یکشنبه، شهریور ۲۶، ۱۳۹۱

وجود جایزه رسمی رژیم اسلامی برای تروریست ها، تنها نشان می دهد که اسلام، هیچ شرمی از ترور و آدم کشی ندارد!/ویدیو مستند از تربیت تروریست اسلامی

در اخبار آمده است که آیت الله شیخ حسن صانعی، رییس بنیاد پانزده خرداد (متعلق به رهبر)، جایزه آدم کشی و قتل سلمان رشدی را افزایش داده و به رقم سه  میلیون و سیصد هزار دلار رسانیده است.

گناه سلمان رشدی نیز این است که یکی از شخصیت های داستان های او، شبیه محمد است و لذا، برخی از مسلمین معتقدند که او به این طریق، به پیامبر اسلام توهین کرده است.

براستی، دین اسلام چگونه ویروسی است که اینچنین انسانی را از انسانیت بدور می کند و دستور می دهد که یک نویسنده را صرفا به دلیل نوشتن یک متن (فرضا توهین آمیز) بکشند؟!

چگونه است که در این دین و آیین بربریت، جان انسان اینچنین بی ارزش است؟ اگر محمد پیامبر فرد مهم و مقدسی نزد خدا باشد و خدایی نیز وجود داشته باشد، باید خود خدا عرضه داشته باشد که فرد خاطی را تنبیه کند، چرا باید جمعی جنایتکار، به خود اجازه دهند که به شیوه مغول ها به کشتار دست زنند؟!

چگونه است که جزای بی حرمتی یک انسان (محمد پیامبر) سزایش مرگ است؟! مگر محمد جز یک بچه باز با ادعای پیامبری، مزیت خاصی بر دیگر انسان ها دارد؟

همین که در ازای توهین به پیامبر یا انتقاد از او، این دین دروغین دستور به کشتن انسان ها را می دهد، حاکی از این است که این دین دروغین است.

کدامین آیین درست و انسانی است که اجازه دهد جان یک انسان به دلیل نوشتن چهار خط مطلب گرفته شود؟ نفرمایید این دین الهی است، چه آنکه از یک دین الهی توقع می رود بیش از یک دین زمینی انسانی و بی اشتباه باشد.

براستی، چقدر دین اسلام شبیه آیین آدمخواری است...!

دستور ترور در قران:

یکی از آیات قران که جوهره اسلام را به رخ می کشد، آیه بیست و نهم سوره توبه است، چه آنکه در زمانی که محمد این آیات را می ساخته است، قدرت و برتری نظامی  نسبتا خوبی داشته، لذا دیگر تعارف را کنار گذاشته و اصل اسلام را به نمایش گذاشته است...! با هم این آیه را می بینم، اصل آیه به قرار زیر است:

آیه 29 توبه: قَاتِلُواْ الَّذِينَ لاَ يُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَلاَ بِالْيَوْمِ الآخِرِ وَلاَ يُحَرِّمُونَ مَا حَرَّمَ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَلاَ يَدِينُونَ دِينَ الْحَقِّ مِنَ الَّذِينَ أُوتُواْ الْكِتَابَ حَتَّى يُعْطُواْ الْجِزْيَةَ عَن يَدٍ وَهُمْ صَاغِرُونَ
/ ترجمه: با كسانى از اهل كتاب كه به خدا و روز بازپسين ايمان نمى‏آورند و آنچه را خدا و فرستاده‏اش حرام گردانيده‏اند حرام نمى‏دارند و متدين به دين حق نمى‏گردند كارزار كنيد تا با [كمال] خوارى به دست‏خود جزيه دهند

در این آیه الله می گوید به جنگ غیر مسلمین  اهل کتاب بروید، آنها یا باید مسلمان شوند، یا جزیه بدهند یا کشته شوند

جزیه پول کلانی است که غیر مسلمین اهل کتاب موظف هستند به مسلمین پرداخت کنند، مقدار آن به قدری زیاد بوده که در یک سال، خلیفه وقت به حاکمان محلی دستور می دهد مبلغ جزیه را کمی کاهش دهید وگرنه همه مردم می میرند و برای سال بعد، دیگر کسی نیست که زراعت کند!

