سه‌شنبه، شهریور ۱۴، ۱۳۹۱

آقای ورزشکار، تو به لندن رفته ای که افتخار بیافرینی یا آبروی ایران را ببری؟! / زن کثیف نیست که با او دست نمی دهی!

یکی از ورزشکاران پارالمپیک، که برنده مدال بوده است،  در مراسم دریافت، از دست دادن به با کیت (همسر ویلیامز  و ملکه آینده انگلیس)، سر باز زده و خودداری کرده است.

هر کسی می تواند عقیده خود را داشته باشد و به یک دین خاص، پایبند باشد، اما نمی تواند  بنا به عقیده خود، به انسان دیگری بی حرمتی کند، آنهم به این این دلیل احمقانه که دین او چنین گفته است!

دست ندادن با یک زن، بی حرمتی به او و کاری زشت است!

زشت و زننده است که این ورزشکار، تصور کند از تماس با زنان باید خود داری کند، چون زنان نامحرم و آلوده هستند!

اینکه او دستش را پشت سر پنهان کند تا جلوی دست دادن کیت را بگیرد، نشان از رفتار زشت و زننده او و خواست او برای جلوگیری از دست دادن است.

نکته اینجاست، اگر جای کیت، یک مرد قرار داشت، این ورزشکار آیا دست می داد یا نه؟ مشخصا او دست می داد، پس صرفا به دلیل زن بودن کیت، با او دست نداده است و این رفتاری تبعیض آمیز علیه زنان جامعه است. وقتی با کسی رفتاری تبعیض آمیز و متفاوت می شود، به او توهین شده است. 

هر چند جمهوری اسلامی تلاش بسیار برای به وجود آوردن چهره زشتی از ایرانیان کرده است، اما اقدام ورزشکاران و به وجود آوردن چهره ای زشت برای ایرانیان، بسیار جای سوال دارد.

آیا این ورزشکار محترم، برای بدنام کردن ایرانیان رفته بود یا برای افتخارآفرینی ؟! 




۱۲ نظر:

  1. درباره این ورزشکار کم لطفی کردید. واقعا هیچ بی احترامی از طرف او انجام نگرفت. او آزاد است طبق عقیده اش رفتار کند.در عین حال با دیدن فیلم مشخص است که او سعی خود را در ادای احترام انجام می دهد.

    پاسخحذف
  2. « زشت و زننده است که این ورزشکار، تصور کند از تماس با زنان باید خود داری کند، چون زنان نامحرم و آلوده هستند! »
    آره راست میگی ما مسلمونها خیلی عقب موندهایم!!!
    باید از آتئیست های روشنفکر یاد بگیریم که همه زن ها رو برای همه مردها محرم میدونن(ضبدری و گروهی و.....)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این تفکر احمقانه شما و برداشت احمقانه شما از آتیسم است...!

      حذف
    2. آره راست میگی ما مسلمونها خیلی عقب موندهایم!

      ای بابا! شکسته بندی میفرمائید! اتفاقا شما مسلمین خیلی‌ هم پیشرفته هستید!

      "باید از آتئیست‌های روشنفکر یاد بگیریم ..."

      خیر، شما محمد بچه باز رو به عنوان الگو دارید، که در روز پدر، برادر و شوهر زنی‌ بی‌ پناه رو میکشت و شب هم اسلام رو به او اماله میکرد! پیشرفته تر از این؟

      پاا نوشت:

      من غالباً پای این نوع لینکهای آقای گمنامیان، و لینک‌هایی‌ که پر از فحاش هست، کامنت نمیذارم. فقط چون اخیرا با این mn بحثی‌ طولانی داشتم.. همین چند لحظه پیش، با مرور نوشته هاش، لیستی کامل از مغالطاط ایشون رو با عنوان استخراج، و در حیرت بودم که او یا بحث منطقی‌ رو اصلا و ابداً نمیدونه، یا اینکه در واقع هدفش بحث منطقی‌ و آموزش نیست. و با این کامنت(های) اخیرش، مساله برام روشن شد...

