به ته دیگ خورده و به دلیل اعتیاد سنگین و پرخرجی که دارد از این طریق درصدد کلاهبرداری از مردم برآمده است

    پاسخحذف
  5. فکر نمیکنم عزت الله انتظامی چنین آدمی باشه
    شورای ملی چیه ؟ اهدافش چیه؟ اعضاش کیان؟ چطوری باید عضو شد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام گمنامیان
      من هر وقت فرصت داشته ام بلاگ های شما را خوانده ام. همچنین هر وقت فرصت داشته ام برنامه های آقای شهرام همایون را تماشا کرده ام. بنظر من هم شما و هم شهرام آدمهای اصولگرا و با انصاف هستید. ممکن است از شما سوال کنم چرا شهرام در شورای ملی جایی ندارد ؟

      حذف
  6. سلام گمنامیان
    من هر وقت فرصت داشته ام بلاگ های شما را خوانده ام. همچنین هر وقت فرصت داشته ام برنامه های آقای شهرام همایون را تماشا کرده ام. بنظر من هم شما و هم شهرام آدمهای اصولگرا و با انصاف هستید. ممکن است از شما سوال کنم چرا شهرام در شورای ملی جایی ندارد ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گرامی،

      هنوز شورا تشکیل نشده، فقط تعدادی از گروهای سیاسی و همینطور گروهی از فعالین سیاسی متن پیشنویس اولیه ای برای فراخوان انتشار داده اند.

      در این گروه، شخص ِیاد شده حضور ندارد.

      در این شورا (که بعدا تشکیل خواهد شد) به روی همه باز است.

      حذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.