چطور اسلام با زبان خوش  قادر به پیشرفت نبوده و باید به زور شمشیر جلو می رفته است؟  این پرداخت جزیه، فقط شامل اهل کتاب بوده و یعنی فقط مسیحی ها و یهودی ها اجازه داشتند به شرط پرداخت مبلغ کلانی، در دین خود باقی بمانند

زمانی که محمد به مکه حمله کرد، اهالی مکه گفتند ما حاضریم به مانند اهل کتاب، به شما جزیه بدهیم، اما محمد گفت آن برای اهل کتاب است، شما یا باید مسلنان شذه  یا کشته شوید. یعنی اصولا برای کسانی که مسیجی یا یهودی نیستند، وضغ خیلی فاجعه آمیز تر است، در آن شرایط، از نظر اسلام یا باید مسلمان شوید یا کشته شوند!  به همین راحتی می توان علت رشد سرطان گونه اسلام را ملاحظه کرد...!

در صورتی که اهل کتاب قبول نمی کرده اند که جزیه بدهند، مردان کشته می شدند و زنان و کودکان به عنوان برده به غنیمت برده می شده اند، چرا که ساکن دارلحرب محسوب می شده اند و ساکنین دارلحرب به صورت پیش فرض، برده مسلمین هستند...!

حال به شکل کلی ماجرا نگاه کنید، طرف در خانه خودش نشسته و مشغول خوردن غذا با زن و بچه اش است. مسلمین به آن جامعه حمله می کنند، به آنها می گویند یا باید مسلمان شوید، یا پول کلانی به عنوان جزیه بدهید، یا اینکه مردان را می کشیم و زنان و کودکان را نیز برده می کنیم...!!

بسیاری از مسلمانان، استدلال می کنند که پرداخت جزیه چون مالیات لازم است، در صورتی که اولا جزیه مبلغش بسیار بالاتر از مالیات معمول بوده است، دوما چرا خود مسلمین مالیات نمی پرداخته اند؟!

البته قران به  مسلمین پرداخت زکات و انفاق (بخشش مال) را توصیه کرده است، اما هیچ سیستم پرداخت مالیاتی برای خود مسلمین در نظر گرفته نشده است و در قران ذکر نشده است.

اینکه بعدا خلفا عباسی به گرفتن خراج از مناطق مسلمان نشین اقدام کرده اند، چیزی را حل نمی کند، چرا که سوال باز مطرح باقی می ماند، چرا محمد بن عبدالله خود از مسلمین خراج نگرفت؟ چرا در قران چنین چیزی مطرح نشده است؟!

در جمع بندی، می توان گفت اساس دین اسلام، بر حمله و آزار دیگران بنا شده است، بر اساس این دین، باید دیگران به مسلمانان باج بدهند...! ریشه چنین تفکری را می توان در زمان هجرت محمد به مدینه یافت. چه آنکه اصولا محمد برای اینکه بتواند راهزنی کند، شهر مدینه را انتخاب کرد و در انجا به راهزنی اموال کاروان ها پرداخت. (توضیحات مفصل تر درباره راهزنی محمد بن عبدالله در اینجا)

چند نمونه از آدم کشی و ترور به دستور شخص محمد، این منابع را به عنوان نمونه عرض می کنم: 

-          ترور ابوعفک بدستور شخص محمد بدلیل توهین به محمد/منبع: سیره الرسول نوشته ابن اسحاق
-          ترور عبدالله بن أُبّی بن سلول العوفی/ بدستور شخص محمد به دلیل اینکه او به زن محمد بهتان بسته بوده است / منبع صحیح بخاری
-          ترور عصماء بنت مروان/ بدلیل سرودن شعری علیه محمد/ منبع: الطبقات نوشته ابن سعد/


این ویدیو(که برای سایت تد آنرا ترجمه کرده و بر آن زیر نویس فارسی گذاشته ام) ، به شکلی مستند نشان می دهد که چگونه کمک قرآن ، از کودکان معصوم، تروریست های اسلامی ساخته می شوند.