      حذف
    3. دوست عزیز من این کامنت رو در جواب توهین گمنامیان به ورزشکار عزیز کشورمون نوشتم
      همونطور که توی تصاویر دیده میشه ورزشکار عزیزمون جلوی کیت خم میشه و ادای احترام میکنه
      متاسفانه شما اهانت گمنامیان به ورزشکار افتخار آفرینمون رو نمی بینید ولی به من ایراد میگیرید

      حذف
    4. 1- بزرگترین سیاستمدارن مسلمان امروز(به جز جنازه‌های جمبوری اسمایلی)، به راحتی‌ با زنان در مراسم رسمی‌ دست میدهند:
      http://mmosaheb.blogfa.com/post-1407.aspx

      ۲- حتا اسلام شما مثلا روشنفکران دینییتاف بسیار انعطاف پذیر تر از این حرفاست! این بابا رو ببینید:
      آیت‌الله محمدتقی فاضل میبدی (زادهٔ ۲ فروردین ۱۳۳۲ در میبد)، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم و استاد دانشکده مفید قم است.[۱][۲]
      http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%AA%D9%82%DB%8C_%D9%81%D8%A7%D8%B6%D9%84_%D9%85%DB%8C%D8%A8%D8%AF%DB%8C
      و این نظرش رو:

      "دست ندادن با زن اگر موجب نفرت مردم از دین شود حرام است"
      http://121.majzooban121.in/fa/legal/116-2800-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D8%B2%D9%86-%D8%A7%DA%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%AC%D8%A8-%D9%86%D9%81%D8%B1%D8%AA-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D9%88%D8%AF-%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D9%85.html
      "گر مصافحه (دست دادن) با زنان، نه از نگاه جنسي كه از نگاه آداب و رسوم اجتماعي لحاظ شود، چرا بايد حرام دانست؟ مساله حرمت دست دادن با زن در كشوري كه جزو عرف و عادات آن كشور به حساب مي‌آيد مورد اتفاق فقها نيست و در اين زمان برخي از فقها، آن را بي‌اشكال مي‌داند. اگر اجماع فقها چنين كاري را به عنوان اولي حرام بدانند ولي براساس مباني فقه شيعه، گاهي ترك چنين كاري كه به توهين به طرف مقابل يا وهن به دين منجر شود، دچار اشكال مي‌شود."


      ۳- کاملا مشخصه که این به قولی‌ "ورزشکار عزیز کشورمون" از طرف مقامات "جمبوری اسمایلی" "توجیه شده".

      و اعتراض آقای گمنامیان در واقع به سیاست‌های یک بامو دو هوای مسخره جمبوری اسمایلی نیز هست، ولی‌ این کامنت:

      "(ضبدری و گروهی و.....)"... حتا دفاعی کور از اسلام خود شما نیست!


      ۴- شما که به آتئیست‌ها توصیه اخرجوا من الظلمات الی النّور میکنی‌، آیا هنوز نمی‌دونی که اکثریت قریب به اتفاق "خدا ناباوران" ایرانی، خود زمانی‌ "بچه همین محل" بودند؟

      ۵- من که جوابهاتو میدونم! اصلا دارم به کی‌ چی‌ میگم؟

      ۶- آقای گمنامین، راستی‌ منظور من از "من غالباً پای این نوع لینکهای آقای گمنامیان، و لینک‌هایی‌ که پر از فحاش هست، کامنت نمیذارم." مخالفت یا موافقت با مطالب شما نیست. و در این مورد اخیر، اگر چه با اصول صحبت شما کاملا موافقم، ولی‌ این بدبخت بیچاره هم مثل همه ما چوبو پیاز جمبوری اسمایلی رو خورده، و چه بسا که در اون زمان، به فکر "آینده شغلی‌ و لقمه نانی برای زانو فرزند" هم بوده! دوست عزیز، آقای گمنامین، این خانه از پایبست ویران است!

      حذف
    5. چه میکنه این بهنویس!

      " روشنفکران دینییتاف " = روشنفکران دینی

      حذف
    6. دوست عزیز احترام به اعتقادات دیگران رو همه قبول دارن
      خود خانم کیت به اعتقاد ورزشکار عزیزمون احترام گذاشت ( دستش رو برای دست دادن اصلا دراز نکرد )
      اونوقت شما و گمنامیان کاسه داغتر از آش شده اید

      حذف
  3. خاندان سلطنتی انگلیس !!!
    خاک بر سر مردم انگلیس که هنوز توی دوران اسپرم پرستی باقی موندن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مردم بیچاره انگلیس بنی‌ صدر و مسعود رجوی و خمینی نداشتند که برایشان انقلاب اسلامی کند و به اوج پیشرفتگی برسند. انشا‌الله به یاری امام زمان آقای بنی‌ صدر از فرانسه برایشان انقلاب اسلامی به ارمغان میاورد و از این عقب ماندگی در میایند و به گرد پای ما میرسند، نگران نباشید.

      حذف
  4. راستی گمنام میگن کس ننت مو داره نه؟

    پاسخحذف
  5. من کاری به درست یا غلط بودن اقدان ورزش کارمون ندارم . اما همین که کونه آدمه کس کشی مثل گمنامیان رو سوزونده ازش تشکر میکنم .

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.