در انتها دیدن این آیات قرآن ، شما را لختی به فکر فرو خواهد برد، براستی آیا تا زمای که این کتاب مقدس شمره می شود، تروریسم اسلامی خاموش خواهد شد؟

سوره مائده آیه 33:
إِنَّمَا جَزَاء الَّذِينَ يُحَارِبُونَ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَيَسْعَوْنَ فِي الأَرْضِ فَسَادًا أَن يُقَتَّلُواْ أَوْ يُصَلَّبُواْ أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَأَرْجُلُهُم مِّنْ خِلافٍ أَوْ يُنفَوْاْ مِنَ الأَرْضِ ذَلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيَا وَلَهُمْ فِي الآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ.
سزاى كسانى كه با [دوستداران] خدا و پيامبر او مى‏جنگند و در زمين به فساد مى‏كوشند جز اين نيست كه كشته شوند يا بر دار آويخته گردند يا دست و پايشان در خلاف جهت‏ يكديگر بريده شود يا از آن سرزمين تبعيد گردند اين رسوايى آنان در دنياست و در آخرت عذابى بزرگ خواهند داش


۲۸ نظر:

  1. ببینید شما ظاهرا دلیل و معلول رو با هم اشتباه گرفتید .
    واقعیت این است که خامنه ای جنایت نمیکند که اسلام را زنده نگه دارد ویا ان را بر عرصه گیتی گرسترده کند .
    بلکه او اسلام را ملعبه ای قرار داده برای حفظ تاج و تخت سلطنت خودش.
    شما باید خیلی ساده اندیش باشید که فکر کنید هیچ کدام از رهبران جمهوری اسلامی به اندازه سر سروزنی به اسلام و دین و خدا و پیغمبر اعتقاد قلبی دارند .
    انچه انها در حقیقت سنگش را به سینه میزنند تنها و تنها ماندن بر سر خوان نعمت پول نفت مفت ایران است و بس .
    شما دقت کنید در کجای این اسلام صرف نظر از تمام تناقض هایش گفته شده سلاح و پول بدهید به یک بعثی به نام بشار اسد که زن و بچه مسلمان را به فجیع ترین وضع ممکن سلاخی کند .
    این نمونه ای است از خروار که کاملا ثابت میند کوچکترین باوری به اسلام و مسلمانی در مخیلیه این خامنه ای و 40 دزدش نیست نیست الا پول و قدرت و زر و سیم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گمنامیان دیوانه ای است زنجیری ونه بیشتر.تنها چیزی که بلد است فحاشی است به اسلام. با دیوانه میخواهی بحث کنی ?!!

      حذف
    2. مشکل شما این است که فکر می کنید اسلام، فاضلاب متفاوتی است با اینکه خامنه ای اجرا می کند!!

      من آیات قران را در اینجا گذاشته ام، شما ببینید این ایات همین معنی را می دهد یا نه؟!

      ضمنا،

      خود محمد هفتصد نفر آدم بی گناه را در یک روز کشت!
      این چه فرقی با جنایات بشار اسد دارد؟

      حذف
    3. گمنامیان عزیز من هم بهتر از شما میدانم که اسلام همین به قول شما فاضلابی است که امروز مملکت ما و تعدادی از کشورهای خاورمیانه را در خود فرو برده و باز هم بهتر از شما میدانم انچه محمد گفته و کرده چیزی جز شارلاتان بازیهای یک انسان فرصت طلب و دروغگو نبوده .
      اما حرف بنده این است که امروز مسعله رژیم ایران از مسعله اسلام و محمد و دین فراتر است. اینکه شما میگویید یعنی یک عده انسان کاملا معتقد و متعصب دینی دارند برای احقاق مدینه فاضله وعده داده شده توسط پایمبرشان میجنگند بدون هیچ گونه انگیزه دنیوی و مادی .
      این کاملا غلط است. این که شما میگویید در مورد گروههایی مثل القاعده و غیره مصداق دارد . نه در مورد حکومت ایران .
      اینها امروز برای پول و قدرت و سلطنتشان سینه چاک میکنند نه برای احیای اسلام محمد .
      قاطی کردن مسعله شارلاتانیسم محمد با مسعله فساد و جنایت رژیم به نظر من از سطحی نگریست

      حذف
    4. گرامی،

      خامنه ای دقیقا دارد بر اساس تعلمیات اسلامی عمل می کند!

      حذف
    5. برای سلامتی تروریست ها صلوات:

      حضرات امامند کس ننشان گشادن

      پیشاپیش تمام فحشهایی که حزب اللهی ها به مخالفان میدهند حواله امامان شیعه و رسول الله.

      فاطمه زهرا اسوه زنان مسلمان فرموده اند: تن زن عورت است.
      آیا ایشان خود کس پندار نبوده اند؟

      حذف
  2. این آیات برای کشتن آتئیست هایی مثل استالین وپل پوت و یا آتئیست هایی هست که به مادر خودشون ...
    آیات قران همواره با جنایتکاران سرستیز داشته اگه این آیات نبود دنیا پر از ضبدری و گروهی میشد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حضرت محمد خودش حاصل ضبدر بوده. از طرفی طبق دین سنی ها کنیز بازی زنا است امامان شما نصفشون زنا زاده اند چون مثلا امام صادق فقط کنیز باز بوده و همسر رسمی نداشته.

      حذف
  3. "بلکه او اسلام را ملعبه ای قرار داده برای حفظ تاج و تخت سلطنت خودش. "

    آقای خامنه ای آیت الله و متخصص اسلام است و عمری رو به تحصیل علوم اسلامی گذرونده شما چیکاره هستی؟ اینهمه مرجع تقلید و هزاران هزار آخوندِ متخصص اسلام در این مملکت از حکومت و اجرای مو به موی اسلام راضی هستند تو چیکاره هستی که میگی این اسلام واقعی نیست؟! یه مشت آدم رقیق القلب وجود دارند که واقعا فکر میکنند اسلام دین عشق و محبت است و جمهوری اسلامی، اسلام واقعی نیست! علتش اینه که اسلام واقعی رو نمیشناسن! تو از اسلام بیشتر حالیته یا خمینی که همه عمرشو صرف مطالعه اسلام و قرآن کرد؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. « تو چیکاره هستی میگی این اسلام واقعی نیست »
      اسلام واقعی اون جوانان با غیرتی بودن که با شعار یا حسین و یازهرا هشت سال برای سالم موندن ناموس امثال تو جنگیدن و با وجود پشتیبانی تمام دنیا از صدام یک وجب از خاک ایران رو تسلیم دشمن نکردن

      همه دیدیم و دیدید ارتش سکولار رضاخان چطور سه ساعته فروپاشید یا پسرش چطور با یه تشر انگلیس بدون جنگ بحرین رو تسلیم اعراب کرد

      بجای چرند نویسی ضد اسلام برو کمی بیشتر در مورد اسلام مطالعه کن

      حذف
    2. به زبونی میگم که شاید این mn بفهمه:

      "الغریق یتشبث بکل حشیش"

      شاید... بلکه!

      حذف
    3. نوشته اید:
      -------------------
      اسلام واقعی اون جوانان با غیرتی بودن که با شعار یا حسین و یازهرا هشت سال برای سالم موندن ناموس امثال تو جنگیدن و با وجود پشتیبانی تمام دنیا از صدام یک وجب از خاک ایران رو تسلیم دشمن نکردن
      ----------------------

      قبلا جواب این حرف مزخرف را داده ام:
      من یکی که به امثال سردار مهدی باکری (کشته شده در جنگ)، هیچ چیزی بدهکار نیستم، کلی هم از او طلبکارم!

      http://gomnamian.blogspot.co.uk/2012/03/blog-post_11.html

      حذف
  4. "... اگه این آیات نبود دنیا پر از ضبدری و گروهی میشد"

    آقای گمنامیان، من واقعا به شما دست مریزاد میگم که باعث میشی‌ مسلمین این چنین بلاهت خود را به رخ بکشند!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کدام بلاهت کافیه یه نگاهی به زندگی زوج های آتئیست بندازی

      حذف
    2. Ulysses عزیز
      زیبایی اسلام به همین است، اصلا معجزه آن همین است!!

      کافیست یک کلام بگویی اسلام پر از حماقت است، برخی از پیروان این دین الهی، دنیا را به آتش می کشند تا نشان دهند این دین احمقانه (!) نیست...!!

      حذف
  5. سلام

    اولا که کل اسلام چیزی جز یک مشت تراوشات مغز معیوب یک انسان جاح طلب و کم عقل بیشتر نیست که حالا یکی مثل خامنه ای بخواد متخصص باشه توش یا نباشه .
    یعنی قضیه مثل اینه که بگیم ایشون فوق دوکتورا تو رشته ان شناسی داره . که خوب نظر به اینکه کل قضیه حول و حوش ان میچرخه کلا اصلا نیازی نیست بحث کنیم ببینیم یارو فوق دکترا هست یانه . هرچند من فکر میکنم در همین ان شناسی هم به اعتراف عده زیادی از مراجع این ادم صلاحیت نداره .

    در مورد جنگ .هم باید بگم من به تمام کسانی که رفتند برای این مملکت وناموس ایران جنگیدند احترام کامل قاعل هستم اما شما اسم8 سال مثل سگ پشت مرزهای عراق درجا زدن رو گزاشید جنگ .اونم عراقی که کل ارتشش رو هم انگشت کوچیکه ارتش متفقین نمیشد وبعد با ارتش رضاخان مقایسه میکنید .

    امریکا اگر میخواست عراق رو واقعا حمایت کنه اون بلایی رو سر ایران میاورد که وقتی واقعا خواست از کویت حمایت کنه سر همون ارتش صدام ضرف 24 ساعت اورد .
    شماها انقدر مغزتون مثل اون امام گور به گورتون کوچیک هست که نفهمیدید جنگ ساخته دست امریکا بود برای نابود کردن 2 ارتش بزرگ و قدرتمند کشورهای اسلامی فقط و فقط برای تقویت اسراییل .
    و اون امام اشغال بی سوادتون بعد از 8 سال به کشتن دادن بیش از 2 میلیون جوان ایرانی و میلیاردها دلار خسارت به اقتصاد این مملکت تونست این رو بفهمه و وقتی هم فهمید به خوار زار ترین وضع ممکن که خودش به زهر خوردن تشبیهش کرد گفت گوه خورده و غلت کرده .
    امروز بچه 2 ساله هم میدونه که تنها انگیزه خامنه ای برای این جنایت در ایران و سوریه و لبنان و فلسطین و هزار جای دیگه حفظ تاج و تختش و چاچیدن نفت یا مفت ایران هست و بس.
    نامیدن یک اشغال تروریست پرور که دستش به خون جوانان این ملت الودست به عنوان رهبر به اندازه نامیدن هیتلر به عنوان خدا خنده داره .
    فاشیست و جنایت و دو رویی و فساد اقتصادی پیکره پوسیده نظام رو مثل یک کالبد چرکین خوده .
    یک رجوع بکنید به اخبار ببینید لاشخوران دربار ولایت فقیه چه طور دارند مثل دزدان بغدادی بیت المال رو تارج میکنند وبعد پشت سر همون ملعون جنایتکار نماز میخوانند .
    تظویر و دروغ و ریا و ریش و پشم مملکت و به لجنی کشیده که حاصل زهن بیمار همین ولی فقیه پول پرست قدرت طلب است .یک سری به سوریه بزنید ببینید ولی امر مسلمین دستش تا کجا تو خون اطفال مسلمانان سوریه فرو رفته.
    امثال کسانی که این روزها از این حکومت دفاع میکنند کوچکترین انگیزه ای جز منافع مادی مزدوری نداند و از مزدرو غیر از این انظاری نیست

    پاسخحذف
  6. قاشقی!
    من و زنم آتئیست هستیم یعنی مسلمون زاده بودیم آتئیست شدیم با تحقیق در مورد این دین آدمخوار و پیامبر پدوفیلش.. به زندگیمون هم افتخار میکنیم هرجا هم تو جمع دوستان بسترش فراهم باشه مطالبو مستندات این دین آدمخوارو به اونا هم میرسونیم آرزوی مرگ هیچ دگراندیشیو هم نمیکنیم روابطمون هم شاخ و دم نداره مثل بقیه زوجا میمونیم با این تفاوت که من به همسرم به دیده "کشتزار" نگاه نمیکنم به شکل یه انسان با تمامی عواطف و احساساتش باهاش رفتار میکنم.

    پاسخحذف
  7. « و اون امام اشغال بی سوادتون بعد از 8 سال به کشتن دادن »
    من طرفدار خمینی نیستم و از عملکردش دفاع نکردم
    فقط میخواستم شجاعت و غیرت جوانان مسلمان رو به دوستای آتئیستتون یادآوری کنم
    و بهشون یادآوری کنم که آیات جهاد و جنگ برای چی نازل شدن
    « ونم عراقی که کل ارتشش رو هم انگشت کوچیکه ارتش متفقین نمیشد وبعد با ارتش رضاخان مقایسه میکنید »
    به اینکار شما میگن ماله کشی و بی انصافی و غرض ورزی ارتش وظیفه اش دفاع از کشوره تا آخرین توان حالا دشمن هر کی میخواد باشه توی جنگ کویت عراق توانش رو در جنگ با ایران کاملا از دست داده بود از طرفی دیگه مثل جنگ با ایران از طرف هیچ ابر قدرتی حمایت مالی و نظامی و اطلاعاتی نمیشد
    « من و زنم آتئیست هستیم یعنی مسلمون زاده بودیم آتئیست شدیم »
    مطمئن باش اگه به اسلام بر نگردی به سرنوشت خیلی از زوج های آتئیست دچار میشی
    « با تحقیق در مورد این دین آدمخوار و پیامبر پدوفیلش.. »
    پیامبر مجبور بود با قبایل وحشی عرب بجنگه ( خودتو بذار جای پیامبر و توی اون شرایط تصور کن )
    پیامبر اگه دنبال شهوت بود جوانیش رو با یه بیوه مسن هدر نمیداد
    کمی به حرفهام فکر کن زندگی خودت و خانمت رو تباه نکن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. "پیامبر اگه دنبال شهوت بود جوانیش رو با یه بیوه مسن هدر نمیداد"

      مغلطه قیاس مع الفارق.
      مثال:
      کاوه- زنباره خواندن محمد غیر منصفانه است، چرا که اگر او زنباره بود مدت زیادی را با خدیجه که تنها همسرش بود سر نمیکرد و همان دوران نیز زنبارگی میکرد، حال آنکه نکرد
      سودابه- آیا شرایط اقتصادی و اجتماعی محمد در آن دوره از حیاتش به او امکان زنبارگی را میداد؟
      کاوه- نه!
      سودابه- و همین فارق قیاس شماست، مقایسه دو دوره ای که در یکی امکان زنبارگی وجود داشت و در دیگری نداشت قیاس مع الفارق است

      Source:
      http://moghaletat.wordpress.com/2009/08/09/false_analogy/

      حذف
    2. این قدر دست و پا نزن نمیتونی حقیقت رو انکار کنی

      حذف
  8. اعوذبالله من الشیطان العین الرجیم.
    بسم الله الرحمن الرحیم.
    بقره 190
    و در راه خداوند با کسانی بجنگید که با شما میجنگند و تجاوز نکنید. بدرستیکه خداوند یگانه، متجاوزین را دوست نمیدارد.
    پس بنا بر نظر قرآن مسلمین مجاز به جنگی هستند که در آن مورد تهاجم قرار بگیرند. پیامبر هیچوقت اغازگر جنگ نبودند.و در برخی از جنگها هم که سپاه اسلام اقدام به تهاجم میکرد در پاسخ به تجاوزکاری نیروهای دشمن یا پیمان شکنی و یا توطئۀ دشمن بوده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مغلطه تعمیم ناروا.
      تمام ماله کشان اسلامی، چری پیککیننگ (Cherry Picking) میکنند...

      رفتار وحشیانه شخص رسولولا که خود را "اسوه حسنه" نامیده، در خریدو فروش برده، درداشتن برده جنسی‌، در تجاوز به زنی‌ که خود رسولولا شوهر پدر و برادرش را کشته، و... و تمام آیات قتال در قرآن در مقابل این ادعاست...

      حذف
    2. "پیامبر هیچوقت اغازگر جنگ نبودند.و در برخی از جنگها هم که سپاه اسلام اقدام به تهاجم میکرد... "

      تناقض

      " در پاسخ به تجاوزکاری نیروهای دشمن یا پیمان شکنی و یا توطئۀ دشمن بوده است"

      دروغ.
      رسولولا انتظار داشتند که به کاروانهای بی‌ پناه تجاری حمله کنند، اونها رو لخت کنند (این به فارسی‌، همون گردنه گیری و راهزنی می‌شه)، بعد با نیروهای نظامی حافظ کاروان درگیر نشند. در اینجاست که "سنگ پای قزوین نیز لنگ بیفکند"!

      حذف
  9. تنها راه مبارزه با رژیم آخوندی مبارزه مسلحانه هست

    باید همه آنها که قاتل هستند در خیابان ها دار زد

    این آخوند ها را باید با همان امامه هایشان دار زد

    این آخوند های حکومتی که حکم قتل صادر کرده اند

    باید به مجازات رساند به این جماعت نمیشود رحم کرد

    پاسخحذف



  10. محمد از بچه گی مواظب شتر ها در کویر عربستان بود
    و از این طریق امرار معاش میکرد انقدر زیر آقتاب ماند

    که مغزش پخته شد و یک دیوانه روانی شد و این مزخرفات

    را بافت اگه قرآن برایش مهم بود قبل مرگش اون چاپ میکرد

    این آیه های شیطانی را بعد مرگ او نوشته اند به قول خودشان

    محمد یک آدم به سوادی بود آخه از یک آدم بیسواد چی میشه

    بهتر از این خواست .

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.